Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 15.08.2020 uwzględniając wszystkie działy
-
Bo w cieniu Oczywiście rower Jakiś czas temu wstawiałem tu dolnośląską Fuji ;-) Tylko z innego miejsca.9 punktów
-
9 punktów
-
8 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
3 punkty
-
2 punkty
-
No to zobaczmy o co chodzi w tym gravelovaniu...2 punkty
-
2 punkty
-
Da radę zrobić trasę miejskim rowerem ? Cienkie opony , niemal slicki .1 punkt
-
1. Kup zestaw do odpowietrzania bo będzie potrzebny. 2. Wyjmij tłoczki, wyczyść je, i posmaruj boki olejem shimano 3. Zobacz jak tam uszczelki. To i tak tylko poglądowe bo nie ma części zamiennych. Jeżeli śa jakoś sparciałe czy uszkodzone to polecam po prostu nowe, tanie zaciski. (Od tego w sumie możesz zacząć, bo jeżeli są uwalone to nie potrzebujesz zestawu od odpowietrzania. 4. Włóż tłoczki, przelej i porządnie odpowietrz układ. Ale raczej powinno pomóc czyszczenie. Tłoczki wysuwają się w uszczelkach tylko po to, by się dopasować do zużycia okładzin. W normalnym działaniu uszczelki działają bardziej jak sprężyny.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Rozmiarowo 17 cali. Viper to w tym roku towar deficytowy, więc nie wiem czy gdzieś jeszcze jest dostępny. Jeśli Xenon 2018 jest jeszcze dostępny to nawet bym się nie zastanawiał tylko brał.1 punkt
-
Do twojego wzrostu to dobra waga A poważnie . W rowerach terenowych rama nie ma prawa dotykać kroku . Pomyśl co się stanie jak trzeba będzie zeskoczyć na nierównym podłożu albo na podjeździe . W MTB zasada jest ( a w każdym razie była za czasów kół 26" ) że stojąc okrakiem musisz mieć możliwość uniesienia przedniego koła na ok 15 cm . Inna metoda była taka że między ramą , a krocze musisz zmieścić 4 palce . I to jest minimum . Ja raz ( delikatnie ) zetknąłem się z ramą i mówię że im więcej miejsca tym lepiej . W rowerach nieterenowych , szosa , trekking itp te wymagania są mniejsze bo zsiadamy raczej na równym . Cross to coś pomiędzy , sam musisz odpowiedzieć czy będziesz jeździł tylko po asfalcie czy też po wertepach . Poszukaj w necie materiałów dotyczących doboru rozmiaru ramy . Jedna z metod każe długość nogi pomnożyć przez współczynnik i otrzymujesz wielkość ramy w cm . Ten ten współczynnik jest inny dla MTB i dla crossów . Generalnie co by nie wyszło ja nie kupiłbym roweru z którym bym się stykał .1 punkt
-
Jak już miałbym wybierać z tych dwóch to bym dopłacał do tego modelu z 2018 roku, głównie dla amortyzatora i wagi, generalnie to nie różnią się "trochę" osprzętem tylko znacznie. Ten tańszy jest niemal 2kg cięższy, udaje że ma amortyzator i ma kiepski zestaw (korba+suport), słabsze hamulce (chociaż przyzwoite), gorsze koła...1 punkt
-
1 punkt
-
Jak wyżej . Siodło trzeba ustawić optymalnie , wysokość kierownicy , pochylenie to sprawa bardzo indywidualna . Na trekkingu możesz jeździć mocno wyprostowany i nie będzie to razić . Jeśli o to pytasz . Takie rowery z zasady wymuszają dość wyprostowaną pozycję i z tego co widzę tak większość ludzi na nich jeździ .1 punkt
-
Ilu użytkowników tyle optymalnych pozycji Ale trend jest taki żeby się prostować, i to często na siłę. Przedłużanie rur sterowych, mostki ze wzniosem 90 stopni, kilkanaście podkładek pod mostkami. O ile jeszcze w rowerze trekkingowym to nic złego to ludzie na siłę przerabiają inne, głównie górskie. Jeśli chodzi o ustawienie siodełka to tutaj mimo wszystko jest tylko jedno słuszne - jeśli będzie za nisko mogą pojawić się bóle kolan. I dopiero po dopasowaniu siodełka można dograć resztę pozycji poprzez ustawienia kierownicy.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00