mushishi Napisano 7 Kwietnia 2010 Napisano 7 Kwietnia 2010 Przedstawiam mój rower na ramie giant anthem advanced. Bar Ends: (Rogi) con tec 64g Bar Plugs: (Korki do kierownicy) accent 4g Brake (Front): (Hamulec przedni) avid elixir cr 290g klamka alu śruby Brake (Rear): (Hamulec tylny) avid elixir cr 310g klamka alu śruby Cables (Front): (Pancerze i linki przód) 24g Cables (Rear): (Pancerze i linki tył) 42g Cassette: (Kaseta) shimano xtr m970 11-32 224g Chain: (Lancuch) shimano cn7701 267g skracany, z spinką sram Crankset: (Korby) shimano XTR m970 775g z BB, koronki race face Derlr (Front): (Przerzutka przednia) shimano xtr m970 127g Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) sram 9.0sl carbon 189g Fork: (Widelec) Fox 32 F100 RLC 1536g przycinana rura sterowa Rear Shock: (Damper) Fox RP23 165mm 239 z tulejkami i śrubami ti Frame: (Rama) giant anthem advanced 2181g rozmiar L + miski sterów Grips: (Gripy) accent lite 18g przycinane Handlebar: (Kierownica) KCNC SC Bone scandium 114g skracana Headset: (Stery) fsa 53g wszystko oprócz misek Pedals: (Pedaly) Exustar E-PM25-Ti 214g Rotor (Front): (Tarcza przód) avid g3 185mm 168g tarcza+śruby Rotor (Rear): (Tarcza tył) accent blade 160mm 109g tarcza+śruby Seat: (Siodlo) tune speedneedle 97g Seatpost: (Sztyca) pivit 310g Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) giant 28g Shifters (Front): (Manetka przód) sram x-9 gripshift 92g Shifters (Rear): (Manetka tył) sram x-9 gripshift 97g Skewers: (Zaciski kol) dartmoor bolt-on 67g Spacers: (Podkladki pod mostek) carbon 8g 2x10mm Starnut: (Gwiazdka) 9g Stem: (Mostek) KCNC FLY RIDE st60 80mm 108g Tire (Front): (Opona przednia) schwalbe rocket ron 2,1 390g Tire (Rear): (Opona tylna) schwalbe rocket ron 2,1 385g Top Cap: (Top cap) boplight 5g Tubes (Front): 68g wetylek FRM + mleczko no flats Tubes (Rear): 71g wetylek FRM + mleczko no flats Wheel Front: (Kolo przednie) 630g piasta dt 240s, obręcz ztr alpine, szprychy sapim laser, alu nyple Wheel Rear: (Kolo tylne) 752 piasta dt 240s, obręcz ztr alpine, szprychy sapim laser, alu nyple TOTAL: 10065g Sztyca jest w zastępstwie, czekam na zamówioną. Cytuj
DAMIAN24 Napisano 7 Kwietnia 2010 Napisano 7 Kwietnia 2010 piękny rower, od zawsze podobają mi się Anthemy Advanced Cytuj
1415chris Napisano 7 Kwietnia 2010 Napisano 7 Kwietnia 2010 Seat: (Siodlo) tune speednudle 97g Co to za szybka-klucha z nadwaga sie trafila? Cytuj
Wax Napisano 7 Kwietnia 2010 Napisano 7 Kwietnia 2010 (edytowane) ^ Czemu z nadwagą ? Moje ze skórą też ważyło 97g - tak jak pisze na naklejce na siodle, a teraz z alcantarą 90g. Piękny rower...Anthemy to mój fetysz Mushishi - popraw nazwę siodła Edytowane 7 Kwietnia 2010 przez Wax Cytuj
kezcuzj Napisano 7 Kwietnia 2010 Napisano 7 Kwietnia 2010 Ile ważysz? Zaobserwowałeś może efekt "pływającej" kierownicy, o której można gdzie-nie-gdzie przeczytać? Cytuj
mushishi Napisano 7 Kwietnia 2010 Autor Napisano 7 Kwietnia 2010 Siodełko ma wagę prawidłową, to wersja skórzana , jedynie nazwa przekręcona. Co do kierownicy, użytkuję ją już półtora roku i nie miałem takiego wrażenia. Niecałe 80kg. Cytuj
1415chris Napisano 7 Kwietnia 2010 Napisano 7 Kwietnia 2010 Zapomnialem ze skorzane wersje istnieja Poprawilem nazwe. Cytuj
mushishi Napisano 8 Kwietnia 2010 Autor Napisano 8 Kwietnia 2010 Rama z pulpitu ..... Nie rozumiem... Dziś poniżej 10kg, dotarła zamówiona sztyca. Cytuj
Kubus18 Napisano 8 Kwietnia 2010 Napisano 8 Kwietnia 2010 Dlaczego zainstalowałeś damper odwrotnie jak to ma w zwyczaju Giant robić fabrycznie? Miałem tą ramę w wersji alu, bardzo miło ją wspominam, była bardzo szybka...twoja musi być już piekielnie Pozdrawiam Cytuj
Ubotek Napisano 8 Kwietnia 2010 Napisano 8 Kwietnia 2010 Nie rozumiem... Dziś poniżej 10kg, dotarła zamówiona sztyca. Mam Anthem na pulpicie na kompie Cytuj
worms Napisano 8 Kwietnia 2010 Napisano 8 Kwietnia 2010 Jak użytkujesz tą kierownice przy swojej wadze to przestałem się martwić o siebie. Teren zaliczasz? A rower cudo bardzo mi się podoba i masz wagę która jest dla mnie teraz celem. Cytuj
mushishi Napisano 8 Kwietnia 2010 Autor Napisano 8 Kwietnia 2010 (edytowane) Wymieniona sztyca na karbonową LUXTECH, rozpiska po zmianach: Bar Ends: (Rogi) con tec 64g Bar Plugs: (Korki do kierownicy) accent 4g Brake (Front): (Hamulec przedni) avid elixir cr 290 klamka alu śruby Brake (Rear): (Hamulec tylny) avid elixir cr 310 klamka alu śruby Cables (Front): (Pancerze i linki przód) 24g Cables (Rear): (Pancerze i linki tył) 42g Cassette: (Kaseta) shimano xtr m970 11-32 224g Chain: (Lancuch) shimano cn7701 267g skracany, z spinką sram Crankset: (Korby) shimano XTR m970 75g z BB, koronki race face Derlr (Front): (Przerzutka przednia) shimano xtr m970 127g Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) sram 9.0sl carbon 189g Fork: (Widelec) Fox 32 F100 RLC 1536g przycinana rura sterowa Rear Shock: (Damper) Fox RP23 165mm 239 z tulejkami i śrubami ti Frame: (Rama) giant anthem advanced 2181g rozmiar L + miski sterów Grips: (Gripy) accent lite 18g przycinane Handlebar: (Kierownica) KCNC SC Bone scandium 114g skracana Headset: (Stery) fsa 53g wszystko oprócz misek Pedals: (Pedaly) Exustar E-PM25-Ti 214g Rotor (Front): (Tarcza przód) avid g3 185mm 168g tarcza+śruby Rotor (Rear): (Tarcza tył) accent blade 160mm 109g tarcza+śruby Seat: (Siodlo) tune speedneedle 97g Seatpost: (Sztyca) LUXTECH 155g Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) giant 28g Shifters (Front): (Manetka przód) sram x-9 gripshift 92g Shifters (Rear): (Manetka tył) sram x-9 gripshift 97g Skewers: (Zaciski kol) dartmoor bolt-on 67g Spacers: (Podkladki pod mostek) carbon 8g 2x10mm Starnut: (Gwiazdka) 9g Stem: (Mostek) KCNC FLY RIDE st60 80mm 108g Tire (Front): (Opona przednia) schwalbe rocket ron 2,1 390g Tire (Rear): (Opona tylna) schwalbe rocket ron 2,1 385g Top Cap: (Top cap) boplight 5g Tubes (Front): 68g wetylek FRM + mleczko no flats Tubes (Rear): 71g wetylek FRM + mleczko no flats Wheel Front: (Kolo przednie) 630g piasta dt 240s, obręcz ztr alpine, szprychy sapim laser, alu nyple Wheel Rear: (Kolo tylne) 752 piasta dt 240s, obręcz ztr alpine, szprychy sapim laser, alu nyple TOTAL: 9910g Rower jest szybki, trzeba mieć jedynie sił w nogach aby ją utrzymywać. Amortyzator mam tak, bo bliżej dźwignia od propedal. Kierownicę użytkuję od półtora roku, nic dziwnego z nią się nie dzieje. Ścianki ma cieniutkie. Przetrwała poprzedni sezon [w poprzednim rowerze], głównie w bikemaraton i kilka innych imprez. Foto Edytowane 8 Kwietnia 2010 przez mushishi Cytuj
mati199 Napisano 8 Kwietnia 2010 Napisano 8 Kwietnia 2010 Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) giant 28g Tutaj swobodnie minimum 15 gram lżej na rzecz Smuda lub kcnc. Skewers: (Zaciski kol) dartmoor bolt-on 67g Tutaj także 30 gram lżej na Tune'a lub no - name z ebay'a Dalej . . . Tarcze na Dartmoor Nano lub Formula R1 lub Hope Saw, do wyboru do koloru 180 musisz mieć na przodzie, tym bardziej przy Elixirze CR ? Cytuj
mushishi Napisano 8 Kwietnia 2010 Autor Napisano 8 Kwietnia 2010 Tutaj swobodnie minimum 15 gram lżej na rzecz Smuda lub kcnc. Tutaj także 30 gram lżej na Tune'a lub no - name z ebay'a Dalej . . . Tarcze na Dartmoor Nano lub Formula R1 lub Hope Saw, do wyboru do koloru 180 musisz mieć na przodzie, tym bardziej przy Elixirze CR ? Nowe tarcze są w drodze, przy okazji wymienię kilka śrubek w hamulcach, trochę gram spadnie. Zacisk podsiodłowy podoba mi się karbonowy z strony smud-carbon.eu, napisałem zapytanie -ciekawe czy mi zrobią. Zaciski kół raczej zostaną, dobrze się sprawują. Cytuj
wojtekkrakow Napisano 8 Kwietnia 2010 Napisano 8 Kwietnia 2010 Piękny rowerek Pozwolisz że Cię pomęczę? Jak oceniasz pracę zawieszenie w porównaniu do Sonixa? Mam na myśli najpopularniejsze problemy fulli, czyli bujanie, usztywnianie podczas hamowania, kopanie korby. Podjeżdża/zjeżdża lepiej/gorzej? Opisz jak możesz wrażenia po przesiadce. Jestem tym bardziej ciekawy porównania bo damper i amor jest ten sam więc różnica to tylko kwestia ramy. Giant ma jedne z bardziej dopracowanych zawiech więc taka konfrontacja mnie bardzo ciekawi. Cytuj
mushishi Napisano 8 Kwietnia 2010 Autor Napisano 8 Kwietnia 2010 Piękny rowerek Pozwolisz że Cię pomęczę? Jak oceniasz pracę zawieszenie w porównaniu do Sonixa? Mam na myśli najpopularniejsze problemy fulli, czyli bujanie, usztywnianie podczas hamowania, kopanie korby. Podjeżdża/zjeżdża lepiej/gorzej? Opisz jak możesz wrażenia po przesiadce. Jestem tym bardziej ciekawy porównania bo damper i amor jest ten sam więc różnica to tylko kwestia ramy. Giant ma jedne z bardziej dopracowanych zawiech więc taka konfrontacja mnie bardzo ciekawi. Przejechałem na razie niewiele kilometrów, ale pewne odczucia już mam. Zawieszenie jest bardziej miękkie [co nie znaczy, że bardziej buja], po prostu wybiera mniejsze nierówności. Jeżdżę aktualnie z propedal na 3, w sonix miałem na 2. Na tym ustawieniu na asfalcie z 1mm się ugina, ale to także zależy od przełożenia i kadencji. Przy stawaniu na pedały, bądź przyśpieszaniu usztywnia się i nie buja. Zjeżdżałem jedynie z małych okolicznych górek i wydaje mi się że nie usztywnia się podczas hamowania [jeszcze to dokładniej zweryfikuje]. Kopanie korby, czy szarpanie łańcucha brak [z tym że zjeżdżałem na razie z małych górek]. Cytuj
Kogucik1912 Napisano 13 Kwietnia 2010 Napisano 13 Kwietnia 2010 No kolego ... widze że wreszcie porządna marka zawitała w twojej stajni gratuluje super machinki , kumpel z teamu na takim śmiga tylko nieco innym osprzęcie , zacny oby tak dalej Cytuj
mushishi Napisano 23 Kwietnia 2010 Autor Napisano 23 Kwietnia 2010 Wymieniłem kilka części i śrub, poniżej szczegóły. * wymiana śrub na ti w mostku - zysk 16g * wymiana śrub na alu w manetkach - zysk 6g * wymiana śrub na alu w przerzutce przód - zysk 5g * wymiana tarcz i śrub mocujących na ti - zysk 65g * wymiana adaptera i śrub mocujących na ti w przednim hamulcu - zysk 20g * wymiana adaptera i śrub mocujących na ti w tylnim hamulcu - zysk 26g * wyminana śrub na ti w sztycy - zysk 9g * wymiana zacisku sztycy na smud karbon - zysk 20g Bar Ends: (Rogi) con tec 64g Bar Plugs: (Korki do kierownicy) accent 4g Brake (Front): (Hamulec przedni) avid elixir cr 270g klamka alu śruby, śruby ti mocujące zacisk Brake (Rear): (Hamulec tylny) avid elixir cr 284g klamka alu śruby, śruby ti mocujące zacisk i adapter Cables (Front): (Pancerze i linki przód) 24g Cables (Rear): (Pancerze i linki tył) 42g Cassette: (Kaseta) shimano xtr m970 11-32 224g Chain: (Lancuch) shimano cn7701 267g skracany, z spinką sram Crankset: (Korby) shimano XTR m970 75g z BB, koronki race face Derlr (Front): (Przerzutka przednia) shimano xtr m970 122g śruby alu Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) sram 9.0sl carbon 189g Fork: (Widelec) Fox 32 F100 RLC 1536g przycinana rura sterowa Rear Shock: (Damper) Fox RP23 165mm 239 z tulejkami i śrubami ti Frame: (Rama) giant anthem advanced 2181g rozmiar L + miski sterów Grips: (Gripy) accent lite 18g przycinane Handlebar: (Kierownica) KCNC SC Bone scandium 114g skracana Headset: (Stery) fsa 53g wszystko oprócz misek Pedals: (Pedaly) Exustar E-PM25-Ti 214g Rotor (Front): (Tarcza przód) ashima Air Rotor black 180mm 119g tarcza+śruby ti Rotor (Rear): (Tarcza tył) ashima Air Rotor black 160mm 90g tarcza+śruby ti Seat: (Siodlo) tune speedneedle 97g Seatpost: (Sztyca) LUXTECH 144g śruby ti Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) smud karbon 8g śruba ti Shifters (Front): (Manetka przód) sram x-9 gripshift 89g śruba alu w obejmie Shifters (Rear): (Manetka tył) sram x-9 gripshift 94g śruba alu w obejmie Skewers: (Zaciski kol) dartmoor bolt-on 67g Spacers: (Podkladki pod mostek) carbon 8g 2x10mm Starnut: (Gwiazdka) 9g Stem: (Mostek) KCNC FLY RIDE st60 80mm 92g śruby ti Tire (Front): (Opona przednia) schwalbe rocket ron 2,1 390g Tire (Rear): (Opona tylna) schwalbe rocket ron 2,1 385g Top Cap: (Top cap) boplight 5g Tubes (Front): 68g wetylek FRM + mleczko no flats Tubes (Rear): 71g wetylek FRM + mleczko no flats Wheel Front: (Kolo przednie) 630g piasta dt 240s, obręcz ztr alpine, szprychy sapim laser, alu nyple Wheel Rear: (Kolo tylne) 752g piasta dt 240s, obręcz ztr alpine, szprychy sapim laser, alu nyple TOTAL: 9738g Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.