Dornif Napisano 26 Października 2008 Udostępnij Napisano 26 Października 2008 Bar ends (rogi ) - PRO - 64g Brakes (Front&Rear)): (Hamulec przedni i tylny) - Formula ORO 180+160 - 855g Brake Levers: (Klamki Hamulcowe) - jw. Cables: (Pancerze i linki ) - Accent - 60g Cassette: (Kaseta) - XT08,11-32 - 261g Chain: (Lancuch) - XTR - 275g Crankset: (Korby) - XTR960 - 789g Derlr (Front): (Przerzutka przednia) - XT08 - 163g Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) - XT08 - 226g Fork: (Widelec) - Manitou R7 clickit - 1536g Frame: (Rama) - Kelly's Sabotage 07, 19,5" - 1530g Grips: (Gripy) - Author cut + korki + spinka w korku - 24g Handlebar: (Kierownica) - Tioga taskforce - 125g Headset: (Stery) - dartmoor curio - 83g Misc option ( inne ) - smar, zipy, uszczelniacz - 120g Pedals: (Pedaly) - Time Quartz - 260g Rim tape ( opaski ) - notubes - 40g Seat: (Siodlo) - Selle Italia slr xp - 177g Seatpost: (Sztyca) - Accent carbon - 176g Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) - Accent - 21g Shifters: (Manetki) - Sram Attack - 174g Skewers: (Zaciski kol) - bbb - 69g Spacers: (Podkladki pod mostek) - brak - 0g Stem: (Mostek) - Kbix - 149g Tire (Front): (Opona przednia) - Schwalbe NN 2.1" - 461g Tire (Rear): (Opona tylna) - Schwalbe NN 2.1" - 460g Tubes: (Detki) - brak - 0g Wheel Front: (Kolo przednie) - 912g Wheel Rear: (Kolo tylne) - 1055g Hmm... Jeśli suma podanych wag nie daje oczekiwanego 10031g, to zrobiłem błąd przy konwertowaniu mojego sposobu pisania wag z "ogólnym" standardem. Największą bolączką przez cały sezon były koła, mam w tej chwili zamówione Crossmax'y SL, zejdę z nimi do 9,7kg. To jest specyfikacja pod xc, na maratony dochodzi koszyk xtasy 42g ze śrubkami. Planuję jeszcze powymieniać trochę śrubek na alu, powinienem zrzucić jakieś 100g. Co jeszcze można by zrobić, żeby zachowując charakter odchudzić szkapę o pare gram? PS. Jutro dorzucę fotki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
omen Napisano 27 Października 2008 Udostępnij Napisano 27 Października 2008 w sumie po za kołami to chyba jeszcze masz ciężki mostek. :] maszynka na żywo prezentuje się bardzo ładnie. a na SLkach będzie jeszcze piękniejsza.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Lookas 46 Napisano 27 Października 2008 Mod Team Udostępnij Napisano 27 Października 2008 Bez poważniejszych inwestycji to ja tu zysku wagowego bez starty jakości to ja nie widzę wg mnie maszyna wzorowo skrojona Czekamy na fotki. Projekt niebawem dodam do rankingu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MtK Napisano 27 Października 2008 Udostępnij Napisano 27 Października 2008 Na chama Sid Race(wersja na goleniach 28mm) albo starsze wersje ważące ok 1200g ale to już większy wydatek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kuczy Napisano 27 Października 2008 Udostępnij Napisano 27 Października 2008 Co do zejścia z wagi to jedyne co mi się rzuciło w oczy to można na przedniej przerzutce ~40g szukając starszego modelu xt'ka. Czasem się trafiają nówki na alledrogo. A tak to maszynka miodzio Co to za zaciski kół bbb? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dornif Napisano 27 Października 2008 Autor Udostępnij Napisano 27 Października 2008 Wheelfixed. Koło 40zł, jeśli dobrze pamiętam. Wszystkie wagi realne, z tym, że np ważyłem ramę z miskami sterów i dzieliłem to potem nieco na oko No, ale jakby nie patrzeć suma się zgadza. No i jechałem jeden maraton na pożyczonym sidzie od kumpla, bo mój r7 nie zdążył wrócić z serwisu i nie byłem zadowolony. Miałem wrażenie że jest z gumy, taki brak sztywności bocznej. Coś na grubszych goleniach, ale ciężko z masą zejść... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MtK Napisano 27 Października 2008 Udostępnij Napisano 27 Października 2008 Stary sid jest "mientki" to prawda choć R7 wiele lepsze nie jest jeśli się na co dzień śmiga na Rebie czy F32 no ale powiedzmy że kompromis po między wagą a sztywnością. A nowy R7 absolute? 1250g? tylko cena taka sobie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Lookas 46 Napisano 27 Października 2008 Mod Team Udostępnij Napisano 27 Października 2008 r7 i stare sidy dzieli przepaść jeżeli chodzi o sztywność, na nowych nie ganiałem to się nie wypowiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MtK Napisano 27 Października 2008 Udostępnij Napisano 27 Października 2008 Co do nowych SIDów to gadałem z kilkoma użytkownikami i tam przez kwiatki wszyscy stwierdzili że sztywności to do Reby jeszcze brakuje sporo. Sam osobiście miałem okazję kilka razy pośmigać na SIDzie WC starym i z tarczami przy mojej wadze (74kg) to była tragedia. Uczucie jakby się miał zaraz złamać. Natomiast Nowy WC już takich cudów nie serwuje aczkolwiek jako użytkownik reby mogę stwierdzić że do końca to takie sztywne jak Reba nie jest po mimo 32mm goleni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dornif Napisano 27 Października 2008 Autor Udostępnij Napisano 27 Października 2008 Ten na którym ja jeździłem to był world cup 2007, z karbonową koroną i manetką blokady. Tragedia, rower pływał a nawet na blokadzie bujał. Może był źle ustawiony, nie zmieniałem ustawień, a kumpel jest ~10 kg cięższy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MtK Napisano 27 Października 2008 Udostępnij Napisano 27 Października 2008 Amor pracował nawet na blokadzie? Albo podwinięta uszczelka w tłumiku albo odkręcony Floodgate. Na blokadzie pracuje ok 0,5cm do 1,5cm w zależności od ustawień. Oczywiście pracuje gdy ostro po nim skaczemy albo dostanie mocny szlag, inaczej siedzi cicho i jest sztywny. Ile ważysz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dornif Napisano 27 Października 2008 Autor Udostępnij Napisano 27 Października 2008 W sezonie ~63kg. Teraz 66. Pracował na jakichś 2cm, ale mnie to strasznie wkurzało. Jak r7 się zablokuje, to jest zablokowane... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TygryseX Napisano 27 Października 2008 Udostępnij Napisano 27 Października 2008 Jakiś lekki ten łańcuch. Edit: Pomyliło mi się sorry, nie całe 300 waży nie skrócony. Z wagi możesz zejść na śrubach, ale innych pierdołach KCNC. I jeszcze ta kiera lekka się wydaję, szczególnie że Syntace ma podobną wagę. Jesteś zadowolony z ramy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
omen Napisano 27 Października 2008 Udostępnij Napisano 27 Października 2008 Jeśli SID tu WC 2007 był dłużej nie serwisowany to na pewno ma ubytki oleju, wtedy amortyzator na blokadzie pracuje nawet więcej niż 2cm.. wszystko zależy od serwisów amorka ewentualnie regularności dolewania oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dornif Napisano 27 Października 2008 Autor Udostępnij Napisano 27 Października 2008 Kiera jest lekka, bo przycinana... z konieczności. Miałem dużą glebę i wyrwałem róg z ok 2cm kiery. I o tyle jest krótsza, plus 1cm z drugiej strony. Miałem kupić nową, ale akurat nie miałem kasy no i się przyzwyczaiłem Pracę tego sida zostawmy, i tak nie mój Robione na szybko, a rower myty tylko na sucho (czytaj: skrobanie nadmiaru błota:P). Miałem sporo terenowych i "czystych" zdjęć, ale mój szanowny brat raczył zrobić czystkę z dyskiem... PS. Jak te fotki wsadzić na górę? Rama... OK. Nie jest super lekka, zawsze się kłócę, że tylko te pierwsze sabotaże miały przydomek samołamek, ta ma dużo materiału. Rurki nie uginają się pod palcami, robiłem na niej ~80cm dropy i mniejsze hopki - przy mojej wadze no problem. Sztywna bocznie jest, ale mogłaby być bardziej. Jest dla mnie trochę za duża, ale były tylko 3 rozmiary 17, 19.5, 21. Przydała by się 18". Dostałem ją nową za 700zł więc ogólnie - jestem bardzo zadowolony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MtK Napisano 27 Października 2008 Udostępnij Napisano 27 Października 2008 Hample trochę ciężkie. Moje Juicy three są lżejsze bo 810g komplet. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dornif Napisano 27 Października 2008 Autor Udostępnij Napisano 27 Października 2008 A jakie tarcze? Poza tym, hampli nie zmieniam. Wiele ludzi twierdzi, że 180 z przodu to przesada, ale lubię mieć pełną kontrolę. W deszczu, przy długim zjeździe, etc, skuteczność znacznie większa. Jak zmieniałem z HFX9, to rozpatrywałem marty i ultimate'y, ale przekonały mnie same świetne opinie o formułach. Potwierdzam w 100%. Wystarczy spojrzeć na mtbr - na 45 ocen średnia 4.96 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Lookas 46 Napisano 28 Października 2008 Mod Team Udostępnij Napisano 28 Października 2008 Popieram ORO rządzi Ps. To jest nas już dwóch co chcą mieć zdecydowanie 180z przodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dornif Napisano 28 Października 2008 Autor Udostępnij Napisano 28 Października 2008 Mam nadzieję, że widać po specyfikacji - duża masa nie wynika z tego, że rower jest budżetowy, tylko z koncepcji. Jak dla mnie rower do maratonu to kompromis masy i niezawodności, ja się skłaniam bardziej ku niezawodności. Jakbym był w 100% sponsorowany i jeździł tylko xc, mógłbym wymieniać wszystko co sezon... Może bym się pokusił, poszedł w bezkompromisowe odchudzanie i złożył <8kg. Jednak ani nie mam kopalni złota, ani nie zamierzam się bać, czy mi się coś nie urwie na ostrzejszym zjeździe. Dlatego w przyszłości wchodzi w grę zejście do 9,5kg, dzięki zmianie kasety na xtr'a, przedniej przerzutki na starego, super-lekkiego xtr'a i tarcz na pływające hope'a. Teraz mam wydatki, bo muszę kupić nową korbę. I pytanko: czy korba 970 ma seryjnie alu kominy i śruby? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dornif Napisano 1 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 1 Listopada 2008 Produktom accent'a od dziś mówię nie. A właściwie od wczoraj, kiedy kawałek złamanej sztycy o mało nie wbił mi się w ... Teraz przed jakiś czas pojeżdżę na dorwanej na szybko sztycy boplighta, którą się trochę pobawię z użyciem piłki i wiertarki i spróbuję zejść do przynajmniej 180g. A zacisk accenta też zmienię, tak na wszelki wypadek. Rozumiem, żeby jakiś skok... ale złamała się na nieco większej dziurze ... :/ Przy tym, jak widać na zdjęciu wysunięta była bardzo niewiele. Szajs, i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
omen Napisano 1 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2008 ładny pech... przy takim wysunięciu.. nie byłeś wczoraj na Radzionkowie tak około 3 ? a potem na księżej ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzegorz1974paszek Napisano 1 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2008 Kumpel też złamał tą sztyce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MtK Napisano 1 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2008 Robiłeś coś z nią(odchudzałeś) czy pękła tak sama z siebie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dornif Napisano 1 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 1 Listopada 2008 Obciąłem o ok 6-7cm i z tego kawałka zrobiłem łódeczki w jarzmie. Taka łódeczka pękła na pierwszym wyboju, wiec podarowałem sobie. A sztyca pękła tuż przy ramie, była wsunięta na jakieś 12-15cm. Nie miała prawa pęknąć sama z siebie. Jeszcze gdybym naprawdę przydupił, to rozumiem. A to była taka ot, sobie dziura, której nie zauważyłem i nie zamortyzowałem - była pod liśćmi, ja cały czas siedziałem. Nawet mnie tyłek nie bolał. A w Radzionkowie byłem, ale na księżą nie jechałem. Przyjechałem od Dołów Piekarskich i pojechałem na Nakło ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dornif Napisano 3 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 3 Listopada 2008 Przyszły Crossmax'y Przód 771g, tył 914. 1685 w sumie, wcale przeciętny wynik, ale nie czuję się z tym źle Pewnie będę na nich jeździł dużo więcej niż tylko wyścigi, więc mam nadzieję - nadrabiają wytrzymałością. Na pewno zniosą więcej niż 4.2+revo+240s. I jakież są piękne Dodatkowo odpadły opaski no tubes, po 30g sztuka, więc nie ma na co narzekać. Nowa, tymczasowa sztyca boplighta po przycięciu waży 197g. Jutro się nią pobawię, wykorzystam trochę części z accenta, który miał dosyć lekkie jarzmo. Powinno zlecieć 10-15g. W sumie, wychodzi teraz 9723g. I będzie spadać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.