FUNKYKOVAL Napisano 23 Stycznia 2011 Napisano 23 Stycznia 2011 (edytowane) Przedstawiam moje nowe wozidełko ,jest mix Scotta Sparka 40 i mojej starej Meridy .W najbliższym czasie chcę się zająć kołami a nad hamulcami jeszcze się zastanawiam . Sugestie na temat zmian w sprzęcie mile widziane. Brake (Front): AVID ELIXIR 5 160+tarcza 408 Brake (Rear): AVID ELIXIR 5 160+tarcza 372 Cables: (Pancerze i linki) Shimano, 130 Cassette: (Kaseta) Shimano SLX 11-28, 231 Chain: (Lancuch)XT, 104 ogn. 263 Crankset: (Korby) Shimano SLX alu śruby i 22z alu suport podkładki 865 Derlr (Front): (Przerzutka przednia) Sram 7.0 31,8 + sruba o mniejszej średnicy 113 Derlr (Rear): (Przerzutka tylna)SRAM X0,medium 195 Fork: (Widelec) RS RECON SOLO +manetka 1768 Frame: (Rama) SCOTT SPARK 40 L 2010 2160 Grips: (Gripy) scott 49 Handlebar: (Kierownica) FSA K-FORCE 137 Ritchey Super Plus Semi-Integrated+kapsel 89 Pedals: (Pedaly) ACCENT 263 Rear Shock: (Damper) DT Swiss M210 165mm remote +sruba 250 Seat: (Siodlo) FIZIK ALIANTE 272 Seatpost: (Sztyca) FSA SL-250 262 Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) WOODMAN Ti 11 Shifters: (Manetki) Sram X0 171 Skewers: (Zaciski kol) Dartmoor Bolt-on, 65 Stem: (Mostek) Scott components 110 31,8 139 Tire (Front): (Opona przednia) Schwalbe Rocket Ron Performance 2.1”, 405 Tire (Rear): (Opona tylna) MAXXIS CROSSMARK 2,1 522 Tubes: (Detki) NO NAME 207 Wheel Front: (Kolo przednie) 870 Hub: (Piasta) Scott comp Rim: (Obrecz) DT 445 -Spokes: (Szprychy) ? -Nipples: (Nyple) ? Wheel Rear: (Kolo tylne) 1106 Hub: (Piasta)Shimano 525 Rim: (Obrecz) DT 445 SUMA 11323 Zdjecia http://picasaweb.google.com/lukaszokos/BezTytuU?authkey=Gv1sRgCJmny4yR99yz0gE&feat=directlink Edytowane 23 Stycznia 2011 przez FUNKYKOVAL Cytuj
FUNKYKOVAL Napisano 9 Lutego 2011 Autor Napisano 9 Lutego 2011 Takie kółka http://picasaweb.google.com/lukaszokos/BezTytuU?authkey=Gv1sRgCJmny4yR99yz0gE&feat=directlink dziś odebrałem jak zamontuje to wrzucę zdjęcia realne,będę testerem nowych DT350 - DT Swiss 350 Disc - DT Swiss XR400 Disc white - Sapim Race black - nyple mosiadz Cytuj
FUNKYKOVAL Napisano 9 Lutego 2011 Autor Napisano 9 Lutego 2011 (edytowane) Nie ważyłem ale według sprzedawcy przód 797g a tył 910g.To też zweryfikuje niedługo.Według kalkulatora DT na szprychach DT 2.0/1.8/2.0 wychodzi 1747g Edytowane 9 Lutego 2011 przez FUNKYKOVAL Cytuj
FUNKYKOVAL Napisano 11 Lutego 2011 Autor Napisano 11 Lutego 2011 (edytowane) Wklejam nową rozpiskę po wymianie kół i nowe zdjęcia myślę że fajnie wyszło. http://picasaweb.google.com/lukaszokos/BezTytuU?authkey=Gv1sRgCJmny4yR99yz0gE&feat=directlink Brake (Front): AVID ELIXIR 5 160+tarcza 408 Brake (Rear): AVID ELIXIR 5 160+tarcza 372 Cables: (Pancerze i linki) Shimano, 130 Cassette: (Kaseta) Shimano SLX 11-28, 231 Chain: (Lancuch)XT, 104 ogn. 263 Crankset: (Korby) Shimano SLX alu śruby i 22z alu suport podkładki 865 Derlr (Front): (Przerzutka przednia) Sram 7.0 31,8 + sruba o mniejszej średnicy 113 Derlr (Rear): (Przerzutka tylna)SRAM X0,medium 195 Fork: (Widelec) RS RECON SOLO +manetka 1768 Frame: (Rama) SCOTT SPARK 40 L 2010 2160 Grips: (Gripy) scott 49 Handlebar: (Kierownica) FSA K-FORCE 137 Ritchey Super Plus Semi-Integrated+kapsel 89 Pedals: (Pedaly) ACCENT 263 Rear Shock: (Damper) DT Swiss M210 165mm remote +sruba 250 Seat: (Siodlo) FIZIK ALIANTE 272 Seatpost: (Sztyca) FSA SL-250 262 Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) WOODMAN Ti 11 Shifters: (Manetki) Sram X0 171 Skewers: (Zaciski kol) Dartmoor Bolt-on, 65 Stem: (Mostek) Scott components 110 31,8 139 Tire (Front): (Opona przednia) Schwalbe Rocket Ron Performance 2.1”, 405 Tire (Rear): (Opona tylna) MAXXIS CROSSMARK 2,1 522 Tubes: (Detki) NO NAME 207 Wheel Front: (Kolo przednie) 796 Hub: (Piasta) DT 350 Rim: (Obrecz) DT XR 400 -Spokes: (Szprychy) Sapim Race Black -Nipples: Mosiadz Wheel Rear: (Kolo tylne) 908 Hub: (Piasta) DT 350 Rim: (Obrecz) DT XR 400 -Spokes: (Szprychy) Sapim Race Black -Nipples: Mosiadz SUMA 11051g Edytowane 11 Lutego 2011 przez FUNKYKOVAL Cytuj
BbartekK Napisano 17 Lutego 2011 Napisano 17 Lutego 2011 mógłbyś powiedzieć, gdzie kupiłeś piasty? Cytuj
FUNKYKOVAL Napisano 18 Lutego 2011 Autor Napisano 18 Lutego 2011 mógłbyś powiedzieć, gdzie kupiłeś piasty? Kupiłem całe koła u Niemca (nubuk_bikes) na Ebay.Zresztą polecam towar zapakowany po mistrzowsku pełna profeska ,super zaplot i dobra cena 299 ojro. Cytuj
FUNKYKOVAL Napisano 20 Lutego 2011 Autor Napisano 20 Lutego 2011 No dobra wymyśliłem sobie że troszkę jeszcze odchudzę Sparka ,chcę to osiągnąć przez wymianę tylnej opony na Rocket Ron 2.1 Evo bo brak na rynku lekkich perfomace,kolejna zmiana będą tarcze na Ashima lub dartmor tu rodzi się pytanie o klocki czy muszę kupić metaliczne bo przeczytałem że żywiczne szybko znikną .Myślałem także o przycięciu sztycy ,tu rodzi się pytanie czy warto (ile waży około 9 cm rurki)chcę także wymienić śrube w sztycy na tytanową .Na zmiany nie chcę wydać fortuny do tej pory rower nie był wielkim kosztem i chcę aby tak pozostało. To takie niedzielne przemyślenia w tym miejscu proszę was szanowni forumowicze o rady i podpowiedzi jak zmodyfikować to wozidełko Cytuj
BbartekK Napisano 20 Lutego 2011 Napisano 20 Lutego 2011 ja to bym na Twoim miejscu zaczął od siodełka z tym rocket ronem, to już jak tam chcesz z przycinaniem sztycy to bym się tak nie spieszył Wymienianie śrubki na tytanową to mały zysk dużym kosztem, lepiej szukać gdzie indziej, przynajmniej na razie Jakbyś sprzedał recona i trochę dołożył, np do SIDa uzyskałbyś też sensowny zysk wagowy, a do tego niegorszą pracę i sztywność Cytuj
FUNKYKOVAL Napisano 20 Lutego 2011 Autor Napisano 20 Lutego 2011 ja to bym na Twoim miejscu zaczął od siodełka z tym rocket ronem, to już jak tam chcesz z przycinaniem sztycy to bym się tak nie spieszył Wymienianie śrubki na tytanową to mały zysk dużym kosztem, lepiej szukać gdzie indziej, przynajmniej na razie Jakbyś sprzedał recona i trochę dołożył, np do SIDa uzyskałbyś też sensowny zysk wagowy, a do tego niegorszą pracę i sztywność Sid występuje w wersji 120mm no i pod moją wagę trochę za wiotki może być .Ale dzięki za radę (a ta śruba to chyba ze 30g waży ) Cytuj
BbartekK Napisano 20 Lutego 2011 Napisano 20 Lutego 2011 z nowym sidem nie ma raczej problemów ze sztywnością, no chyba, że Recona też uważasz za niesztywnego ja do tej ramy wziąłbym sztuciec 100mm mimo wszystko, faktycznego skoku w RS jest praktycznie tyle samo, niezależnie od ustawienia niestety, a w ten sposób poprawiłbyś trochę geometrię, wyglądałby znacznie bardziej rasowo no i to siodełko, taka trochę pieczarka Co do śruby, to jak tam chcesz, ale można znaleźć dużo więcej klamotów o lepszym stosunku straconej wagi do ceny a sam mówisz, że fortuny wydawać nie chcesz Cytuj
FUNKYKOVAL Napisano 20 Lutego 2011 Autor Napisano 20 Lutego 2011 (edytowane) Amortyzator zostaje waży tylko 1641g z gwiazdką i bieżnią sterów (+48g manetka) zweryfikowałem wagę przed wystawieniem na allegro .W związku z tym zmieniła się też waga roweru.Nad siodełkiem pomyślę to które używam idealnie pasuję do mojego dupska. Fork: (Widelec) RS RECON SOLO +manetka 1689 SUMA 10972g Edytowane 20 Lutego 2011 przez FUNKYKOVAL Cytuj
BbartekK Napisano 21 Lutego 2011 Napisano 21 Lutego 2011 to dość lekko ten recon wychodzi rzeczywiście, w takim razie nie ma sensu go zmieniać chyba na razie Cytuj
FUNKYKOVAL Napisano 23 Lutego 2011 Autor Napisano 23 Lutego 2011 Znowu troszkę lżej odkręciłem plastikowe osłonki spod siodełka -20g i założyłem chwyty accent lite -30g . SUMA 10922g Cytuj
Fludi Napisano 2 Marca 2011 Napisano 2 Marca 2011 Recon'a raczej nie ma sensu wymieniać, chyba, że dla zasady, żeby było DualAir Waga ramy jest już z damperem? Przy tej kwocie za kółka nie opłacałoby się bardziej wstawić kół na 240s..? Nie polecam wymiany opony na tył na RR EVO, zbyt szybko się ona ściera, a trochę kosztuje. Lepiej na przód dać EVO, a na tył P. Cytuj
FUNKYKOVAL Napisano 16 Kwietnia 2011 Autor Napisano 16 Kwietnia 2011 Waga ramy bez dampera , koła na piastach 240 to 400 większy koszt dla 90gram Cytuj
rauf Napisano 16 Kwietnia 2011 Napisano 16 Kwietnia 2011 Bardzo estetyczny projekt. Podoba się No i focisz moim ulubiony cyfrakiem Cytuj
Fludi Napisano 17 Kwietnia 2011 Napisano 17 Kwietnia 2011 Waga ramy bez dampera , koła na piastach 240 to 400 większy koszt dla 90gram Tu już nie koniecznie chodzi o samą wagę piast, ale o bębenek Także tych 400zł nie płacisz za tych kilkadziesiąt gram Cytuj
FUNKYKOVAL Napisano 17 Kwietnia 2011 Autor Napisano 17 Kwietnia 2011 (edytowane) Tu już nie koniecznie chodzi o samą wagę piast, ale o bębenek Także tych 400zł nie płacisz za tych kilkadziesiąt gram No ale w DT350 jest ten sam albo bardzo podobny bębenek co w DT240 S .A przynajmniej tak samo terkocze Zdjęcie piasty Edytowane 17 Kwietnia 2011 przez FUNKYKOVAL Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.