RFI Napisano 29 Marca 2010 Napisano 29 Marca 2010 Witam Tak będzie wyglądał mój rower na sezon 2010.Moim zamiarem było złożenie roweru ,w jak największym stopniu uniwersalnego.Starałem się osiągnąć odpowiedni bilans pomiedzy wagą ,a wytrzymałością.W przyszłym tygodniu rower będzie gotowy.Wtedy też wstawie zdjęcia całości. Brake (Front): (Hamulec przedni) Formula The One 443g Brake (Rear): (Hamulec tylny) Formula The One 443g Cables: (Pancerze i linki) Gore Ride On Sealed Low Friction 70g Cassette: (Kaseta) Shimano XTR 225g Chain: (łanńuch) Shimano XTR CN 771 286g Crankset: (Korby) Shimano XTR 778g Derlr (Front): (Przerzutka przednia) Shimano XT 148g Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) Shimano XTR 184g Fork: (Widelec) DT SWISS EXC 150 1635g Frame: (Rama) Santa Cruz Blur Ltc 2545g Grips: (Gripy) Lizard Skin Peaty 108g Handlebar: (Kierownica) Easton Monkey Light 175g Headset: (Stery) Fsa Gravity Sx Pro 259 Pedals: (Pedały) Crank Brothers Acid 2 360g Seat: (Siodło) WTB Pure V Slt 225 g Seatpost: (Sztyca) Thomson Masterpiece 191g Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) Santa Cruz 45g Shifters: (Manetki) Shimano XTR 215g Skewers: (Zaciski koł) DT SWISS Thru Bolt 117g Spacers: (Podkładki pod mostek) No Name 23g Stem: (Mostek) Thomson Elite x4 155g Tire (Front): (Opona przednia) Continental MK 2.2 Pro 580g Tire (Rear): (Opona tylna) Continental MK 2.2 Pro 580g Tubes: (Dętki) Continental MTB Light 250g Wheel Front: (Koło przednie) DT SWISS EX 1750 835g Wheel Rear: (Koło tylne) DT SWISS EX 1750 925g Misc : (Inne) Razem ~11800 g * Na dzień dzisiejszy nie jestem wstanie podać dokładnej wagi ,poniważ rower jest jeszcze nie złożny.Jednak wszystkie komponenty były ważone na wadze elektronicznej ,także nie spodziewam się dużego odchylenia. Cytuj
miskov17 Napisano 29 Marca 2010 Napisano 29 Marca 2010 Ech, Blur LT i jeszcze w węglu Czekam z niecierpliwością na fotki Cytuj
tobo Napisano 5 Kwietnia 2010 Napisano 5 Kwietnia 2010 widelec juz kupiłeś? opinie o nim krążą że wiotki jest w wersji na zwykłą oś. skąd wytrzasnąłeś takie ciężkie stery?? do tak rasowego roweru wg mnie mk to zbrodnia, tną się jak zdesperowany samobójca, trakcja... mocno przeciętna moim zdaniem, waga jak na opony 2,2 bardzo kiepska. cienkie jak kondon, bardzo delikatne, szybko ścierające. odpornośc na przebicia - poniżej wytrzymałości ro ro 2,25 które są znacząco lżejsze od mk. Cytuj
razorjack Napisano 7 Kwietnia 2010 Napisano 7 Kwietnia 2010 Frame: (Rama) Santa Cruz Blur Ltc 2545g to waga z damperem ? jeśli tak, to się postarali...ktoś wie ile waży blur xc carbon z damperem rozmiar L ? Cytuj
RFI Napisano 7 Kwietnia 2010 Autor Napisano 7 Kwietnia 2010 (edytowane) Stery zmieniam na Cane Creek 110..Jeżeli opony faktycznie będą marne ,to zmienie je na NN. Edytowane 7 Kwietnia 2010 przez RFI Cytuj
Kubus18 Napisano 7 Kwietnia 2010 Napisano 7 Kwietnia 2010 Cześć. Jakbyś chciał podglądnąć jak taki karbonowy Blur będzie wyglądał gotowy to założyciel fanklubu Santa Cruz posiada tą ramę http://www.santaclub.pl/index.php Szykuje się bardzo lekkie Enduro, strasznie jestem ciekawy efektu końcowego Specyfikacja wygląda "bogato" . Cytuj
razorjack Napisano 7 Kwietnia 2010 Napisano 7 Kwietnia 2010 gdzieś w warszawie można obejrzeć ? Cytuj
miskov17 Napisano 8 Kwietnia 2010 Napisano 8 Kwietnia 2010 razorjack, karbonowy Blur XC w rozmiarze M z damperem RS Monarch waży 1,89kg. Także L'ka powinna mieć nadwagę rzędu max 50g. Cytuj
RFI Napisano 9 Kwietnia 2010 Autor Napisano 9 Kwietnia 2010 (edytowane) Widelec kupiłem już jakiś czas temu po dość znacznej przecenie (około 60%).Myślę ,że ze sztywnością nie będzie dużego problemu ,ponieważ ważę około 67 kg i mocownie jest na standard ThruBolt. Na dzień dzisiejszy mam problem ze sprowadzeniem sterów ,które w Polsce są niedostępne.Przewiduje ,iż koncowa waga będzie oscylować w przedziale od 11.6 kg - lekkie opony do 12.2- opony enduro i Gravity Dropper 5. Tobo to co napisałeś na temat MK dotyczy wersji Supersonic czy Protection?Z tego co czytałem ludzie dość dobrrze wypowiadali sie o MK w wariancie Black Chili Protection. Jeszcze drobna korekta.Waga opon to 565g sztuka ,także waga - 30 g Edytowane 9 Kwietnia 2010 przez RFI Cytuj
Hokanus Napisano 10 Kwietnia 2010 Napisano 10 Kwietnia 2010 razorjack, karbonowy Blur XC w rozmiarze M z damperem RS Monarch waży 1,89kg. Także L'ka powinna mieć nadwagę rzędu max 50g. Troszeczkę więcej. M-ka waży ok. 1950g, L-ka 2020g. Cytuj
Mod Team Lookas 46 Napisano 10 Kwietnia 2010 Mod Team Napisano 10 Kwietnia 2010 Malowanie wypas Kiedy zobaczymy foty całości ? Cytuj
Hokanus Napisano 10 Kwietnia 2010 Napisano 10 Kwietnia 2010 (edytowane) @miskov17 Dokładnie, zależy od egzemplarza, tak czy siak waga robi wrażenie. @Lookas 46 LTc wersji black/orange nie posiada, ale pozostałe też są śliczne. Edytowane 10 Kwietnia 2010 przez Hokanus Cytuj
goldbloom Napisano 10 Kwietnia 2010 Napisano 10 Kwietnia 2010 Ojj, wspaniały... Mam prośbę - mógłbyś podać 3 typy porównywalnych, najbardziej zbliżonych ram? Z góry dzięki. Kierownica to wersja XC, prawda? Cytuj
RFI Napisano 10 Kwietnia 2010 Autor Napisano 10 Kwietnia 2010 (edytowane) Czekam tylko i włącznie na stery od Cultbikes ,które mają być dostępne za dwa tygodnie ,także troche to jeszcze potrwa.Teoretycznie mógłbym założyć fsa ,ale nie chce iść na taki kompromis.Zastanwiam się jeszcze nad zmianą pedałow na coś lżejszego. Kierownica to wersja XC low riser 685 mm i siodełko to rocket ,a nie pure. Edytowane 10 Kwietnia 2010 przez RFI Cytuj
RFI Napisano 11 Kwietnia 2010 Autor Napisano 11 Kwietnia 2010 (edytowane) To jest poprawiona i mam nadzieje ostateczna wersja projektu.Wszystkie części już mam -oprócz sterów oraz regulowanej sztycy ,które są w fazie zamówienia. Brake (Front): (Hamulec przedni) Formula The One 443g,tacza 180mm,zacisk i śruby Brake (Rear): (Hamulec tylny) Formula The One 443g, tacza 180mm,zacisk i śruby Cables: (Pancerze i linki) Gore Ride On Sealed Low Friction 70g (szacowana waga) Cassette: (Kaseta) Shimano XTR 225g Chain: (łanńuch) Shimano XTR CN 771 286g (nie skrócony) Crankset: (Korby) Shimano XTR 778g Derlr (Front): (Przerzutka przednia) Shimano XT 148g Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) Shimano XTR 182g ,kółeczka KCN Fork: (Widelec) DT SWISS EXC 150 1635g Frame: (Rama) Santa Cruz Blur Ltc 2545g Grips: (Gripy) Lizard Skin Peaty 108g Handlebar: (Kierownica) Easton Monkey Light xc 685 mm low riser 175g Headset: (Stery Cane Creek 110 Tapered 159 g Pedals: (Pedały) Crank Brothers Acid 2 359g Seat: (Siodło) WTB Rocket V Slt 225 g Seatpost: (Sztyca) Thomson Masterpiece 190g / Kind Shock 950 558g Shifters: (Manetki) Shimano XTR 215g Skewers: (Zaciski koł) DT SWISS Thru Bolt 117g Spacers: (Podkładki pod mostek) No Name 23g Stem: (Mostek) Thomson Elite x4 155g Tire (Front): (Opona przednia) Continental MK 2.2 5 Protection Black Chilli 565g Tire (Rear): (Opona tylna) Continental MK 2.2 Protection Black Chilli 565g Tubes: (Dętki) Continental MTB Light 250g Wheel Front: (Koło przednie) DT SWISS EX 1750 835g, DT 240, Aerolite, Prolock Wheel Rear: (Koło tylne) DT SWISS EX 1750 925g, DT 240, Aerolite, Pro lock Misc : (Inne) Waga 11 622 (thomson) , 11 995 (Kind Shock) Edytowane 11 Kwietnia 2010 przez RFI Cytuj
Pablogoral Napisano 23 Kwietnia 2010 Napisano 23 Kwietnia 2010 Jeśli chcesz regulowaną sztycę to sugerowałbym Gravity Dropper Turbo (468g). Jest o wiele bardziej funkcjonalna, a custom suport jest jedyny w swoim rodzaju. Jak na razie jedynym problemem jest to, że produkują w ograniczonych średnicach i trzeba dawać podkładki redukcyjne. Ale to niedługo ma się zmienić. Cytuj
RFI Napisano 23 Kwietnia 2010 Autor Napisano 23 Kwietnia 2010 Sztyce dostałem w prezencie ,także nie miałem wyboru.Po zapoznaniu się z wieloma opiniami i recenzjami.Zdecydowałem się ,że nie będę jej sprzedawał.Zostały jeszcze stery ,które jak mówi dystrybutor bedą w przyszlym tygodniu. Cytuj
tobo Napisano 25 Kwietnia 2010 Napisano 25 Kwietnia 2010 Wg mnie mk oprócz przeciętnej trakcji, "płynne" zachowanie na luźnych nawierzchniach, są do tego bardzo delikatne. moje przy niezbyt brutalnym traktowaniu miały mnóstwo cienkich nacięć na powierzchni, protection chroni oponę od wewnatrz. jeśli więc black chilli jest rodzajem mieszanki bieżnika i zewnętrznej warstwy opony to wg mnie będzie podobnie. te nacięcia u mnie nie były na wylot, ale i tak nie budziło to mojego zaufania do opon. Cytuj
pasieczkin Napisano 7 Maja 2010 Napisano 7 Maja 2010 (edytowane) Cześć. Jakbyś chciał podglądnąć jak taki karbonowy Blur będzie wyglądał gotowy to założyciel fanklubu Santa Cruz posiada tą ramę http://www.santaclub.pl/index.php Szykuje się bardzo lekkie Enduro, strasznie jestem ciekawy efektu końcowego Specyfikacja wygląda "bogato" . hehe - skoro zostałem wspomniany to mój wyszedł tak: LINK Edytowane 7 Maja 2010 przez pasieczkin Cytuj
RFI Napisano 7 Maja 2010 Autor Napisano 7 Maja 2010 Rower jest gotowy.Jutro wstawię pare fotek. Cytuj
RFI Napisano 12 Maja 2010 Autor Napisano 12 Maja 2010 (edytowane) Trochę spóżnione zdjęcia roweru. http://www.speedyshare.com/files/22403650/Obraz.jpg http://www.speedyshare.com/files/22403692/Obraz_001.jpg http://www.speedyshare.com/files/22403712/Obraz_009.jpg na ta chwilę waga ze sztycą regulowaną i acidami to 11 940 g Edytowane 12 Maja 2010 przez RFI Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.