Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 17.01.2021 uwzględniając wszystkie działy
-
20 punktów
-
15 punktów
-
15 punktów
-
15 punktów
-
14 punktów
-
13 punktów
-
12 punktów
-
9 punktów
-
7 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
4 punkty
-
Bo nie ma odwrotu i trzeba przez zaspy jechać @abra wszystko zależy co masz pod tym puchem. Jak zrytą drogę może być różnie ale jak w miarę równe pole albo grawel czy też przetarty i zawiany i szlak to idziesz jak buża po takim świeżym śniegu. Czasem łatwiej niż po np wydeptanej 20cm ścieżce jest pojechać puchem. Ponieważ wybieram trasy na których dużo ludzi nie ma to sporo się przedzieraliśmy przez ostatnie trzy dni i dość dobrze wspominamy ten puch.3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Na forum SB zrobiłem swego czasu posta, gdzie porównałem czasy przejazdu na moim "home trailu" na wszystkich rowerach, które mam - DH, enduro, all mountain, trail ht i full XC i CX... :-). 10:04 Evil Offering All Mountain 140mm 29 10:12 Giant Reign Enduro 160mm 27.5 10:19 NS Bikes Fuzz DH 200mm 27.5 10:31 NS Bikes Eccentric HT 27.5 10:38 Orbea Oiz TR XC 120mm 29 17:00 CX Na tym trailu: Evil Uetlibergtrail ride - YouTube Mój wniosek jest taki, że dla mnie jako amatora różnice są w sumie znikome, co zarazem nie znaczy, że nie lubię o tego typu tematach filozofować i jednak być te 8 sekund szybszym :-). Pozdrawiam Krzysiek2 punkty
-
Na tamtym zdjęciu akurat nie było zamontowanej przedniej przerzutki, ta manetka widoczna na zdjęciu jest od tylnej i dało się przyzwyczaić do niej. Natomiast do zmiany przełożenia z przodu to juz trzeba by było skończyć kurs akrobatyczny, ja osobiście bałem się zmieniać bieg z przodu, po prostu groziło to glebą A tak to wygląda " Mateusz wajchę przełóż "2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Temat dla wszystkich którzy mają ''problem'' ze starym rowerem, tzn. chcą (wbrew modzie, nowym standardom i na przekór wszystkim) przyjrzeć się przychylnie swoim jak i na oku bicyklom z zamierzchłej dekady. Porozmawiajmy i podzielmy się ich historią, planach na przebudowę, zdjęciami z realizacji, zmian oraz efektu końcowego. Nie zabrania się pisania nie na temat, jaką pijesz kawę czy herbatę, Yerba mate, jaki preferujesz papier toaletowy, czy zarost jest potrzebny by w pełni wykorzystać potencjał roweru na którym jedziesz, itp. itd. Na załączonym obrazku przedstawione są dwa 26 ery na tych że kołach, bordowoczorny będzie fitnessem z pół prostą kierownicą na kołach 28'', napędzie 1 x 9, balonie 28C i szosowych heblach tiagry. Srebrny będzie pretendował do miana grawela z kołami 28'', napędzie 1 x 9, balonie 42C i dorabianych mocowaniach pod heble tarczowe. Pozdrow'er1 punkt
-
Z gaśnicy samochodowej 1 kg + zawór do bezdętki lub wycięty z dętki. Rozkręcamy gaśnice - ( wtedy możemy mieć gratis nabój CO2) wysypujemy proszek myjemy dokładnie wiercimy otwór pod wentyl - po czym wkładamy i zabezpieczamy nakrętką demontujemy iglice i wewnętrzną cześć pod zaworem zakręcamy głowice łączymy wężykiem wlot gaśnicy -> zaworek w kole i naciskając spust gaśnicy i nastrzeliwujemy oponę na miejsce. Ja pompuje do jakiś 7 Bar - przy 1kg gaśnicy wystarczająca ilość powietrza by nastrzelić oponę na miejsce.1 punkt
-
1 punkt
-
Element 2 to klin, z drugiej strony powinna być nakrętka, trzeba go odkręcić i wybić, wtedy korba zejdzie1 punkt
-
Ile km Ci wytrzymała? Pomijając kwestie, że rozpycha na tyle, na ile mocno dokręcisz kółko to w sumie po co? Łańcuch w trakcie pracy jest naciągnięty i do czasu nadmiernego rozciągnięcia siły rozkładają się względnie równomiernie na złapane zęby. Dopiero jak jest za długi, to od tyłu coraz mniej trzyma, przez co cierpią pierwsze zęby. Wiadomo procentowo kiedy to się dzieje w zależności od konkretnych typów napędu. Tutaj mierzysz jednak kilka ogniw i błąd wynikający z rozpychania będzie dotyczył tylko 1 rolki. Myślę, że jest jednak pomijalny. To, co mi się w nim podoba to, że ma sporo punktów pomiarowych, a nie 4 jak większość wkładanych. Ja też mam taką nadzieję, bo już zaczyna to być lekko wkurzające. Na spodenki po reklamacji w endurze czekam już drugi miesiąc. Brak dostaw. Długie gacie zimowe, które miałem na oku też niedostępne.1 punkt
-
No fajna ale podszyta sporą nutą ryzyka związanego z zapłaceniem pokuty. No ale nie każdy ma sposobność mieszkać w rowerowym raju jakim jest Szwajcaria i trzeba sobie jakoś radzić Z cyferek zatem wynika to co pisałem, że między takim już starym Reignem 27,5 a nowoczesnym 29er nie ma jakiejś kolosalnej różnicy.1 punkt
-
Of course. Masa rotująca ma znaczenie przy przyspieszeniach - na wyścigach. W górach pod górę nie przyspieszasz ostro a z góry samo się przyspiesza1 punkt
-
E tam nie chcą.. Chcą tylko trzeba sie troszkę bardziej namęczyć i rower czasem zachowuje się jak szczeniak na spacerze. Czyli ciągnie go wszędzie tylko nie tam, gdzie my Chcemy. Ale dobrze przecieraj szlaki zawsze nam będzie łatwiej.1 punkt
-
1 punkt
-
Dzięki, trochę sie namęczyłem z tym siodłem, nowe nity, polerka skóry, z resztą też było sporo pracy. A napęd oryginalny ZZR, tu masz opis w pdf całej grupy, dokładnie taka jest u mnie. https://download.bikeboard.pl/pdf/zzr_prl.pdf1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Sam myślałem nad jakimś projektem z 26 na gravel tej zimy ale znalazlem fajnego Vitusa z końca lat 80 i robię go długodystansową, lekką szosę. Wymieniłem korbe na 3x, może w tym miesiącu zmienię tylne koło z wolnobiegiem na kasetę, plus zmiana paru innych części - mam nadzieję że po zakończeniu rower będzie ważył jakieś 7.5kg bez żadnych części z karbonu Mam juz nowy stary RD Suntour Cyclone Gt i niedługo zastąpi stary stary 105 (1050) jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Bo Raduńskie single Dla Dolnoślązaków, nie to nie ta Radunia z Suliwoods. Tutaj co najwyżej Kolbudywoods, a Radunia to rzeka w Pomorskim.1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00