@ACTIVIA Długo zbierałem się do napisania tego, zdecydowanie zbyt długo. Dużo się jednak w moim życiu działo i temat trochę zaginął w całej masie innych spraw. Ale muszę w końcu pochwalić Pana Piotra, jak mu obiecałem... prawie rok temu. Oddałem do serwisu moje dwa Epicony. Przedni oraz tylny. Z przednim nie było problemu, Piotr zrobił serwis w moment. Z tylnym zaproponował, że wypadałoby wymienić jedną z uszczelek, ale nie ma ich u siebie i wiąże się to z wysyłką do producenta. Poszło. Tyle, że okazało się, że od producenta wrócił jakiś inny damper. Temat rozciągnął się trochę czasowo, ale Piotr wyjaśnił sprawę z serwisem, więc do mnie wrócił odpowiedni sprzęt. Mimo, że Piotr wiedział o tym, że ze składaniem roweru nieszczególnie bardzo mi się spieszy, mimo że to nie z jego winy sprawy się przeciągnęły, z uwagi na dość długi czas realizacji usługi zachował się bardzo honorowo i zaoferował naprawdę potężną rekompensatę. Takich ludzi nam trzeba. Z pasją i podejściem, by klient był zadowolony. Tak więc raz jeszcze, wielkie dzięki I przepraszam, że tak długo trwało z mojej strony napisanie tych paru zdań.