Ranking
- uwzględniając wszystkie działy
-
Wprowadź datę
-
Cały czas
6 Sierpnia 2009 - 16 Listopada 2024
-
Rok
17 Listopada 2023 - 16 Listopada 2024
-
Miesiąc
17 Października 2024 - 16 Listopada 2024
-
Tydzień
10 Listopada 2024 - 16 Listopada 2024
-
Dzisiaj
17 Listopada 2024 - 16 Listopada 2024
-
Wprowadź datę
10.06.2020 - 10.06.2020
-
Cały czas
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 10.06.2020 uwzględniając wszystkie działy
-
7 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
4 punkty
-
3 punkty
-
Brawo, też jestem tego zdania. Jakbym się wybrał na długi wyjazd to też bym wybrał Pirolan. Frajerzy nie, ale marketing działa. Spray/zmywacz do: tarcz hamulcowych, łańcucha, to nic innego jak benzyna ekstrakcyjna. Jeśli cervandes to "sknera", to ja jestem arcymistrzem, bo używam dwóch wkładów do zniczy z Lidla, do smarowania łańcucha. Caervandes wspomniał że używa Brunoxa do mycia łańcucha, wcale się nie dziwię, bo to nafta. Brunox Top Kett w składzie ma : propan, butan, izobutan , razem 30% Destylaty lekkie obrabiane wodorem (ropa naftowa) CAS: 64742-47-8 razem 25-50% (Nafta) https://brunox.pl/wp-content/uploads/2019/07/brunox-top-kett-aerozol.pdf Zaraz wymyślą oleje dla prawo ręcznych, lewo ręcznych, kobiet, mężczyzn, zmienno płciowych, itd W składzie będzie to samo.2 punkty
-
Bo czerwone berety pilnują gdańskiego lotniska: Swoją drogą, to chyba muszę ogłosić rok żurawia. Nie wiem czy w tym roku zawitały w moje okolice, czy trafiam w odpowiednie miejsca ale do tej pory nie widziałem ich u mnie. Śmiej się ale kiedyś naprawdę myślałem, że po polu chodzi struś. Lata temu to było, więc sprzęt foto jeszcze kiepski miałem, więc ciężko było rozpoznać. Może znajdę i wrzucę.2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Bo jak zdarta płyta. Lubię to miejsce, lubię Jurę, lubię tamtejsze szlaki Wczorajszy Olsztyn2 punkty
-
Przedmiotem renowacji jest tytułowy Peugeot P12 z 1983r, zakupiony rok temu za całe 270zł. Model dość rzadki bo wersja CarboProfil miała być z założenia aerodynamiczna, więc została wyposażona w ramę z profilowaną rurkę podsiodłową, wewnętrzne prowadzenie przewodów hamulcowych w kierownicy i ramie, bidon z koszykiem marki Profile o specjalnym kształcie. Jak się okazało rower prawie cały pozostał na oryginalnych częściach, brakowało jedynie pedałów oraz bidonu. Tak naprawdę aby rower jeździł wystarczyło przeserwisować stery, wymienić klocki hamulcowe i jedną dętkę. Jesienią jednak zapadła decyzja o rozkręceniu Peugeota na części pierwsze, wyczyszczeniu zaśniedziałych podzespołów, oraz wymiany tego co zużyte. Po rozkręceniu całości pojawił się najważniejszy dylemat: co zrobić z ramą, z jednej strony żal oryginalnych naklejek i malowania, z drugiej strony w miejscach gdzie były zadrapania wdała się rdza a najgorszym miejscem była okolica suportu i tylnych widełek. Może się wielu osobą narażę, ale jednak postanowiłem wypiaskować ramę z widelcem i polakierować ją proszkowo. Po piaskowaniu okazało się, że rama jest w całkiem dobrej kondycji także ze spokojem można było przystąpić do lakierowania. Muszę przyznać, że lakier proszkowy po nałożeniu wygląda naprawdę bardzo ładnie. Najwięcej problemu jednak przysporzyło mi zdobycie kompletu oryginalnych naklejek do P12. Do tego modelu są one rzadko spotykane, a cena tych które są do kupienia na Ebay nie mieściła się w moim budżecie. Po wielu próbach kontaktu z firmami, które zachwalają swoje produkty w internecie i możliwościach swoich grafików utwierdziły mnie tylko w przekonaniu, że gro polskich firm nie potrafi nawiązać dobrego kontaktu z klientem, a już na pewno nie takim jak ja, który potrzebuje kilka naklejek do roweru i na którym nie da się sporo zarobić. Najzwyczajniej w świecie wszędzie zostałem po prostu zbyty. I tu z pomocą przyszła firma z Anglii, która rzeczowo podeszła do tematu i wykonała dla mnie komplet naklejek na podstawie wysłanych zdjęć z roweru. Cena z wydrukiem to całe 15 funtów plus dwa funty za wysyłkę. Gdyby ktoś potrzebował naklejki przy renowacji to polecam: https://www.bicyclestickers.co.uk Koła i piasty zostały wypolerowane wełną stalową i pastą polerską a następnie wycentrowane. Piasty pomimo prawie 40 lat wystarczyło wyczyścić, nałożyć nowy smar, skręcić i kręcą się prawie jak nowe. Na koła założyłem oponki Vittoria Zafiro 700x28c. Podzespoły typu, kierownica, mostek, klamki, manetki i hamulce również zostały wyczyszczone wełną i wypolerowane. Napęd i przerzutki były w dobrym stanie i nie wymagały wymiany a jedynie konserwacji. Wymienione zostały oczywiście wszystkie linki i pancerze oraz owijka na kierownicy. Brakuje niestety oryginalnych gumek na klamki. Koszt całej renowacji wyniósł: - piaskowanie i lakierowanie proszkowe - 120zł, - opony Vittoria Zaffiro 700x28c - 100zł, - klocki hamulcowe - 20 zł, - stery - 20 zł, - komplet naklejek - 90zł, - centrowanie kół - 40zł, - owijka - 30 zł, - linki i pancerze - 20 zł, - pedały - 50 zł, - sztyca aluminiowa - 50 zł, - materiały (wełna stalowa, pasta polerska) - 30 zł Całkowity koszt wyniósł 660zł. Wszelkie komentarze oraz wskazówki co mogłoby zostać poprawione mile widziane. Postaram się również wkleić więcej dokładnych zdjęć, gdyż część zrobiona została telefonem. Pozdrawiam.1 punkt
-
Mam Sparka RC PRO z 2019. Z Anthemem niestety porównania nie mam. Ale tu masz film:1 punkt
-
Można, można. Przesiadłem się z fulla 110/110 i geo XC na Treka Fuel EX, waga pod 15 kg + moje 100 prawie, główka 66,5, 140 skoku z przodu, opona 2.6. Jestem miło zaskoczony jak to podjeżdża, a i Strava mówi, że nie jestem jakoś specjalnie wolniejszy w porównaniu z poprzednim rowerem. Oczywiście tylko w terenie, bo na asfalcie mam wrażenie, jakbym się lepił do podłoża1 punkt
-
Jak nie wiesz, czy chcesz XC czy traila to może być coś w pół drogi: https://www.scott.pl/produkt/1044/6477/Rower-Spark-950/ Ten też byłby niegłupi ale już się chyba pokończyły: https://www.decathlon.pl/rower-mtb-xc-900-s-29-id_8545706.html Całkiem lekki, jak na aluminiowego fulla jest Anthem: https://www.giant-bicycles.com/pl/anthem-29-2 W każdym skoro się nie ścigasz, to przy takim budżecie patrzyłbym tylko na fulle, a dodatkowej wagi specjalnie się nie obawiał.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt