Skocz do zawartości

Ranking

  1. Pablo59

    Pablo59

    Użytkownik


    • Punkty

      5

    • Liczba zawartości

      4 479


  2. kazafaza

    kazafaza

    Elita


    • Punkty

      4

    • Liczba zawartości

      4 018


  3. MikeSkywalker

    MikeSkywalker

    Organizator


    • Punkty

      3

    • Liczba zawartości

      10 577


  4. Jurek63

    Jurek63

    Użytkownik


    • Punkty

      3

    • Liczba zawartości

      800


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 11.04.2019 uwzględniając wszystkie działy

  1. 3 punkty
  2. Ale hak do przerzutki ma za zadanie się wyłamać zamiast pozostać sztywny i wygiąc przerzutkę i rozpieprzyć szprychy A co do EBB z bocznym imbusem - foty poniżej, jak mi skleroza podpowie co to za jeden to wkleję... BUSHNELL! Dziękuję. Jak niżej, oraz wincyj opcyji w linku: https://www.bikeforums.net/tandem-cycling/878160-eccentricity-da-vinci-bushnell-discussion.html
    2 punkty
  3. Najważniejsze wyposażenie jest? Jest!
    2 punkty
  4. Wydaje mi się, że w obecnych czasach to kwestia trafienia w egzemplarz. Kiedyś był wątek o pękających ramach Krossa i też wszyscy mocno odradzali zakup roweru od tego producenta. Ja miałem Krossa z bardzo niskiej półki, przejechałem 5,5kkm i nic się z ramą nie stało. Teraz mam Kellysa Gate 30 z 2017 roku z przebiegiem już 10,5kkm i też nic z ramą się nie stało. Jedyna usterka jaka mi się przytrafiła to poleciały gwinty na haku przerzutki, ale udało się to naprawić, reszta kosztów to typowa eksploatacja (łańcuch, kaseta, korba). Co do gwarancji - rozszerzałem do 5 lat, ale już wiem, że wszystko poszło w łeb bo nie byłem na przeglądzie po 100km. Poza tym mój lokalny serwis Kellysa nie ciszy się dobrą opinią więc dałem sobie całkowicie spokój z "profesjonalnym" serwisem. Prócz centrowania kół, wszystko ogarniam sam. Z tego co pamiętam to Kross również wymagał przeglądu w serwisie po 1 miesiącu użytkowania, żeby gwarancja była ważna, tyle że Martes Sport robił go gratis. Co do tych odradzających Ci Kellysa - oni tymi rowerami handlują, czy dają Ci do zrozumienia, żebyś wybrał coś z ich oferty?
    1 punkt
  5. O kurka nie wiedziałem, że taka rola haka... nigdy nad niem nie rozmyślałem. A co do EBB całkiem nie skomplikowne rozwiązanie. Jakoś jednak nie popularne. Koszt wytoczenia i obróbki pewnie taki jak całej ramy Tu: https://forums.mtbr.com/26-27-5-29-plus-bikes/bushnell-eccentric-bb-help-needed-jones-plus-1085882.html jeszcze kilka bardzo dobrych fot... no i kto smaruje nie tylko łańcuch ten jedzie :)
    1 punkt
  6. Skracasz łańcuch i robisz singla Da się przejechać całkiem sprawnie sporo kilosów.
    1 punkt
  7. Niezadawanie zbędnych pytań, tylko korzystanie z wyszukiwarki również, ale nie o tym. Masz rację, zapamiętałem gięcie ze strony sklepu, nie sprawdzałem na stronie producenta. Niemniej jednak, jeździłem na kierownicy w wersji rise 50mm, czyli z tego wynika z gięciem 12/5* i różnica w stosunku do 9* jest wyczuwalna od pierwszego chwytu i rzekłbym, że różnica jest duża. Jeśli dobrze zrozumiałem, opierasz się na recenzjach kierownicy SQlab z internetu stąd to gięcie 16/4, ale nie skreślałbym na tej podstawie ergoteca tylko dlatego, że 12 to nie 15. Możemy się ustawić na przymiarkę, bo z tego co widzę w opisie jesteś z Gliwic - tak się składa, że ja z okolic.
    1 punkt
  8. Linkuję tutaj pamiątki po niedzielnej przebieżce po London City Bike. W albumie jest tytan, stal, węgiel, a nawet jedno alu wedle mojego widzi mi się na żwirowcach, góralach i szosówkach. Jak bym miał wręczyć platynową odznakę, to wybrałbym robótki Athertona. Ale każdemu do wyboru. https://www.flickr.com/photos/78633376@N06/albums/72157706345666211 Próbnik:
    1 punkt
  9. Odkurzam temat. Miałem wszelkie opcje singlowe i najbardziej pasują mi EBB, horyzonty, ruchane haki. W tej właśnie kolejności. Miałem trzy bajki z EBB i jedynym który wadził był GT Peace gdzie mimośród był mocowany za pomocą dwóch śrub wkręcanych od dołu suportu. Powodowało to "wżeranie" się śrub w mimośród i po jakimś czasie uniemożliwiało precyzyjne napięcie sznurka gdy śruba zamiast zapierać się o korpus trafiała w wyrobione miejsce obok. W Gary Fisher RIG i obecnej przełajce mimośrody z regulacją boczną na imbus z którymi nigdy nie miałem najmniejszych problemów. Żadnych trzasków czy skrzypienia a ewentualna większa waga..? Bez żartów proszę, to nie ściganctwo wagomirskie. Plusy to bezproblemowe wywalanie koła (jak w ruchomych dropach) oraz możliwość regulacji wysokości suportu. Horyzonty są ok, a napinacze to mus. Inna kwestia że trzeba kombinować z adapterem hamulca gdy się zmienia pozycję koła. Wkurza konieczność wożenia klucza aby poluzować koło, choć akurat w nowszym Krampusie mam problem z głowy z ich Gnot-Boost'em przy użyciu piasty 142mm. Ruchane dropy...najmniej mi się widzą. Mjentkie jakieś to-to i podatne na luzy lub totalną awarię. Naoglądałem sie wątków gdzie ludki chcąc wymienić jedną płytkę musieli kupować komplet a wiadomo jak z dostępnością takowych u nas w kraju. W jUKejni bywa kiepsko. Może radować możliwość zmiany geometrii zadka, choć w horyzontach tez jest to możliwe. To chyba tyle moich trzech groszy, można temat zakurzyć ponownie na kilka miechów
    1 punkt
  10. Śniegu w Albionie brak (choć zapowiadają na dziś jakieś odpady) ale na pocieszenie znowu mam góralnego syngla. Dziś pierwsze nieśmiałe próby dotarcia przebiegły pomyślnie. No, gdyby nie fakt, że z całej tej radości zapomniałem dokręcić kasety porządnie i nagle mi się był St.Anton zatrzymał bez ostrzeżenia
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...