lukas_t1 Napisano 16 Grudnia 2008 Napisano 16 Grudnia 2008 Witam! Wreszcie udalo mi sie wszystkie wagi zebrac do kupy i po dwoch latach przedstawiam swoja maszynke:D Rower przechodzil wiele modyfikacji, od budzetowego kopciuszka, potem przez wieksze przyplywy gotowki dochodziły coraz lepsze klamoty, ostatecznie projekt dalej rozwijany chyba nie bedzie, bo w glowie powoli rodzi sie nowa wizja roweru, a ulepszanie tego troche mija sie z celem....wlasciwie wiekszosc musialbym wymienic, zeby miec to co chce Zatem zgodze sie ze wiele daloby sie tu zbic z wagi, sporo rzeczy calkiem niewielkim nakladem, jednak do konca sezonu beda chyba tylko wymiany te najkonieczniejsze, a pod koniec 2008 zloze/kupie caly nowy rower. Fotki w najblizym czasie... barends (rogi): Pro SL 64,5g brakes (hamulce): Shimano XT 06' + fajki 495,2g cables (pancerze i linki): Shimano 131,2g cassette (kaseta): Shimano XT 08' 262,4g chain (łańcuch): Shimano XT 104pins 261,2g crankset (korby): Shimano LX 07' 922,8g derlr front(przerzutka przednia): Shimano XT 06' 170,2g derlr rear(przerzutka tylnia): Shimano XT 08' Shadow GS 223,4g fork (widelec): Rock Shox Sid Team 06' w/poplock 1427,9g frame (rama): noname 1820g grips (chwyty): BBB foam 23,8g handlebar (kierownica): DM Maraton XC 56cm 128,7g headset (stery): Cane Creek 152,7g pedals (pedały): Exustar E-PM25 275,4g rim tapes : Michelin 32g seat (siodło): Selle Italia SLR 180g 09' 180g seatpost (sztyca): Accent SP-428 251,1g seatpost clamp (zacisk sztycy): Zoom 37,3g shifters\levers (klamkomanetki): Shimano XT DualControl 06' 448,8g skewers (zaciski): noname 98,4g spacers (podkladki): noname 10,4 stem (mostek): Accent AS-361 AH 139,8g tires (opony): Shwalbe Nobby Nic 1.8 + Schwalbe Racing Ralph 2.1 926,1g tubes (dętki) : Maxxis Fly Weight 90+87,6=177,6g wheel front (kolo przednie): Shimano XT 07'/DT Revo/DT brass/Mavic 717 749g wheel rear (kolo tylne): Shimano XTR 950/DT Revo/DT brass/Mavic 717 904g total : 10313,9g
Kubus18 Napisano 16 Grudnia 2008 Napisano 16 Grudnia 2008 Coś ty, taki osprzęt do ramy noname ? ! I nich mi ktoś jeszcze powie że najważniejsza jest rama Pozdrawiam
Wax Napisano 16 Grudnia 2008 Napisano 16 Grudnia 2008 Chętnie bym zobaczył zdjęcia Ogólnie ciekawy projekt i waga również. Nowy rower = nowa rama ?;>
Mod Team Lookas 46 Napisano 16 Grudnia 2008 Mod Team Napisano 16 Grudnia 2008 Nie od razu Rzym zbudowano... Ale jak już wymieni ramę...
lukas_t1 Napisano 16 Grudnia 2008 Autor Napisano 16 Grudnia 2008 jesli chodzi o scislosc to jest to niemalowana i nielakierowana rama focusa (rzekomo najwyzszy Alu model z rocznika-przed 06') wytargana z najciemniejszych zakamarkow magazynow pana Piotra P. (dystrybutora znanej japonskiej firmy rowerowej z Poznania) zdjec aktualnej konfiguracji nie mam, postaram sie wrzucic cos najswiezszego EDIT: samego roweru nie mam, moze byc rower z jezdzcem? tu rower po przejechaniu przesieki AMP 08'
Biera Napisano 16 Grudnia 2008 Napisano 16 Grudnia 2008 lukas no nie wierze:D ty jeździłeś po błocie? jak się nokian sprawił?
lukas_t1 Napisano 16 Grudnia 2008 Autor Napisano 16 Grudnia 2008 <SPADAJ> nokian dal rade, gorzej jeździec...gory to nie dla mnie
Mod Team Pixon Napisano 16 Grudnia 2008 Mod Team Napisano 16 Grudnia 2008 Rewelacja było w Przesiece na AMP, ehh to błoto Opona przednie fajnie komponuje się z całością
lukas_t1 Napisano 4 Marca 2009 Autor Napisano 4 Marca 2009 rower w podanej konfiguracji przestał istnieć...część przechodzi do nowego projektu, który już za pare dni wrzuce na forum Sid jest zamieniony na sztywniaka, kokpit na rizera FSA 620mm i mostek WCSa OS, brak rogów, doszły błotniki SKSa, opony to druciane KENDY i mam piękną, wygodna i praktyczną zimówko-treningówkę
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.