Skocz do zawartości

Ranking

  1. elkaziorro

    elkaziorro

    Użytkownik


    • Punkty

      22

    • Liczba zawartości

      1 956


  2. Eathan

    Eathan

    Użytkownik


    • Punkty

      21

    • Liczba zawartości

      1 156


  3. itr

    itr

    Użytkownik


    • Punkty

      18

    • Liczba zawartości

      4 319


  4. Accent_Szaj

    Accent_Szaj

    Użytkownik


    • Punkty

      17

    • Liczba zawartości

      449


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 17.01.2021 uwzględniając wszystkie działy

  1. Dowód na istnienie Yeti. Stoi na szczycie, łapy ma do ziemi.
    20 punktów
  2. Z sobotniego wypadu. Kumple wyciągnęli na 60 km, choć po piątkowej secie na zwifcie średnio miałem siłę poskramiać przymrożone koleiny .
    15 punktów
  3. No dobra. Żarty żartami, ale ten pług to już mógłby się pojawić.
    15 punktów
  4. Dziś warunki do jazdy były rewelacyjne
    14 punktów
  5. 12 punktów
  6. 9 punktów
  7. 7 punktów
  8. Bo można było wybrać przetarte szlaki...
    7 punktów
  9. Droga? A komu to potrzebne? A dlaczego?
    6 punktów
  10. Bo pieknie dziś sypie... Wydmy w Międzyborowie.
    5 punktów
  11. Bo koła nie chcą się toczyć w śnieżnych zaspach.
    4 punkty
  12. Bo nie ma odwrotu i trzeba przez zaspy jechać @abra wszystko zależy co masz pod tym puchem. Jak zrytą drogę może być różnie ale jak w miarę równe pole albo grawel czy też przetarty i zawiany i szlak to idziesz jak buża po takim świeżym śniegu. Czasem łatwiej niż po np wydeptanej 20cm ścieżce jest pojechać puchem. Ponieważ wybieram trasy na których dużo ludzi nie ma to sporo się przedzieraliśmy przez ostatnie trzy dni i dość dobrze wspominamy ten puch.
    3 punkty
  13. Bo wężykiem, wężykiem: Wszyscy pomykają na oponach zostawiających szerokie, kilkucentymetrowe ślady ale zawsze się ktoś trafi z wąską i chyba mocno nabitą, bo na oko szerokość śladu <1cm. Jak widać przyczepności raczej nie miał
    3 punkty
  14. Bo jak są bunkry, to musi być zaje..iście
    3 punkty
  15. Bo mnie przed szóstą rano zmotywowali ludzie zasuwający na rowerach do pracy.
    3 punkty
  16. Jak MTB Punkowcy ruszają w teren to musi być grubo! Niezależnie od pory roku; Na przypale albo wcale!
    2 punkty
  17. Na forum SB zrobiłem swego czasu posta, gdzie porównałem czasy przejazdu na moim "home trailu" na wszystkich rowerach, które mam - DH, enduro, all mountain, trail ht i full XC i CX... :-). 10:04 Evil Offering All Mountain 140mm 29 10:12 Giant Reign Enduro 160mm 27.5 10:19 NS Bikes Fuzz DH 200mm 27.5 10:31 NS Bikes Eccentric HT 27.5 10:38 Orbea Oiz TR XC 120mm 29 17:00 CX Na tym trailu: Evil Uetlibergtrail ride - YouTube Mój wniosek jest taki, że dla mnie jako amatora różnice są w sumie znikome, co zarazem nie znaczy, że nie lubię o tego typu tematach filozofować i jednak być te 8 sekund szybszym :-). Pozdrawiam Krzysiek
    2 punkty
  18. Na tamtym zdjęciu akurat nie było zamontowanej przedniej przerzutki, ta manetka widoczna na zdjęciu jest od tylnej i dało się przyzwyczaić do niej. Natomiast do zmiany przełożenia z przodu to juz trzeba by było skończyć kurs akrobatyczny, ja osobiście bałem się zmieniać bieg z przodu, po prostu groziło to glebą A tak to wygląda " Mateusz wajchę przełóż "
    2 punkty
  19. Tu nie ma gimbów na codzień, wpadają czasem zadać pytanie w doborze roweru, ''krytyka'' obecna tu, to zwyczajne naigrywanie się starych pierdzieli takich jak Ja Bo moje czyste konie na wypassie Pozdrow'er
    2 punkty
  20. 2 punkty
  21. Bo Hacker łamie zasady Nawet jak jest brudny, to jest czysty
    2 punkty
  22. 2 punkty
  23. Temat dla wszystkich którzy mają ''problem'' ze starym rowerem, tzn. chcą (wbrew modzie, nowym standardom i na przekór wszystkim) przyjrzeć się przychylnie swoim jak i na oku bicyklom z zamierzchłej dekady. Porozmawiajmy i podzielmy się ich historią, planach na przebudowę, zdjęciami z realizacji, zmian oraz efektu końcowego. Nie zabrania się pisania nie na temat, jaką pijesz kawę czy herbatę, Yerba mate, jaki preferujesz papier toaletowy, czy zarost jest potrzebny by w pełni wykorzystać potencjał roweru na którym jedziesz, itp. itd. Na załączonym obrazku przedstawione są dwa 26 ery na tych że kołach, bordowoczorny będzie fitnessem z pół prostą kierownicą na kołach 28'', napędzie 1 x 9, balonie 28C i szosowych heblach tiagry. Srebrny będzie pretendował do miana grawela z kołami 28'', napędzie 1 x 9, balonie 42C i dorabianych mocowaniach pod heble tarczowe. Pozdrow'er
    1 punkt
  24. Z gaśnicy samochodowej 1 kg + zawór do bezdętki lub wycięty z dętki. Rozkręcamy gaśnice - ( wtedy możemy mieć gratis nabój CO2) wysypujemy proszek myjemy dokładnie wiercimy otwór pod wentyl - po czym wkładamy i zabezpieczamy nakrętką demontujemy iglice i wewnętrzną cześć pod zaworem zakręcamy głowice łączymy wężykiem wlot gaśnicy -> zaworek w kole i naciskając spust gaśnicy i nastrzeliwujemy oponę na miejsce. Ja pompuje do jakiś 7 Bar - przy 1kg gaśnicy wystarczająca ilość powietrza by nastrzelić oponę na miejsce.
    1 punkt
  25. Bo Twistera da się przejechać na wszystkim. Nawet na nartach ktoś próbował. Śnieg po kolana.
    1 punkt
  26. Element 2 to klin, z drugiej strony powinna być nakrętka, trzeba go odkręcić i wybić, wtedy korba zejdzie
    1 punkt
  27. Ile km Ci wytrzymała? Pomijając kwestie, że rozpycha na tyle, na ile mocno dokręcisz kółko to w sumie po co? Łańcuch w trakcie pracy jest naciągnięty i do czasu nadmiernego rozciągnięcia siły rozkładają się względnie równomiernie na złapane zęby. Dopiero jak jest za długi, to od tyłu coraz mniej trzyma, przez co cierpią pierwsze zęby. Wiadomo procentowo kiedy to się dzieje w zależności od konkretnych typów napędu. Tutaj mierzysz jednak kilka ogniw i błąd wynikający z rozpychania będzie dotyczył tylko 1 rolki. Myślę, że jest jednak pomijalny. To, co mi się w nim podoba to, że ma sporo punktów pomiarowych, a nie 4 jak większość wkładanych. Ja też mam taką nadzieję, bo już zaczyna to być lekko wkurzające. Na spodenki po reklamacji w endurze czekam już drugi miesiąc. Brak dostaw. Długie gacie zimowe, które miałem na oku też niedostępne.
    1 punkt
  28. No fajna ale podszyta sporą nutą ryzyka związanego z zapłaceniem pokuty. No ale nie każdy ma sposobność mieszkać w rowerowym raju jakim jest Szwajcaria i trzeba sobie jakoś radzić Z cyferek zatem wynika to co pisałem, że między takim już starym Reignem 27,5 a nowoczesnym 29er nie ma jakiejś kolosalnej różnicy.
    1 punkt
  29. Of course. Masa rotująca ma znaczenie przy przyspieszeniach - na wyścigach. W górach pod górę nie przyspieszasz ostro a z góry samo się przyspiesza
    1 punkt
  30. E tam nie chcą.. Chcą tylko trzeba sie troszkę bardziej namęczyć i rower czasem zachowuje się jak szczeniak na spacerze. Czyli ciągnie go wszędzie tylko nie tam, gdzie my Chcemy. Ale dobrze przecieraj szlaki zawsze nam będzie łatwiej.
    1 punkt
  31. Muzyka filmowa...któż nie ma swoich ulubionych kawałków?..
    1 punkt
  32. Dzięki, trochę sie namęczyłem z tym siodłem, nowe nity, polerka skóry, z resztą też było sporo pracy. A napęd oryginalny ZZR, tu masz opis w pdf całej grupy, dokładnie taka jest u mnie. https://download.bikeboard.pl/pdf/zzr_prl.pdf
    1 punkt
  33. Bo gdzie dwóch się bije tam trzeci....obrywa.
    1 punkt
  34. Sam myślałem nad jakimś projektem z 26 na gravel tej zimy ale znalazlem fajnego Vitusa z końca lat 80 i robię go długodystansową, lekką szosę. Wymieniłem korbe na 3x, może w tym miesiącu zmienię tylne koło z wolnobiegiem na kasetę, plus zmiana paru innych części - mam nadzieję że po zakończeniu rower będzie ważył jakieś 7.5kg bez żadnych części z karbonu Mam juz nowy stary RD Suntour Cyclone Gt i niedługo zastąpi stary stary 105 (1050) jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem
    1 punkt
  35. Bo miałem dzisiaj dwie godzinki luzu.
    1 punkt
  36. Bo w nocy ładnie śnieg wygląda...
    1 punkt
  37. Bo Raduńskie single Dla Dolnoślązaków, nie to nie ta Radunia z Suliwoods. Tutaj co najwyżej Kolbudywoods, a Radunia to rzeka w Pomorskim.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...