Gl3ba Napisano 19 Września 2011 Udostępnij Napisano 19 Września 2011 (edytowane) Ostatnimi czasy postanowiłem, iż muszę coś zmienić, coś poprawić, odchudzić i ulepszyć w moim rowerku. W ten oto sposób rower dostał nowe części, takie jak: rama, koła, kierownica, mostek, siodło, hamulce, kaseta, łańcuch, pancerze, blaty. Efekt niezły, maszynka zrzuciła na wadze 800g. Rower zrobił pierwsze 200km i mogę śmiało powiedzieć, że ma on kopa! Jest w pełni sprawnym rowerem do XC, bądź maratony (Mazovia która jeżdżę). Póki co piszę pokrótce wszystko w wolnym czasie dodam mu opis porządny jak sam Ten u góry przykazał Bar Ends: (Rogi) -brak- Bar Plugs: (Korki do kierownicy) Bontrager 4g Bottle Cage: (Koszyk na bidon) Merida Cage 34g Brake (Front): (Hamulec przedni) Avid SD5R 179g Brake (Rear): (Hamulec tylny) Avid SD5R 181g Brake Levers: (Klamki Hamulcowe) Avid FR7 174g Cables: (Pancerze i linki) Niro Turbo + linki Shimano XTR 110g Cassette: (Kaseta) Shimano Deore XT 11-32 g Chain: (łanńuch) Shimano XTR + spinka KMC g 280g Crankset: (Korby) Truvativ Stylo 3.3 + alu kominy KCNC + średnia i duża zębatką Stronglight + wkład Accent g 859g Derlr (Front): (Przerzutka przednia) Shimano XTR FD-770 119g Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) Sram X9 Medium cage + alu kółeczka Token 220g Fork: (Widelec) (Shimano) PRO XCR Carbon 811g Rear Shock: (Damper) -brak- Frame: (Rama) Carbon (Chiny) 22' -waga z hakiem i przelotkami- 1400g Grips: (Gripy) Bontrager X light (docinane) 13g Handlebar: (Kierownica) Amoeba Carbon Yan 118g Handlebar Tape: (Owijka) -brak- Headset: (Stery) Neco 78g Pedals: (Pedały) Shimano PD 540 350g Seat: (Siodło) Selle Italia SLR Carbonio 169g Seatpost: (Sztyca) Smica -zero- 234g Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) KCNC z "wajchą" 36g Shifters: (Manetki) Sram X0 Twisters 174g Skewers: (Zaciski koł) Soul Kozak + Mavic 94g Spacers: (Podkładki pod mostek) no name red 10g Starnut: (Gwiazdka) 9g Stem: (Mostek) KCNC Bear Bone 130mm 135g Tire (Front): (Opona przednia) Fly Weight 330 329g Tire (Rear): (Opona tylna) Fly Weight 330 331g Top Cap: (Top cap) Boplight 5g Tubes: (Dętki) Schwalbe 130g Wheel Front: (Koło przednie) 707g -Hub: (Piasta) DT 240s -Rim: (Obręcz) Mavic XC717 -Spokes: (Szprychy) Sapim Laser 2.0-1.8 -Nipples: (Nyple) DT Black -Rim tape: (Opaska) Panaracer Wheel Rear: (Koło tylne) 873g -Hub: (Piasta) DT 240s -Rim: (Obręcz) Mavic XC717 -Spokes: (Szprychy) Sapim Laser 2.0-1.8 -Nipples: (Nyple) DT Black -Rim tape: (Opaska) Panaracer Misc : (Inne) -Pulsometr Topcom 40g -Licznik Sigma 1009 37g -Osłonki na ramę 25g =8794g W konfiguracji gotowej do startu w zawodach! Galeria: https://picasaweb.google.com/matexo93/DropBox?authkey=Gv1sRgCM_po9yNk674KA#5654144713585916178 Edytowane 19 Września 2011 przez Gl3ba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Foxi Napisano 19 Września 2011 Udostępnij Napisano 19 Września 2011 Fajny rower. Chociaż te padała klocki W jakich zawodach startujesz, że masz sztywniaka i Fly Weighty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 19 Września 2011 Udostępnij Napisano 19 Września 2011 Ooooo, widzę, że na forum jest więcej karbochinosamobójców niż ja Wybrałeś wersję "grubokraciastą", ja drobnoziarnistą. Nie masz wagi kasety (uwzględniona w masie całego roweru?) Jakoś takoś ciężki wyszedł... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gl3ba Napisano 19 Września 2011 Autor Udostępnij Napisano 19 Września 2011 Faktycznie przeoczyłem ;| Kaseta waży 263g i jest już uwzględniona w masie. Taa pedałki 350g, to trochę jest, ale za to jest pewność i trwałość w przystępnej cenie, z czasem się pomyśli o czymś lżejszym Sztywniaka mam bo lubię, przejechałem na nim Karkonosze (Śnieżkę, Petrovkę i wiele innych) i spisał się świetnie. troszę techniki i można go świetnie okiełznać i niewiele odstawać choćby fullom. FlY Weighty to jedne z najlepszych opon na jakich jeździłem. Przy tej masie oferują wręcz fenomenalne trzymanie z podłożem. Jeździłem, na suchym,w piachu, bocie, kamyczkach, kamieniach, korzeniach i spisują się ekstra. Potrzebna jest tylko technika i czucie roweru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 19 Września 2011 Udostępnij Napisano 19 Września 2011 No to jak dla mnie magik jesteś, bo jeśli dotrzymujesz tempa komuś na fullu w prawdziwym terenie to z niego nic nie wyszło nie rowerzysta (taki jak ja ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Pixon Napisano 20 Września 2011 Mod Team Udostępnij Napisano 20 Września 2011 Ty olbrzym jesteś 22" i jeszcze sztyca tak wysunięta, przyznaj się grałeś w kosza Mam wrażenie, że siodełka ucieka na lewo. Co do samego roweru, fajny bo lekki. Jednak sama rama jest brzydka i ta krata blee. Czy to jest z tych karbonów z turystyczną geometrią, czy lekko sportową? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gl3ba Napisano 20 Września 2011 Autor Udostępnij Napisano 20 Września 2011 Naprawdę, troszku wytrzęsie ale można śmiało śmigać ^^ No trochę mnie jest, tego nie da się ukryć... 194cm Fakt.. rama jest ordynarna, ale nie stać mnie było na inne lekkie i tanie, a sama geometria przy mostku 130mm, sztycy bez offsetu jest fajna. Jest piekielnie zwrotny w singielkach, zrywny kiedy trzeba i wymusza sportowa pozycję mi osobiście ona bardzo odpowiada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jakubas Napisano 20 Września 2011 Udostępnij Napisano 20 Września 2011 Ta ramka wygląda o niebo lepiej jak widzi się ten rower na żywo, nie ma już chyba wiele ram bardziej nie fotogenicznych. Cały rower wygląda świetnie na żywo i z tego powodu bardzo się cieszę ,że mogłem mieć w nim swój (na wpół skromny) wkład :zaciks sztycy, kominy do korby, przednia przerzutka, podkładki pod mostek, mostek, hamulce, i dzięki mnie nie ma białych pancerzy. Waga jest miażdżąca i przy tym rower jest w 100% funkcjonalny, był nawet w górach (przed modyfikacją) i Gleba nadążał za mną na zjazdach (ja miałem amor), co do sztywnego z przodu to jak teraz mam fulla (którego projekt postaram się na dniach umieścić na forum) to kolega odstaje mi tylko na ciężkich zjazdach z korzeniami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Killer206 Napisano 20 Września 2011 Udostępnij Napisano 20 Września 2011 A nie boisz się jeździć na sztywnym widelcu z tą kierownicą? Amoeba to nie jest firma, która wzbudza zaufanie a już na pewno nie w takiej wadze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 20 Września 2011 Udostępnij Napisano 20 Września 2011 Na pierwszy rzut oka rower wyglada okropnie..... ale po chwili widac w czym jest problem.... opony. Gdyby je umyc i jeszcze na mokro zrobic zdjecia, ewentualnie po wyschnieciu spryskac "czyms" zrobiacym je na czarno, to rower wygladalby calkiem inaczej. I nawet srebrne szprychy moglyby wtedy ujsc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gl3ba Napisano 20 Września 2011 Autor Udostępnij Napisano 20 Września 2011 Jeśli chodzi o kierownice... to zobaczymy, na razie nie mam na co narzekać. Haha, fakt potrzebny mu prysznic całościowy i wtedy zrobić zdjęcia, ale ty razem już ostre i wyraźne, bo te wyszły jakbym robił suszarką. Bo te szprychy są czarne ^^ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yoshimitsu9 Napisano 20 Września 2011 Udostępnij Napisano 20 Września 2011 Hehe tak czy inaczej, mi się podoba zwłaszcza waga , a przy takiej wadze Urok to drugi plan. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.