Skocz do zawartości

Ranking

  1. Sobek82

    Sobek82

    Użytkownik


    • Punkty

      17

    • Liczba zawartości

      7 385


  2. kipcior

    kipcior

    Użytkownik


    • Punkty

      8

    • Liczba zawartości

      2 972


  3. bazzz

    bazzz

    Użytkownik


    • Punkty

      6

    • Liczba zawartości

      757


  4. KrisK

    KrisK

    Użytkownik


    • Punkty

      5

    • Liczba zawartości

      3 806


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 20.08.2020 uwzględniając wszystkie działy

  1. Bo stado dzikich paralotniarzy w naturalnym środowisku
    8 punktów
  2. W oczekiwaniu na ODLOT - (PIXAR-owski).
    6 punktów
  3. 3 punkty
  4. ...sie nie może doczekać aż się dorobi garażu / piwnicy / strychu zamiast rozrzucać bajki po domu i szopie:
    2 punkty
  5. 2 punkty
  6. No właśnie - niektóre Poza tym nie każda oferuje w takiej sytuacji pełną moc Krótszy czas świecenia to w sumie i tak nie jest wada, bo wystarczy zejść tryb niżej - w 90% latarek ledwo zauważalna różnica, a w przypadku S2+ czas pracy rośnie co najmniej dwukrotnie, więc i "problem" wymiany baterii odkłada się w czasie Montaż całej lampki to przecież proces chłonący spokojnie ze 2x więcej czasu niż wymiana ogniwa - to już nie jest upierdliwe?
    1 punkt
  7. Nada się. Choć przed kupnem poprosiłbym o zdjęcia sprzedawanego amorka ( real foto ).
    1 punkt
  8. Może ze strony Canyona? https://www.canyon.com/pl-pl/mountain-bikes/cross-country-bikes/exceed/exceed-cf-5/2636.html?
    1 punkt
  9. O ile mnie Alzheimer nie myli, to niektóre lampki mogą świecić podczas ładowania z powerbanka. Zamiast żonglować bateriami, lepiej mieć tę z długimi czasami świecenia, lub docelowo dwie lampki - jak jedną kij strzeli, to zawsze będzie druga. Nie ma co robić z latarki ósmego cudu świata Poza tym wchodzimy już raczej w strefę offroad...
    1 punkt
  10. No to przecież po to są grupy trybów, żeby dostosowywać moc do otoczenia Wyciąganie baterii? Osobiście wolę stawanie nawet co pół godziny na 20 sekund żeby wymienić baterię, niż kalkulowanie z niewymienną w stylu: "o dobra tu zdążę dojechać zanim padnie", "o kurde tu nie zdążę hehe" Przecież niemal każdy S2+, czy to modowany czy oryginalny, oferuje w zestawie kolimator, więc innych uczestników ruchu użytkownik i tak nie będzie oślepiał A jeśli to za mało, to zawsze można zaopatrzyć się w praktycznie już ogólnodostępny daszek Krótszy czas świecenia to jedyny minus względem standardowych lampek, ale właśnie po to ma się ze sobą kilka ogniw To jest zresztą niejako logiczna sprawa, agentów wybierających się w siną dal z jednym ogniwem nie znam; jeżeli tacy są - podziwiam Poza tym, w czasie kiedy jedno ogniwo ładuje się w domu (lub w ładowarce wpiętej w powerbank w plecaku/kieszeni) na pozostałych mogę sobie jeździć A na wbudowanej muszę za każdym razem czekać aż się naładuje/podładuje No i najważniejsze - za cenę niepromocyjną tej Lezyne mam 2 mody S2+
    1 punkt
  11. Wszystkie cykle na Mazowszu. Z tym, że jedno zero mniej i w formie vouchera do najdroższego sklepu rowerowego w okolicy.
    1 punkt
  12. Obróbka w darktable między innymi moduł "Shadows and Highlights"? Ten moduł darktable słabo sobie radzi i robi "halo", widać w około kół.
    1 punkt
  13. Ja bym się zastanowił, czy Convoy to dobry pomysł... Nawet jeśli będzie świecił mocniej, co akurat w warunkach miejskich jest bardziej na minus - zwłaszcza, że nie ma odcięcia. Dochodzi jeszcze kwestia upierdliwego wyciągania baterii do ładowania ( nie dotyczy wersji ładowanej przez USB ), i stosunkowo krótkiego czasu świecenia. Zintegrowane uchwyty w dedykowanych do rowerów lampkach, też bardziej do mnie przemawiają. PS Właśnie łapię kolejną fazę na Lezyne - tym razem wyższy model ( stopniowo idę w górę ), który ma deklarowany czas pracy 8 g. przy 450 lm i 4 g. przy 800 lm ( OverDrive 2.5 g. przy 1300 lm ), tyle że ja nie jeżdżę po mieście ( tu w zupełności wystarczyłby tryb 150 lm i aż 23 g. świecenia )...
    1 punkt
  14. Bo Stołowe ładne ale ciężko się jeździ:
    1 punkt
  15. Zarezerwowanych w Zajeździe miejsc nie powinno braknąć, zasady są proste - wejściówką na zlot jest stallova rama roweru (tytan to szlachetniejszy brat stali). Odstępstw nie przewidziano
    1 punkt
  16. Nie, ja używałem 2 metalowych opasek zaciskowych+ kawałek gumy z dętki między kierownicę oraz latarkę, tanie chińskie podobno bujają i łamią się przy kraksach, taki jest tani i pewny. Weź taki zakręcany na latarce, nie wciskany, lepiej bez regulacji na boki i do tego smycz na latarce przewieszasz przez kierownicę.
    1 punkt
  17. Marino, kastomowa rama na sztywno i jednobiegowo. 32-18T, kielnia Stooge Junker 70mm, siodło Brooks All Terrain, wideł Genesis Tarn, kapsel z Coli. W zapasie amor i biegi, ale montowane będą sporadycznie. Zdjęcie z wewnątrz bo sorry, ale taki mamy klimat. Bądźcie zdrowi!
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...