Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 28.03.2019 uwzględniając wszystkie działy
-
6 punktów
-
4 punkty
-
Bo to fajna trasa jest . Kto startował w Cyklokarpatach w Przemyślu z pewnością kojarzy ten odcinek ;).3 punkty
-
2 punkty
-
Pojedź do serwisu, który ma przyrząd do frezowania mocowania zacisku i niech splanują co trzeba, a problem zniknie.2 punkty
-
2 punkty
-
Bo "jakie opony 80% asfalt, 20% ubite ścieżki leśne". Dalej było jeszcze gorzej, ale 1,60 i 4,2 Bar dało radę.2 punkty
-
Chciałbym uaktualnić kwestię Velove - z Pragi warsztat przeniósł się w "utajnione" miejsce pod Warszawą. Trzeba łapać przez FB i telefonicznie, acz wątpię, żeby się podjęli takiego drobnego zlecenia. Btw - nowa skóra St. Antona2 punkty
-
2 punkty
-
To ja pokażę swoją Konę Blast (jest też w sekcji Garaż), rocznik 2017, po głębokich modyfikacjach. Z oryginału została rama, hamulce, manetki i mostek, reszta zdążyła już się zmienić. Wymienione były koła, amortyzator, tarcze, stery, sztyca, siodło, korba z suportem, kaseta, przerzutki przód i tył. Fajnie to teraz wygląda i jeszcze lepiej jeździ.2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Co nie może, co nie może... Żeby zrobić zdjęcie na rowerze do wrzucenia w sieci smartfon jest wystarczający Bo na glebie1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Odkurzam temat. Miałem wszelkie opcje singlowe i najbardziej pasują mi EBB, horyzonty, ruchane haki. W tej właśnie kolejności. Miałem trzy bajki z EBB i jedynym który wadził był GT Peace gdzie mimośród był mocowany za pomocą dwóch śrub wkręcanych od dołu suportu. Powodowało to "wżeranie" się śrub w mimośród i po jakimś czasie uniemożliwiało precyzyjne napięcie sznurka gdy śruba zamiast zapierać się o korpus trafiała w wyrobione miejsce obok. W Gary Fisher RIG i obecnej przełajce mimośrody z regulacją boczną na imbus z którymi nigdy nie miałem najmniejszych problemów. Żadnych trzasków czy skrzypienia a ewentualna większa waga..? Bez żartów proszę, to nie ściganctwo wagomirskie. Plusy to bezproblemowe wywalanie koła (jak w ruchomych dropach) oraz możliwość regulacji wysokości suportu. Horyzonty są ok, a napinacze to mus. Inna kwestia że trzeba kombinować z adapterem hamulca gdy się zmienia pozycję koła. Wkurza konieczność wożenia klucza aby poluzować koło, choć akurat w nowszym Krampusie mam problem z głowy z ich Gnot-Boost'em przy użyciu piasty 142mm. Ruchane dropy...najmniej mi się widzą. Mjentkie jakieś to-to i podatne na luzy lub totalną awarię. Naoglądałem sie wątków gdzie ludki chcąc wymienić jedną płytkę musieli kupować komplet a wiadomo jak z dostępnością takowych u nas w kraju. W jUKejni bywa kiepsko. Może radować możliwość zmiany geometrii zadka, choć w horyzontach tez jest to możliwe. To chyba tyle moich trzech groszy, można temat zakurzyć ponownie na kilka miechów1 punkt
-
@kazafaza Sam narzeka, że Stantona nie chce pokazać a sam pokazuje pół d00py zza krzaka swojej przełajki z wyraźnym interesującym zabarwieniem.1 punkt
-
1 punkt
-
@gandalf84 - to zależy czy masz dyscyplinę w palcu. Przerzutkę GS działa tak, że przy prawidłowej długości łańcucha ( metoda duża/duża przy pełnej kompresji tylnego zawieszenia ) łańcuch będzie wisiał na małych koronkach kasety przy wrzuconym młynku. Jeżeli nie będziesz korzystać z tych biegów - to działa. Jeżeli zaś będziesz, to możesz zmielić przerzutkę. Przy czym, przerzutka którą kupujesz posiada sprzęgło, więc nie kombinuj i kup SGS.1 punkt
-
Hehe... też miałem zakaz wejścia do domu. Człowiek wyczerpany, myśli tylko o jedzeniu a tu trzeba jeszcze kamuflaż zdjąć.1 punkt
-
Ostatnio mnie męczyło by odwiedzić rowerem góry w tym roku i w zeszłym tygodniu pojechałem w okolice Szczyrku. Dwa razy wdrapałem się leśnymi szutrami na Siodło i zjechałem sobie od połowy czerwonym do Buczkowic. Powyżej jeszcze widziałem, że śnieg zalega. Przy okazji zobaczyłem nowo powstającą infrastrukturę turystyczną Ze zmian na ten sezon: 1. Przy serwisowaniu Pike'a wleciał DebonAir shaft. 2. Tylny hamulec zmieniony na Magura MT5. 3. Z biżuterii rowerowej poprawiającej wygląd zainwestowałem w Magura Shiftmix, by na jednej obejmie była klamka hamulca i manetka.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Chrzest bojowy zaliczony, także mogę się pochwalić Bazą był Soil 2.0, została tylko rama i kokpit, koła na bazie novatec XD642/D771 i Alexrims Volar 2.5, nieumiejętnie zaplecione przezemnie o dziwo dobrze się trzymają, opony CST Rock Hawk przeżyły spotkania między skałą a obręczą bez problemu, a i przyczepności nie mam co zarzucić Manitou Mattoc nie ma co przedstawiać, znacznie lepszy od czegokolwiek innego, szczególnie przy mniejszym skoku (140mm) tłumienie dobicia się przydaje, nawet duże dropy nie dają o sobie znać. Damper miał być McLeod, ale przypadkiem odkryłem sr Duair, działa milion razy lepiej niż Monarch z puszką Debonair, i do tego wreszcie przy 25% sag'u jestem w stanie użyć pełny skok (monarch ostatnie 4mm tłoka miał tylko dla ozdoby). Zarówno kompresja jak i powrót są w pełni sterowane podkładkami, więc długie zjazdy, tj gorący olej, nie są mu straszne. Dodatkowo przy długości 200x57 skróconej do 195x53 rama ma trochę większy skok i nie dobija boostera tylnego trójkąta do rury podsiodłowej. Sztyca z zewnętrznym prowadzeniem pójdzie out na rzecz OneUp'owej ze skokiem 150mm jak budżet pozwoli. Weekend spędzony w Rudawach Janowickich, pierwszy dzień trochę niewypał z powodu deszczu i pół metrowej czapy śniegowej skrywającej najciekawszy szlak, Skalnik, mimo wszystko trochę się udało pojeździć i przy okazji łożyska suportu i stery Token dostały mały sprawdzian szczelności. Drugiego dnia na Sokoliku rower i jeździec zaznał prawdziwych brutalnych zjazdów a'la kamień na kamieniu przy nachyleniu 40%, tam dopiero udało się znaleźć limit możliwości roweru, tj miejscami 140mm z przodu było trochę mało, mi to akurat pasuje bo wymaga więcej uwagi od kierującego Ogólnie jestem zadowolony. Propsy dla tego kto odgadnie szczyt widoczny w tle Nie zjedzcie mnie za zbyt dużo zdań pls.1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00