Adish Napisano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2009 Otwieram swoj projekt na 2010 rok na razie w planach jest zejsc ponizej 11kg za nieduze pieniadze wage bedziemy zmniejszac stopniowo Bar Plugs: no name - 4 g Brake (Front): LX 585 - 477g (manetka, zacisk, przewod, linka, pancerze) Brake (Rear): LX 585- 489g (manetka, zacisk, przewod, linka, pancerze) Cassette: LX - 333g Chain: HG-53 281g Crankset: Truvativ Stylo 3.3 - 885 g (z suportem) Derlr (Front): slx - top swing - 155 g Derlr (Rear): slx - GS, shadow - 261 g Fork: Rock Shox Tora 318 - 2093 g Frame: Kross level a8 19' - 1741 g Grips: noname - 102 g Handlebar:Truvativ Team - 146 g Headset: VP-AC41 - 140 g Pedals: Shimano xt - 354 g Seat: Kbix ProComp - 309 g Seatpost: Truvativ - 284 g Seatpost clamp: no name - 56 g Spacers: noname - 16 g Stem: truvativ - 149 g Tire (Front): Conti Escape pro - 517 g Tire (Rear): Conti Escape pro - 526 g Tubes: (Dętki) Accent - 340 g skewers: noname - 112g Wheel Front: 994 g -Hub: Boplight super race -Rim: Remerx Fastdisc -Spokes: Sapim race -Nipples: sapim -Rim tape: shimano -Rotors: Accent Blade Wheel Rear: 1116 g -Hub: Boplight super race -Rim: Remerx Fastdisc -Spokes: Sapim race -Nipples: sapim -Rim tape: shimano -Rotors: Accent Blade total- 11913 g Plany na przyszlosc: - amortyzator , najprawdopodobniej reba - kaseta xt - rurki calego roweru fotki: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati199 Napisano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2009 Całkiem nieźle wygląda, ale według mnie jak już coś robić to robić to dobrze. Widzę, że składałeś koła i zbyt wysokich lotów to one nie są Plus dla ciebie, że wszystko sam zważyłeś. + Do wymiany do tego co napisałeś: - siodło - dętki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adish Napisano 29 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2009 (edytowane) kupilem kola po okazyjnej cenie ( tak mi sie zdaje ) 589zl sama tylna piasta kosztuje 400 zl wiec chyba dobrze zrobilem a z waga dzisiaj caly dzien siedzialem prawie i wazylem wszystko chodzilo mi glownie o czyszczenie ale juz przy okazji zwazylem Edytowane 29 Grudnia 2009 przez Adish Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blair7 Napisano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2009 a minus to taki ze jestesmy w Polsce i mowmy oraz piszmy po POLSKU, nie wiem co to za glupia moda na pisane czesci rowerowych po ang, nie chodzi o to ze np ja nie rozumie bo rozumie, ale o to ze to smiesznie wyglada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adish Napisano 29 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2009 (edytowane) juz mi sie zmieniac nie chcialo bo skopiowalem liste z innego projektu ;p Edytowane 29 Grudnia 2009 przez Pixon Nie cytujemy postów znajdujących się bezpośrednio nad Twoim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati199 Napisano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2009 Noo sorry, ale tak się przyjęło i tak się pisze po prostu Nie dużym kosztem masz do zbicia jakieś 130 gram poprzez zaciski i gripy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Crazyk Napisano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2009 Rower całkiem całkiem jednak zmienił bym najpierw te tanie (a dające parę gramów rzeczy): Dętki Maxxis ultralight (w miarę lekkie, mało podatne na przebicia) - zysk ponad 80g, koszt 40zł Chwyty piankowe - zysk 70g~, koszt 15-40zł Zaciski dartmoora bolt'y - zysk prawie 50g. koszt 20-30zł Później siodełko (zysk z 100g), amortyzator (tu można urwać duuużo, zależy wszystko od portfela) i jak napisałeś "rurki" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adish Napisano 29 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2009 na pierwszy ogien idzie kaseta i tak bo musze bebenek ratowac a pozniej to sie zobaczy ale te drobne rzeczy naprawde moga dac sporo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati199 Napisano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2009 Generalnie masz potencjał na jakieś 11,2 kg bez zmiany ramy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adish Napisano 29 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2009 (edytowane) generalnie jak bym mial kase to mozna by 8xxx ale po co ? ale nie ma tyle kasy zeby w rower wsadzic... w sumie to by mi bylo zal troche ponizej 11 to jet moj priorytet teraz Edytowane 29 Grudnia 2009 przez Adish Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zaq49 Napisano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2009 a minus to taki ze jestesmy w Polsce i mowmy oraz piszmy po POLSKU, nie wiem co to za glupia moda na pisane czesci rowerowych po ang, nie chodzi o to ze np ja nie rozumie bo rozumie, ale o to ze to smiesznie wyglada. domagasz sie pisania po polsku, a sam nie do konca umiesz poprawnie poslugiwac sie ojczystym jezykiem... klania sie odmiana przez osoby... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2009 a minus to taki ze jestesmy w Polsce i mowmy oraz piszmy po POLSKU, nie wiem co to za glupia moda na pisane czesci rowerowych po ang, nie chodzi o to ze np ja nie rozumie bo rozumie, ale o to ze to smiesznie wyglada. Mow za siebie ja nie jestem w pl i taki opis bardziej mi pasuje, a jak nie masz problemu ze zrozumieniem to w czym problem generalnie jak bym mial kase to mozna by 8xxx ale po co ? znasz ten kawalek...'if I ware a rich men'... podpowiedz skrzypiacy na dachu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati199 Napisano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2009 generalnie jak bym mial kase to mozna by 8xxx ale po co ? No to chyba normalne, że na każdej ramie można to zrobić nie ? Chodziło mi o to, że bez wydawania naprawdę dużych pieniędzy i bez wymieniania 90% roweru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Pixon Napisano 29 Grudnia 2009 Mod Team Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2009 domagasz sie pisania po polsku, a sam nie do konca umiesz poprawnie poslugiwac sie ojczystym jezykiem... klania sie odmiana przez osoby... Przyganiał kocioł garnkowi, ą ę ł ć ń zjadło ? Panowie dajcie sobie spokój z tym wytykaniem błędów. Z takich drobiazgów możesz zmienić jeszcze zacisk sztycy na imbus. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mitUSER Napisano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2009 A jak się sprawują dual control LX razem z hamulcami? ciekawa cena jest za A8 na allegro i się zastanawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adish Napisano 30 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2009 (edytowane) a nie narzekam, tylko tarcze LXa strasznie sie grzaly i potrafily na zjezdzie odmowic posluszenstwa ale ogolnie po wymianie klockow na XTRy metaliczne i na nowe tarzcze dzialaja super i polecam Edytowane 30 Grudnia 2009 przez Adish Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kllnTToOn Napisano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2009 Zacisk Sztycy Zaciski kół Gripy Dętki Siodło Kaseta Amortyzator I będzie jakieś 10,7kg + jak wymienisz rurki to 10,6kg pozdrower Klinton Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati199 Napisano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2009 I będzie jakieś 10,7kg No chyba szalony jesteś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adish Napisano 3 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 3 Marca 2010 Lekka aktualizacja tylko oponki na bardziej suche warunki Tire (Front): Racing Ralph evo - 463 g Tire (Rear): Conti Explorer pro - 454 g 126 g mniej total 11787 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
emorider Napisano 3 Marca 2010 Udostępnij Napisano 3 Marca 2010 o jaka fajna waga conti, w jakim to rozmiarze, nowa czy używana? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adish Napisano 3 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 3 Marca 2010 podejrzewam, że chodzi o Explo. oponki używane sezon, rozmiar 2.1 przypomniałem sobie, że je mam to sru na wage uzywam ten drugi zestaw na bardziej ubite trasy i asfalty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adish Napisano 8 Marca 2010 Autor Udostępnij Napisano 8 Marca 2010 kolejne czesci dotarły Cassette: XT 760 11-32 - 261g Grips: Richey WCS + korki - 42 g minus 132g total 11655 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adish Napisano 17 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2010 no i po wczorajszej wycieczce i zlapaniu podwójnego snejka w dwoch kolach przyszlo wymienic detki. nowe - Chaoyang Super Light Tube - 250g total 11565 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mitUSER Napisano 17 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2010 Co to za nowe dętki? Wrzuć jakieś aktualne zdjęcia jak możesz. Planujesz jeszcze jakieś zmiany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adish Napisano 17 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2010 (edytowane) detki kupilem w Go Sporcie w Gdansku. za 13zl jedna ma 120 druga 130 gram planuje jeszcze wymiane amora... tylko na razie nie mam funduszy. rower sie prawie nie zmienil od pierwszych zdjec edit. na naklejce na kartoniku jest napis "zoom" Edytowane 17 Kwietnia 2010 przez Adish Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.