Skocz do zawartości

Ranking

  1. Przeor

    Przeor

    Elita


    • Punkty

      23

    • Liczba zawartości

      1 476


  2. wkg

    wkg

    Użytkownik


    • Punkty

      8

    • Liczba zawartości

      11 183


  3. wojtasin

    wojtasin

    Użytkownik


    • Punkty

      7

    • Liczba zawartości

      1 576


  4. LXTravel

    LXTravel

    Użytkownik


    • Punkty

      6

    • Liczba zawartości

      66


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 05.09.2018 uwzględniając wszystkie działy

  1. Bo zdjęcie spełnia wymogi wontku;)
    23 punktów
  2. Bo do latarni tylko pół godziny kręcenia
    6 punktów
  3. Bo wieczorem po pracy podpieram znak tudzież znak podpiera nas...
    5 punktów
  4. 5 punktów
  5. Witam , a takie coś złożyłem sobie, bolało mnie już jeździć na kołach 26"
    2 punkty
  6. Bo Wełtawa miała być spławna ...
    1 punkt
  7. jeździłem chwilę na triggerze, mając do wyboru, teraz również wybrałbym gripa,.
    1 punkt
  8. Ja kupowałem niedawno zestaw Eagle'a w: https://www.bike-discount.de/en/buy/sram-x01-eagle-grip-shift-12-speed-529885, Komplet: manetka, przerzutka, kaseta, łańcuch, wyszedł mi sporo taniej niż oferty w PL.
    1 punkt
  9. W zestawie otrzymujesz prawy i lewy chwyt. Odnośnie działania gripshifta , w moim przypadku, przy mocno agresywnej jeździe (skoki i inne wygibasy) muszę pamiętać o przesunięciu prawej ręki w stronę końca kierownicy (kwestia przyzwyczajenia) Sama ergonomia i łatwość przerzucania biegów na duży plus, z minusów utrudniona zmiana biegów podczas hamowania, trzeba dobrze obserwować trasę (w 2 blacie istniał podobny problem ze zmianami) Piszę tutaj z perspektywy szybkiej jazdy w warunkach wyścigowych.
    1 punkt
  10. Kupując manetkę gripshift 1xX dostajesz w komplecie lewy chwyt wykonany w stylu jak prawy, nie wiem dlaczego SRAM w opisie manetki gripshift 1xX nic o tym nie wspomina. Samego lewego chwytu nie można kupić, ale to mały problem, bo bardziej się wyciera prawy od ciągłego ruchu manetką.
    1 punkt
  11. Pokuszę się o odpowiedzi, mam kilkunastoletnie doświadczenie z gripshift'em ale nie traktuj tego co napiszę jako wyroczni, każdy z nas ma inne odczucia. Ad. 1. Mi się to praktycznie nie zdarza, naprawdę nie przypominam sobie kiedy coś takiego mi się przydarzyło. Ad. 2. Rzeczywiście jest to utrudnione, ale tylko przy mocnym dohamowaniu, przy lekkim spowalnianiu możemy stopniowo przemieszczać nadgarstek lekko popuszczając klamkę, kwestia wprawy. Przy mocnym hamowaniu bez puszczania klamki, ruch nadgarstka może dać max 2-3 przełożenia. Ale przy puszczeniu klamki możemy w sekundę przerzucić łańcuch przez całość lub większość kasety. Ad. 3. Praktycznie w napędzie 2x10 z kasetą 11-36, przy szybkim najpierw przesunięciu nadgarstka do przodu, jednoczesnym kręceniu korbami i pociągnięciu nadgarstkiem przelatuje się całą kasetę, sądzę że każdy szybko to opanuje, jest to moim zdaniem odruchowe. Ale przyznaję że w eagle'u z jakichś powodów jest to trudniejsze, może jeszcze nie wyrobiłem sobie odpowiedniej techniki. Kaseta jest co prawda ciaśniej stopniowana, ale jednak jest szersza, nie jestem tego pewien na 100%, bo nie sprawdzałem tego, ale w moim odczuciu, jednym ruchem nadgarstka przy użyciu techniki jaką opisałem wyżej, można przerzucić łańcuch o 9-10 koronek kasety na raz. P.S. To co napisałem o przerzucaniu łańcucha przez kasetę jednym ruchem nadgarstka dotyczyło wciągnięcia łańcucha na duże koronki. Zrzucenie łańcucha z żółwika na koronkę 11/10 odbywa się jednym ruchem nadgarstka bez żadnego wysiłku.
    1 punkt
  12. Bierzesz 2 rzędową z górnym ciągiem. Sprawdź średnicę podsiodłówki i masz. Może być Sh może być Sram.
    1 punkt
  13. Prawie finalna wersja kommutera na ramie O1 Kode ... wjedzie jeszcze tylko sztyca z węgla ale to dopiero jak dzieciak dorośnie i zdejmę hol. Po montażu błotników mam niewielką kolizje z czubkiem buta , chyba będzie się trzeba przyzwyczaić ... A tak to bez zastrzeżeń ... ale to norma skoro samemu się kompletowało i składało sprzęt . Pozdrawiam
    1 punkt
  14. 1 punkt
  15. Bo mnóstwo tego teraz (to w jakiejś wiosce koło Zamościa).
    1 punkt
  16. Była Łaba parę parę postów wyżej - więc jest Łaba .... http://
    1 punkt
  17. Bo.. Przejechałem cały małopolski odcinek EuroVelo 4 / VeloMetropolis na raz. Jodłówka-Wałki - Jawiszowice i dojazd do Katowic 281 km.
    1 punkt
  18. Witam wszystkich serdecznie jako, ze jest to mój pierwszy post na tym forum. Czytelnikiem jestem już od jakiegoś czasu, jednak do założenia konta zmusiło mnie poniższe "wywołanie do tablicy": Niestety nie zdążyłem zająć stanowiska przed swoją eskapadą, więc czynię to teraz. Po co? Po to by coś zobaczyć, skosztować, poczuć, zmęczyć się, powalczyć ze sobą. Jednym słowem przeżyć przygodę. Zrobić coś dla siebie. W połowie czerwca kupiłem sobie rower przez internet, miał być dostępny w następnym tygodniu. W następnym tygodniu dowiedziałem się, że muszę na niego poczekać jeszcze miesiąc. Po kolejnych 7 tygodniach dostałem informację, że rower będzie na początku września ... Tyle to ja czekać nie chciałem 6-go sierpnia wyruszyłem na wycieczkę ze Świnoujścia na Hel, lecz tak zasmakowałem koczowniczego życia, że zatrzymałem się tam, gdzie już nie mogłem dalej jechać mianowicie przy granicy z Rosją na mierzei wiślanej. Oto mój wehikuł transportowy miejski rower Gazelle Impala, któremu dzień przed wyjazdem gwintowałem ramę żeby móc zamontować koszyczki: Startowałem stąd (widok z latarni w Świnoujściu 06.08.2018 r. - umowne 0 km, umowne bo dotarłem do Świnoujścia pociągiem i ze stacji zrobiłem rozruchowe 5 km): Spałem tak: Jadłem tak: Dbałem żeby się nie odwodnić: Jechałem na rowerze tak: Strzelałem z dętki tak: Międzylądowałem tu (latarnia na Helu - 406 km): Dotarłem tu (granica - 530 km): Wróciłem do Gdańska na dworzec główny i tam zakończyłem pedałowanie (13.06.2018 r. - 606 km) Wszystkiego dokonałem zabierając to: Całość trasy wyglądała tak (jest parę dziur, ponieważ zapomniałem włączyć śledzenia ścieżki): Podsumowując Nie ważne na czym! Ważne, że sprawiło przyjemność. Nie żałuję, polecam, nie mogę się doczekać na więcej takich wypraw, których sobie i reszcie forumowiczów z całego serca życzę. PS. Powieliłem posta i mam nadzieję, że teraz jest wszystko ok, a administracja się na mnie nie pogniewa i zrobi porządek. z poprzednim postem.
    1 punkt
  19. Witam, nowy tu jestem i bardzo podoba mi się ten topic Rowery tu "jak marzenie" tylko jeździć... Zaprezentuję i mój złożony na dość popularnej tu ramie, jeździ mi się na nim wyśmienicie zdjęcie odbiega od stanu aktualnego nowym siodłem i sztycą aktualna specyfikacja: jeszcze jedno zdjątko pozdrawiam wszystkich rowerowo zakręconych.
    1 punkt
  20. Proszę bardzo, nawet 2, 5.2 starszy i 5.2 młodszy
    1 punkt
  21. Spyre i Spyre C to to samo , "C" jest opisywane jako OEM. SLC natomiast od zwykłego różni się wykończeniem korpusu i dźwignią wykonaną z włókna węglowego a co za tym idzie są nieznacznie lżejsze . Pozdrawiam
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...