pioman Napisano 26 Lutego 2009 Napisano 26 Lutego 2009 witam mam po przeczytaniu kilku postów mam dylemat bo chciałem kupić amortyzator RS SID TEAM 09, ale nie wiem czy nie jestem na niego za ciężki jak to co nie którzy tu piszą bo ważę w zimie 90kg w lato ok 85kg... cały poprzedni sezon przejezdziłem na MARZOCCHI CORSA LT i wytrzymał (przejechałem na nim ok 4500km) ale chciałem go wymienić na coś innego, bo denerwuje mnie w nim blokada skoku i oto pytania: co byście polecili do 2000zł, przy mojej wadze i założeniach ze chciałbym żeby blokada skoku była przy goleni a nie sterowana z manetki, był w kolorze białym, pod hamulce tarczowe... jak by ktoś coś doradził byłbym wdzięczny za pomoc w rozwikłaniu wątpliwości.
Mod Team bogus Napisano 26 Lutego 2009 Mod Team Napisano 26 Lutego 2009 Skoro są tekie opinie, to może warto przejść się do serwisu i zapytać jak to jest z SIDem przy cięższych osobach? Ja przy takiej wadze jednak wybrałbym nieco cięższą Rebę, ale cieszył się dużą wytrzymałością i trwałością.
pioman Napisano 26 Lutego 2009 Autor Napisano 26 Lutego 2009 do okolicznych serwisów jakoś nie mam zaufania, wiec pozostanę przy opiniach z forum REBA nie jest problemem bo ta CORSE LT co mam obecnie wazy ok 1800g i nie przeszkadza mi to wcale... a wiec REBA lub? jakiś fox?
Fifi Napisano 26 Lutego 2009 Napisano 26 Lutego 2009 Pewnie czytałeś opinię o starych Sidach z lagami 28mm, te nowe mają 32mm jak Reba, dlatego brałbym Sida jak się ścigasz, a jak nie to Rebę. A w serwisie powiedzą to, co będzie im lepiej sprzedać.
pioman Napisano 27 Lutego 2009 Autor Napisano 27 Lutego 2009 Jeszcze jedno pytanie, czy działanie np Sida z manetka i bez manetki jest takie same? Czy są miedzy nimi jakieś drobne różnice konstrukcyjne?
kunis8 Napisano 27 Lutego 2009 Napisano 27 Lutego 2009 Może trochę pomogę, moja waga to 88-89 kg obecnie i przez ostatnie 2 miesiące jeździłem na SID Team 2009 - widelec faktycznie bardzo sztywny bocznie, jedzie tam gdzie go prowadzisz, ale podczas hamowania widać lekkie cofanie widelca ( prawdopodobnie wpływa na to zastosowanie krótkich goleni górnych ) inna zauważalna "przypadłość" to końcówki goleni dolnych wpadające w drgania przy przejeźdżaniu przez powiedzmy "tarkę", za to bym obwiniał zupełnie puste golenie dolne jesli spojrzysz na nie od dołu, inne minusy to troche ciężki dostęp do komory negatywnej i regulacji rebound, widelec jest stricte racingowy i jest dość twardy, przy ustawieniu cisnień zalecanych przez RS prawie w ogóle nie chciał sie uginać Wczesniej ujeźdżałem Rebe Race 2008 i jest to widelec i sztywniejszy i bardziej komfortowy od SIDa. Jeździłem również na FOX RLC - porównałbym go do SID-a - widelec wyścigowy, obecnie jeżdżę na FOX RL remote - bardzo komfortowy i płynnie działający podobny w działaniu do Reby.
Mod Team Pixon Napisano 27 Lutego 2009 Mod Team Napisano 27 Lutego 2009 Jeszcze jedno pytanie, czy działanie np Sida z manetka i bez manetki jest takie same? Czy są miedzy nimi jakieś drobne różnice konstrukcyjne? Działanie jest takie samo, różnica to większa wygoda podczas jazdy z amortyzatorem w którym manetka jest na kierownicy, ponieważ nie musisz odrywać ręki z kierownicy i sięgać do manetki.
gerus Napisano 27 Lutego 2009 Napisano 27 Lutego 2009 Działanie jest takie samo, różnica to większa wygoda podczas jazdy z amortyzatorem w którym manetka jest na kierownicy, ponieważ nie musisz odrywać ręki z kierownicy i sięgać do manetki. Konstrukcyjnie sie roznia troszke. Reba z manetka ma tlumik ze sprezyna dzieki czemu jak ruszysz pokretlem to ono wraca na pozycje 0, a z blokada na goleni nie ma sprezyny w tlumiku i jak ustawisz pokretlo to tak zostanie. To tak od srodka:)
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.