Skocz do zawartości

Ranking

  1. siemalysy

    siemalysy

    Użytkownik


    • Punkty

      15

    • Liczba zawartości

      2 350


  2. Jurek63

    Jurek63

    Użytkownik


    • Punkty

      9

    • Liczba zawartości

      796


  3. zekker

    zekker

    Użytkownik


    • Punkty

      9

    • Liczba zawartości

      7 556


  4. sznib

    sznib

    Mod Team


    • Punkty

      7

    • Liczba zawartości

      10 588


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 15.08.2020 uwzględniając wszystkie działy

  1. Bo w cieniu Oczywiście rower Jakiś czas temu wstawiałem tu dolnośląską Fuji ;-) Tylko z innego miejsca.
    9 punktów
  2. Bo dolnośląska Fuji: Niby blisko od stacji Boreczek, a na przełęcz Tompadła 30km mi wyszło po patelni.
    9 punktów
  3. Bo Raba, a w tle Luboń Wielki. W Rabie są szczebelki (takie rybki) , nie mylić ze Szczeblem .
    8 punktów
  4. Bo jeden siedzi, drugi jedzie, a trzeci pstryka fotkę
    7 punktów
  5. Kolejny dzień na Roztoczu : Szlak Puszczy Solskiej ( Górecko - Biłgoraj i z powrotem)
    6 punktów
  6. 6 punktów
  7. Bo muszę zmienić zużytą tylną oponę, ale przy okazji może bym koło zmienił...ten rozmiar mi się spodobał ;p
    3 punkty
  8. 2 punkty
  9. Da radę zrobić trasę miejskim rowerem ? Cienkie opony , niemal slicki .
    1 punkt
  10. 1. Kup zestaw do odpowietrzania bo będzie potrzebny. 2. Wyjmij tłoczki, wyczyść je, i posmaruj boki olejem shimano 3. Zobacz jak tam uszczelki. To i tak tylko poglądowe bo nie ma części zamiennych. Jeżeli śa jakoś sparciałe czy uszkodzone to polecam po prostu nowe, tanie zaciski. (Od tego w sumie możesz zacząć, bo jeżeli są uwalone to nie potrzebujesz zestawu od odpowietrzania. 4. Włóż tłoczki, przelej i porządnie odpowietrz układ. Ale raczej powinno pomóc czyszczenie. Tłoczki wysuwają się w uszczelkach tylko po to, by się dopasować do zużycia okładzin. W normalnym działaniu uszczelki działają bardziej jak sprężyny.
    1 punkt
  11. Ale ładny Lasek , z fajnym klimatem.
    1 punkt
  12. Nowe bryle... genialna wkładka korekcyjna. (Dla latorośli)
    1 punkt
  13. Rozmiarowo 17 cali. Viper to w tym roku towar deficytowy, więc nie wiem czy gdzieś jeszcze jest dostępny. Jeśli Xenon 2018 jest jeszcze dostępny to nawet bym się nie zastanawiał tylko brał.
    1 punkt
  14. Do twojego wzrostu to dobra waga A poważnie . W rowerach terenowych rama nie ma prawa dotykać kroku . Pomyśl co się stanie jak trzeba będzie zeskoczyć na nierównym podłożu albo na podjeździe . W MTB zasada jest ( a w każdym razie była za czasów kół 26" ) że stojąc okrakiem musisz mieć możliwość uniesienia przedniego koła na ok 15 cm . Inna metoda była taka że między ramą , a krocze musisz zmieścić 4 palce . I to jest minimum . Ja raz ( delikatnie ) zetknąłem się z ramą i mówię że im więcej miejsca tym lepiej . W rowerach nieterenowych , szosa , trekking itp te wymagania są mniejsze bo zsiadamy raczej na równym . Cross to coś pomiędzy , sam musisz odpowiedzieć czy będziesz jeździł tylko po asfalcie czy też po wertepach . Poszukaj w necie materiałów dotyczących doboru rozmiaru ramy . Jedna z metod każe długość nogi pomnożyć przez współczynnik i otrzymujesz wielkość ramy w cm . Ten ten współczynnik jest inny dla MTB i dla crossów . Generalnie co by nie wyszło ja nie kupiłbym roweru z którym bym się stykał .
    1 punkt
  15. Jak już miałbym wybierać z tych dwóch to bym dopłacał do tego modelu z 2018 roku, głównie dla amortyzatora i wagi, generalnie to nie różnią się "trochę" osprzętem tylko znacznie. Ten tańszy jest niemal 2kg cięższy, udaje że ma amortyzator i ma kiepski zestaw (korba+suport), słabsze hamulce (chociaż przyzwoite), gorsze koła...
    1 punkt
  16. Jak wyżej . Siodło trzeba ustawić optymalnie , wysokość kierownicy , pochylenie to sprawa bardzo indywidualna . Na trekkingu możesz jeździć mocno wyprostowany i nie będzie to razić . Jeśli o to pytasz . Takie rowery z zasady wymuszają dość wyprostowaną pozycję i z tego co widzę tak większość ludzi na nich jeździ .
    1 punkt
  17. Ilu użytkowników tyle optymalnych pozycji Ale trend jest taki żeby się prostować, i to często na siłę. Przedłużanie rur sterowych, mostki ze wzniosem 90 stopni, kilkanaście podkładek pod mostkami. O ile jeszcze w rowerze trekkingowym to nic złego to ludzie na siłę przerabiają inne, głównie górskie. Jeśli chodzi o ustawienie siodełka to tutaj mimo wszystko jest tylko jedno słuszne - jeśli będzie za nisko mogą pojawić się bóle kolan. I dopiero po dopasowaniu siodełka można dograć resztę pozycji poprzez ustawienia kierownicy.
    1 punkt
  18. Czynny ten wątek jeszcze, czy już zupełnie zapomniany? Założyłem stalowemu renegatu koła 27,5 i opony 650x47. W lasie wspaniała jazda, wygoda mocno na plus. Aż żal że wcześniej się nie szarpłem. Jedny minus taki, że przy zmianie kół muszę ustawiać tylny zacisk hebla. Polecam spróbować
    1 punkt
  19. To i ja się pochwalę moim rowerem - Cannondale FSI Carbon 2 2016. W stosunku specyfikacji fabrycznej jest kilka zmian. Pozdrawiam
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...