lukas_t1 Napisano 16 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2008 Witam! Wreszcie udalo mi sie wszystkie wagi zebrac do kupy i po dwoch latach przedstawiam swoja maszynke:D Rower przechodzil wiele modyfikacji, od budzetowego kopciuszka, potem przez wieksze przyplywy gotowki dochodziły coraz lepsze klamoty, ostatecznie projekt dalej rozwijany chyba nie bedzie, bo w glowie powoli rodzi sie nowa wizja roweru, a ulepszanie tego troche mija sie z celem....wlasciwie wiekszosc musialbym wymienic, zeby miec to co chce Zatem zgodze sie ze wiele daloby sie tu zbic z wagi, sporo rzeczy calkiem niewielkim nakladem, jednak do konca sezonu beda chyba tylko wymiany te najkonieczniejsze, a pod koniec 2008 zloze/kupie caly nowy rower. Fotki w najblizym czasie... barends (rogi): Pro SL 64,5g brakes (hamulce): Shimano XT 06' + fajki 495,2g cables (pancerze i linki): Shimano 131,2g cassette (kaseta): Shimano XT 08' 262,4g chain (łańcuch): Shimano XT 104pins 261,2g crankset (korby): Shimano LX 07' 922,8g derlr front(przerzutka przednia): Shimano XT 06' 170,2g derlr rear(przerzutka tylnia): Shimano XT 08' Shadow GS 223,4g fork (widelec): Rock Shox Sid Team 06' w/poplock 1427,9g frame (rama): noname 1820g grips (chwyty): BBB foam 23,8g handlebar (kierownica): DM Maraton XC 56cm 128,7g headset (stery): Cane Creek 152,7g pedals (pedały): Exustar E-PM25 275,4g rim tapes : Michelin 32g seat (siodło): Selle Italia SLR 180g 09' 180g seatpost (sztyca): Accent SP-428 251,1g seatpost clamp (zacisk sztycy): Zoom 37,3g shifters\levers (klamkomanetki): Shimano XT DualControl 06' 448,8g skewers (zaciski): noname 98,4g spacers (podkladki): noname 10,4 stem (mostek): Accent AS-361 AH 139,8g tires (opony): Shwalbe Nobby Nic 1.8 + Schwalbe Racing Ralph 2.1 926,1g tubes (dętki) : Maxxis Fly Weight 90+87,6=177,6g wheel front (kolo przednie): Shimano XT 07'/DT Revo/DT brass/Mavic 717 749g wheel rear (kolo tylne): Shimano XTR 950/DT Revo/DT brass/Mavic 717 904g total : 10313,9g Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kubus18 Napisano 16 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2008 Coś ty, taki osprzęt do ramy noname ? ! I nich mi ktoś jeszcze powie że najważniejsza jest rama Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wax Napisano 16 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2008 Chętnie bym zobaczył zdjęcia Ogólnie ciekawy projekt i waga również. Nowy rower = nowa rama ?;> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Lookas 46 Napisano 16 Grudnia 2008 Mod Team Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2008 Nie od razu Rzym zbudowano... Ale jak już wymieni ramę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukas_t1 Napisano 16 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2008 jesli chodzi o scislosc to jest to niemalowana i nielakierowana rama focusa (rzekomo najwyzszy Alu model z rocznika-przed 06') wytargana z najciemniejszych zakamarkow magazynow pana Piotra P. (dystrybutora znanej japonskiej firmy rowerowej z Poznania) zdjec aktualnej konfiguracji nie mam, postaram sie wrzucic cos najswiezszego EDIT: samego roweru nie mam, moze byc rower z jezdzcem? tu rower po przejechaniu przesieki AMP 08' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Biera Napisano 16 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2008 lukas no nie wierze:D ty jeździłeś po błocie? jak się nokian sprawił? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukas_t1 Napisano 16 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2008 <SPADAJ> nokian dal rade, gorzej jeździec...gory to nie dla mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Pixon Napisano 16 Grudnia 2008 Mod Team Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2008 Rewelacja było w Przesiece na AMP, ehh to błoto Opona przednie fajnie komponuje się z całością Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukas_t1 Napisano 4 Marca 2009 Autor Udostępnij Napisano 4 Marca 2009 rower w podanej konfiguracji przestał istnieć...część przechodzi do nowego projektu, który już za pare dni wrzuce na forum Sid jest zamieniony na sztywniaka, kokpit na rizera FSA 620mm i mostek WCSa OS, brak rogów, doszły błotniki SKSa, opony to druciane KENDY i mam piękną, wygodna i praktyczną zimówko-treningówkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.