Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 31.12.2020 uwzględniając wszystkie działy
-
8 punktów
-
8 punktów
-
Bo ładnie na górze, a w domu (na dole) szaro i ponuro..... w ten sposób kończymy sezon 2020. Najlepszego wszystkim przyjaciołom pedałów6 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
W niektórych OEM-ach schodzi za szybko anoda i też ma tak być? Jakieś dziwne rzeczy dzieją się od jakiegoś czasu w pewnych wypustach i nie każdy ma znać dokumentację techniczną. Ja wiem, że w jednych są w w drugich brak bo da się to potwierdzić w niezależnych serwisach. Mnie osobiście ciekawi klucz do informacji czemu tak jest. Kolega wyżej z tego co wiem ma nowego Sid'a i sobie go serwisuje. Dość aroganckie jest zatem pisanie, że jest "lewy" w tej kwestii.3 punkty
-
3 punkty
-
2 punkty
-
Co nie zmienia faktu, a może wręcz jest w takiej sytuacji niedopuszczlne, popylinę - manetkę xloc nie zrobili, 3 razy naprawiali, aż dałem sobie spokój . Zamiast wymienić uszczelki w manetce, nawinęli pakuł i założyli starą uszczelkę. Takie rzeczy to mogę sobie sam zrobić, ale jeśli coś mam na gwarancji, to ktoś za to płaci. Ja płacę, Pani płaci i Pan też płaci, bo przecież to wszystko wliczone jest w koszty tego co kupujemy, a przecież taki amor nie jest wart tych 4 tys. Podobnie tarcze do roweru, lepsze 203 mm, to od 200 złotych, przecież do samochodu wychodzą taniej, a jest tam więcej stali, większe koszty produkcji, samej dystrybucji. A jak Kolega twierdzi, autoryzowany serwis naprawia w ramach gwarancji jak rzeźbiarz w szopce, to niestety, wstyd i żenada. \Taka jest moja opinia.2 punkty
-
2 punkty
-
Od razu uważać... Nie ma co owijać na okrągło, że gro sprzętu wychodzi z lipnymi materiałami w środku. Reverb to nie jest tragiczna sztyca tylko trzeba tam co nieco po nich poprawić. Obecnie nagminnie poprawia się dampery. Amorki w sumie wypadają tutaj i tak najlepiej. Mam Fox'a 36 gdzie po kilku ruchach blokadą na goleni wytarły się te ząbki i pośrednią blokadę ma na wyczucie... Dobrze, że jej praktycznie nie używam bo by mnie trafiło. Nowy amor i nie za parę stów a pokrętło zrobione jak u Chińczyka w szopie.1 punkt
-
Wiesz zapewne jak jest z kwestią jakości w temacie amortyzacji i sporo osób wietrzy po prostu chytrość, celowość by coś długo nie pożyło. Jest nawet gorzej po obecnym bumie bo ludzie naprawdę nie rozumieją tej sporej patologii w "naszej" branży.1 punkt
-
Też jestem zdania, że jeżeli ich nie ma i działa oraz że nie wpływa to na żywotność amora - jak rzekomo stwierdził serwis - to po co są. Są 2 odpowiedzi: - serwis tak stwierdził , bo chcą się pozbyć zgniłego jaja, - producent robi nas w jajo, każąc je kupować, wymieniać , wiedząc , że jak stwierdził serwis, nie wpływają na nic.1 punkt
-
1 punkt
-
O cholera jasna. A w końcu St.Anton'a pogoniłem bo niepamiętamdlaczego i pojechałem na mym eks-Cooker'ze. I było OK. Ale... ...ale teraz chciałem Wam życzyć ZDROWIA, radości, mocy, szczęścia, wiatru w plecy i w kołach i oby 2021 przyniósł nam pierwszą ofycjalną edycję SSPL. Trzymcie rękę na pulsie, niebawem zaczniemy kombinować. POZDRo-:ver Łobuzy1 punkt
-
Do środka ramy polecam "Boll Bursztynowy". Wypsikasz raz i masz spokój na wiele lat. Zacisk sztycy masz zamontowany dobrze. Stal z zasady jest o wiele trwalsza niż aluminium. Nie ma tu znaczących różnic w użytkowaniu. Pokaż fotki nabytku.1 punkt
-
Dowód na brak oleju- robisz zdjęcia lub kręcisz filmik, to wystarczy. Nie mówię o uszkodzeniach mechanicznych, bo przekręcie śruby jest już uszkodzeniem mechanicznym, Pan Kolega to chyba grupę sprzedawców reprezentuje. Ja piszę i proszę czytać ze zrozumieniem - wykonanie prac zgodnie z ich procedurą w tym i dokręcenie śruby. Odpowiedź ogólna, bo i stwierdzenie ogólne i nikogo nie obrażam, stwierdzam fakty powszechnie znane i nikogo nie oceniam, proszę wskaż mi kogo oceniłem. Oceniłem tylko serwis Thirty bo i mam na to dowody w razie czego - zlecenia, protokoły etc. I moja ocena dotyczyła tylko tej firmy, nie oceniam Twojej firmy, bo jak napisałem, z wypowiedzi Kolegi wynika, że jest też reprezentantem sprzedawców. Co do mentalności klientów to niestety na niekorzyść sprzedawców świadomość ludzi w Polsce jest coraz większa o, czym świadczy ilość spraw w sądach z roszczeń konsumentów, takich jak ja, i ilość przegrywanych spraw sądowych przez sprzedawców. To są fakty , a każdy już może się z nimi zgadzać lub nie , akceptować lub nie. Póki co mamy jeszcze wolny kraj i wolność myślenia oraz wypowiedzi.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Jesteś w błędzie. Jest autoryzowanym oficjalnym serwisem Rock Shox/SRAM. Nie myl dystrybutora z serwisem, a przynajmniej jak się nie znasz to się nie wypowiadaj.1 punkt
-
Kiedy patrzę na te spawy, nie wydają mi się aż takie straszne. Rama ma ładny klasyczny kształt i suport bsa. Uważam też, że środkowy Stoic jest o jakieś 5 do 8 stów za drogi zwłaszcza, że dali tam plastikowego, bylejakiego sx-a.1 punkt
-
1 punkt
-
Bo tutaj sezon 2020 zainaugurowałem (początek marca) i tutaj go zamykam... Następna jazda dopiero za rok1 punkt
-
W życiu nie dałbym pieniędzy awansem pojedynczemu. A vintage look jest bo jest vintage geo ;)1 punkt
-
Bo zimno i ślisko! Więcej: https://beskidtrail.pl/z-wizyta-w-worku-raczanskim/1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
10. Z ciekawości sprawdzam ile było oleju w dolnych goleniach- jak widać zmieściło sie do jednej strzykawki a nawet licząc niezebrane ostatki oleju z dedykowanego naczynia i to co nie wypłynęło z goleni to i tak do wymaganych instrukcją 30 ml (2x15ml) będzie i tak brakować 11. Klucz 22mm i i wysuwamy pręt sprężyny powietrznej (compression rod assembly) - sprężyna została nasmarowana smarem - jakim chciałoby się spytać - ale jest i to się liczy. 12. Kluczem 20mm odkręcamy air cap i 13. oto niespodzianka: w komorze powietrznej znajduje się OLEJ semi bath a nie SMAR jak stwierdza instrukcja- na dowód kilka ujęć nawet z pęcherzykami powietrza. Zwracam uwagę raz jeszcze na nieznany mi z całą pewnością rok produkcji. Może pierwsze miały olej... 14. Tłok powietrzny można wyjąć wkręcając w niego długą śrubę, bodajże M6, albo po prostu przepchać przez całą dolną goleń czymś długim i cienkim tak aby nie uszkodzić powłoki goleni. 15. Jak widać od spodu tłoka powietrznego, tak jak na zwojach sprężyny, również znajduje się ten sam smar. 16. Odkręcam kluczem 22mm tłumik powrotu TPC (rebound damper assembly) i uwaga na wydobywający się olej. Sprawia on bardzo dobre wrażenie w przeciwieństwie do tego z dolnych goleni i co ważne jest w prawidłowej ilości jak się zdaje. Jest czysty, nie ma "paprochów" "sklejonych kuleczek" ani nic co by wskazywało na skutki upływu czasu w jego przypadku. Inna sprawa, że podobno po 2 latach olej demineralizuje się. Podobno. 17. Wyjęcie tłumika Absolute+ - kluczem 24mm. Następnym razem spróbuję odkręcić najpierw tłumik Absolute+ a dopiero potem rebound damper- może będzie łatwiej. 18. Środek amortyzatora w całej okazałości.1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00