Skocz do zawartości

Ranking

  1. elkaziorro

    elkaziorro

    Użytkownik


    • Punkty

      17

    • Liczba zawartości

      1 956


  2. darekp1

    darekp1

    Użytkownik


    • Punkty

      7

    • Liczba zawartości

      102


  3. TheJW

    TheJW

    Użytkownik


    • Punkty

      7

    • Liczba zawartości

      6 345


  4. szymku

    szymku

    Użytkownik


    • Punkty

      7

    • Liczba zawartości

      211


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 12.12.2020 uwzględniając wszystkie działy

  1. 10 punktów
  2. 7 punktów
  3. Bo nie mogłem się powstrzymać wczoraj po robocie!
    7 punktów
  4. A u mnie póki co białe to jedynie chmury.
    6 punktów
  5. Bo grudzień to rowerowy miesiąc Więcej: https://beskidtrail.pl/grudniowa-wycieczka-w-pasmie-lipowskiej/
    4 punkty
  6. Bo wciąż można fajnie pokręcić w górach na rowerze :). Więcej: https://beskidtrail.pl/szybka-petla-nad-sopotnia-wielka/
    3 punkty
  7. Wow, no to nieźle w tym Rybniku Ja też znalazłem całkiem białe.... ale bez kolców ;p
    2 punkty
  8. Trochę nie tak koledzy . Dlaczego zniechęcacie autora ? Nie napisał że nie ma doświadczenia z enduro tylko z e bikami . W każdym razie ja tak to zrozumiałem . Co do jazdy na e to ( po 2letnim doświadczeniu ) też nie ze wszystkim się zgadzam . Owszem trzeba pedałować , czasem ostro , trzeba się czasem zmęczyć ( to w końcu rower ) ale podjazdy wymagają jednak znacznie mniej wysiłku niż na zwykłym rowerze . W dodatku ten wysiłek możemy sobie regulować stopniem wspomagania . Zgodzę się że w niektórych sytuacjach opanowanie i manewrowanie e rowerem jest trudniejsze niż zwykłym ale bez przesady . Co do zjazdów to różnie bywa , na łatwych trasach czasem jest łatwiej bo ciężki rower , z nisko umieszczonym środkiem ciężkości dobrze trzyma się drogi . Moje uwagi są takie ogólnogórskie , turystyczne bo typowe trasy enduro i ten styl jazdy to nie moje bajka , nie moje umiejętności . Ja to widzę tak . Nawet jeśli macie rację co do kondycji i umiejętności autora to siadają na e mniej się zmęczy na podjazdach i będzie miał więcej siły i ochoty żeby uczyć się zjazdów . A czy mógł by to równie dobrze robić na zwykłym rowerze nie mnie oceniać .
    1 punkt
  9. @kosmonauta80 tak była bo wróciłem i to w jednym kawałku. Pozatym my wszyscy mniej lub bardziej ale jesteśmy sportowo pokręceni więc sporo zrozumienia w temacie jest. Nawet jak rower wstawiam do wanny. A poważnie to wczoraj rower był praktycznie czysty. Śnieg pokrywający błoto to zapewnił. Więc pełny luzik wczoraj był. Nawet błoto się z opon na ziemię nie polało. Tylko trzeba było chwile na naped i amor poświęcić żeby się wody pozbyć i żeby ruda nie szalała. Za bardzo się skupiasz na drobiazgach. Szczęśliwy rower to brudny rower. Szczęśliwy rowerzysta to brudny rowerzysta.... po to kupiłem żeby jeździły. Jak się zużyją to naprawie albo kupie nowe.
    1 punkt
  10. 1 punkt
  11. Widać o co chodzi, jeszcze kilka szczegółów trzeba dopieścić i będzie cud-miód. Diamond Back Ascent EX roboczo ochrzczony Gem Bum:
    1 punkt
  12. Ale w terenie...... ogień Do wcześniejszego zdjęcia. Rower testowany w takich warunkach.
    1 punkt
  13. Bo na chwilę oparłem jesienią, a tu zima, jak ten czas leci
    1 punkt
  14. @radko10 trochę za bardzo emocjonalnie podchodzisz do zagadnienia i trochę za bardzo wierzysz w to, że kompatybilność z tabelek shimano jest wiedzą objawioną i jedyną prawdziwą. Po pierwsze absolutnie wszystkie stosunkowo nowe servo klamki shimano pchają olej tak samo... nie ma różnicy czy jest to klamka xtr, saint, xt, slx czy np. 506 - mam/miałem je wszystkie... Mało tego Shimano pisze jedno robi drugie - masz zacisk czterotłoczkowy br420 i zacisk br400 - wiesz, że są sparowane z tą samą klamką bl-mt400 (nawet nie leżała obok wyższych modeli) w firmowym secie... i wiesz, że są na przewodzie bh59? Przykładów na to jest naprawdę w ofercie shimano więcej patrz hamulece z klamką 501 masz tam zacisk zarówno mt500 jak i mt520 - zgadnij na jakim są przewodzie... Znasz kogoś kto narzeka na firmowy set hamulca mt520? Możesz sobie mieszać klamki zaciski przewody inserty etc. jak to się będzie różniło od składanych przez shimano o 2% to się zdziwię... tak naprawdę różnice na przewodzie w rozszerzalności odczujesz tylko na tyle i to też w skali pomijalnej (dla działania hamulca bo oczywiście matematycznie jak ktoś ma takiego hopla to wykaże, że różnica istnieje). Oczywiście siłą hamowania zaciski się różnią zarówno w obrębie samych dwutłoczkowych bo masz je w 3 typach: tłoczki 21mm mają dwa typy i jeden typ ma 22mm, no i masz czterotłoczkowe różniące się siłą znacząco od obu typów dwutłoczkowych - ale za to odpowiada zacisk, typ klamki (o ile servo) wcale nie odpowiada i w baaaaaardzo niewielkim stopniu przewód. Wspomniane przez Ciebie "palce użytkownika" też Jedyne na co tak naprawdę trzeba zwracać uwagę to końcówki przewodów, reszta to zasobność portfela kwestia wagi i te 2% na "rozszerzającym się" przewodzie.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...