WojteK# Napisano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2010 Bottle Cage: NoName - 58g Brake (Front): Shimano XT M775 - 338g Brake (Rear): Shimano XT M775 - 318g Brake Levers: j.w. Cables: ~50g Cassette: Shimano XT 11-32 - 260g Chain: Shimano XT - 266g Crankset: Shimano LX - 908g Derlr (Front): Jakieś Shimano - 142g Derlr (Rear): Shimano XT 07' - 264g Fork: Fox F80 RL - 1592g Frame: Rotwild R.C1 HT - 1752g Grips: Accent - 130g Handlebar: Ritchey Forcelite - 178 Headset: Acros - masa wliczona w ramę Pedals: Exustar e-pm25 - 280g Seat: SKN - 260g Seatpost: Rotwild P220 350mm - 265g Seatpost clamp: BBB - 22g Shifters: Shimano LX - 224g - bez telewizorków Skewers: XT - 125g Starnut: wliczona w masę ramy Stem: Tranz-x - 184g Tire (Front): Hutchinson Pirahna Tubeless - 656g Tire (Rear): Hutchinson Pirahna Tubeless - 654g Top Cap: Rotwild - 14g Wheels: Shimano XT - 1702g Jest już nowy mostek 134g, muszę tylko kupić kierownice po 31.8. Gripy też idą do wymiany. http://portal.bikefoto.pl/rower/zdjecie/38506/d03dcc98f8d6d6406a11204bd1247cc2/niezalogowany/d03dcc98f8d6d6406a11204bd1247cc2/niezalogowany/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati199 Napisano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2010 Wszystko samodzielnie ważyłeś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 13 Stycznia 2010 Mod Team Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2010 Rotwild to klasa sama w sobie. Rama piękna, siodełko mam nadzieję wygodne w tym ustawieniu. Wyczytałem,że będzie inny mostek- ten obecny w tym ustawieniu jest trochę z innej bajki- i bardzo nie pasuje do tej ramy. Poza tym ,jakbyś nie miał co z ramą zrobić- przygarnę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość R3surrection Napisano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2010 nie boisz się na zjazdach z tak niskim kokpitem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WojteK# Napisano 14 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2010 Tak, wszystko sam ważyłem. Mostek i kiera jest do wymiany. Nie boję się jeździć z takim ustawieniem kokpitu. Geometria jest super. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siwyex Napisano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2010 Wojtek, skąd ta zmiana? Merida się nie spisała? Waga ram podobna, więc dlaczego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ubotek Napisano 15 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2010 Tak, wszystko sam ważyłem. Mostek i kiera jest do wymiany. Nie boję się jeździć z takim ustawieniem kokpitu. Geometria jest super. Może w Meridzie mu geo niepasowało... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WojteK# Napisano 15 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2010 Siwy już odpowiadam:) 1. Waga ramy troszkę niższa... zawsze coś ale mi już waga poniżej 11 kg pasuje w 100% bo jest sztywno i mocno. 2. Rama jest większa. Na meridzie już się trochę źle czułem bo mam 189cm. Geometria jest lepsza. 3. Teraz jest naprawdę sztywno. 4. Za ramę mało zapłaciłem w porównaniu do cen z katalogów, a nawet z ebay'a (ostatnio taka poszła na ebay.com za 999$, a ja dałem za nówkę 650 zł) 5. Zawsze chciałem mieć coś co nie jest popularne jak Merida, Scott, Cube itp. itd... 6. Jeszcze raz sztywność... 7. Rotwild to Rotwild:D 8. Merida ma już prawie 3 lata i chciałem coś nowego, czyli też z powodu zwykłej zachcianki:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siwyex Napisano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2010 Siwy już odpowiadam:) Rozumiem:) Siwy już odpowiadam:) 2. Rama jest większa. Na meridzie już się trochę źle czułem bo mam 189cm. Geometria jest lepsza. Rośniesz...hehe:) To wyjaśnia sprawę - dawno Cię nie widziałem;p Siwy już odpowiadam:) 3. Teraz jest naprawdę sztywno. A merida nie była sztywna? Bo aż tyle chyba nie ważysz, żeby odczuć różnice pomiędzy dosyć sztywną meridką a Rotwildem:) 4. Za ramę mało zapłaciłem w porównaniu do cen z katalogów, a nawet z ebay'a (ostatnio taka poszła na ebay.com za 999$, a ja dałem za nówkę 650 zł) To ładna cena, nie dziwię się że kupiłeś 5. Zawsze chciałem mieć coś co nie jest popularne jak Merida, Scott, Cube itp. itd... Skąd ja to znam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
emorider Napisano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2010 Ta rama ma coś w sobie, zawsze lubiłem proste kształty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WojteK# Napisano 21 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2010 Macie może jakieś porady co do zejścia z wagi? Po wymianie mostka, kiery, gripów i siodła będzie poniżej 10,7kg. A co dalej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mendoza Napisano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2010 Nie chcesz przejść na Pythony Tubeless Ready z mleczkiem? Oszczędziś jakieś 200 gr. Zostajesz z hutchinsonem:) Wydatek pewnie w granicach 300 PLN. Możesz pomyśleć o zaciskach Soul Kozak koszt w granicach 75 PLN a Waga ok 71 gram. Zysk ok 50 gr. Do tego bottle cage na carbon w wadze 20 gr - koszt 70 PLN. zysk 35 gram Pomyśl nad sztycą. Można wyrwac coś w granicach 180-190 gram w dobrej cenie. W sumie jakieś 360 gram w dół... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miskov17 Napisano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2010 Siodło - Aspide jest w dobrej cenie na allegro, waga 175g. Opony - Mezcale TNT? Chwyty - Bontrager XXX/Accent light, ~20g z korkami, ew. WCS'y Hample - no i tu jest pole do popisu, przy Elixirach R zysk koło 180g. Aha i tarcz nie widzę w rozpisce... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WojteK# Napisano 21 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2010 No tak zapomniałem o tarczach... Rotors: Shimano Xt 160mm - 302g Tarcze są już wliczone w masę całości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mendoza Napisano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2010 Może tarcze Ashima ( 65 PLN sztuka ) 83 gram plus lekki adapter i jesteś 70 gram do przodu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miskov17 Napisano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2010 wg mnie kombinowanie z adapterami to gra nie warta świeczki - wydatek 230zł i zysk zaledwie 70g to przy tej wadze roweru trochę bez sensu. A może nowe koła? Spokojnie 200g możesz zejść, tyle, że tracisz obręcze pod ust... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rzadzu Napisano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2010 Gdzie Wy znaleźliście te tarcze po 65zł? EDIT: Już nieważne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati199 Napisano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2010 Hample - no i tu jest pole do popisu, przy Elixirach R zysk koło 180g Nie wiem, skąd ty tutaj taką wielką różnice obliczyłeś ? Porównując wagi z wagarowerowa.pl wychodzi 100 gram różnicy przy Elixirach RSLC, czyli przy zwykłych R lub CR różnica myślę była by nie warta świeczki. Po pierwsze to trochę ponad 50 gram za sporą kasę jest nie opłacalne. Po drugie awaryjność i wykonanie Elixirów odrzuca je na starcie Wolę mieć trochę cięższe, ale pewniejsze hamulce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WojteK# Napisano 21 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2010 Kół nie chcę zmieniać. Za bardzo polubiłem tubeless, a nie widzi mi się kombinowanie z mleczkiem i opaskami np. frm. Wiec jeżeli chodzi o koła to zostają mi tylko slr, xtr, fulcrum zero lub ewentualnie gdybym się przekonał do opasek tubeless to wtedy ztr-240-revo. No ale koła póki co zostają bo to jest dość duży wydatek, a z tych jestem zadowolony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miskov17 Napisano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2010 Fakt, trochę się zapędziłem Co nie zmienia faktu, że hample ciążą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati199 Napisano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2010 No to niech zmienia amor i rame (?) i przechodzi na Vki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siwyex Napisano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2010 Gwoli ścisłości najpierw chciałbym zwrócić uwagę na błędy w projekcie (zanim przejdziemy do odchudzania): * "Cables: ~50g" Nie ma szans, nawet nokony tyle nie ważą minimum 120g. * "Grips: Accent - 130g" Wątpię żeby tyle ważyły, obstawiam maksymalnie 100g * No i reszta tych wag taka jakaś pozaokrąglana dziwnie (ale wszystko blisko realnej wagi, wiec sie nie czepiam, może faktycznie tyle waży) A więc jeśli chodzi o zmiany, tanim kosztem-dużo do zbicia to proponuje: * przede wszystkim chwyty! * Sztyca, chociażby zwykła smica/WCS są o 40-50g lżejsze. * Zaciski kół, możesz zmienić bo z tego co wiem to się nie ścigasz, wiec na szybko odkręcać nie musisz koszt 40zł i można zmienić na imbusa i zbijasz ok. 60g. * Tak jak ktoś wyżej już chyba wspomniał siodło, teraz SLR'a używanego 130g, można dostać za ok 150-200zł. i schodzisz z wagą ponad 100g. No i już nic nie mówię o mostku i kierownicy którą wymieniasz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WojteK# Napisano 21 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2010 Siwy, gripy tyle ważą naprawdę. Co do kabli... z moich obliczeń tyle wychodzi w przybliżeniu, to jest dolny ciąg i są tu tylko 3 krótkie odcinki pancerza (razem ok 60 cm, a 1m pancerza shimano sis waży 33g). Sztyca tu ma 31.6mm wiec zmiana na jakaś Smice niewiele mi da. Zacisków też nie zmienię na imbusy. Siwy źle wiesz, w tym sezonie mam zamiar przejechać (oraz pościgać się ) całego Powerade'a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2010 Cables - xtr z gumkami, klasyczny (dolny) ciag, rama 21" 69g Nokon jest ciezszy, ta sama rama 72g. 50g nie ma szans Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WojteK# Napisano 22 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2010 Jak wyzdrowieje to zważę te pancerze i linki, sam jestem ciekawy ile to waży. http://picasaweb.google.com/Szczota.C1/Rotwild# więcej zdjęć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.