tomeks Napisano 2 Maja 2008 Udostępnij Napisano 2 Maja 2008 Bar ends (rogi ) - con-tec - 63g Brakes (Front&Rear)): (Hamulec przedni i tylny) - Avid Juicy 5 - 883g Brake Levers: (Klamki Hamulcowe) - incl. Cables: (Pancerze i linki ) - 75g Cassette: (Kaseta) - Shimano XT 08 11-32 - 255g Chain: (Lancuch) - Shimano XT - 268g Crankset: (Korby) - shimano xt - 872g Derlr (Front): (Przerzutka przednia) - Shimano lx FD-M571 - 139g Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) - sram x-9 07 - 224g Fork: (Widelec) - skareb super - 1482g Frame: (Rama) - kross a6 19" - 1755g ( na zdjeciu jeszcze z piwotami, teraz juz bedzie bez ) Grips: (Gripy) - Boplight - 36g Handlebar: (Kierownica) - truvativ team 151g Headset: (Stery) - accent ann-11 - 104g Misc option ( inne ) - smar, zipy - 10g Pedals: (Pedaly) - look 4x4 - 302g Rim tape ( opaski ) - tasma izolacyjna - 20g Seat: (Siodlo) - Selle Italia SLR XP - 180g Seatpost: (Sztyca) - bontrager sport - 324g Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) - noname - 21g Shifters: (Manetki) - sram x-9 trigger 278g Skewers: (Zaciski kol) -xt - 123g Spacers: (Podkladki pod mostek) - 30mm - 30g Starnut: (Gwiazdka) - 10g Stem: (Mostek) - truvativ team - 149g Tire (Front): (Opona przednia) - schwalbe racing ralph - 474g Tire (Rear): (Opona tylna) - schwalbe racing raplh - 475g Top Cap: (Top cap) - vp tuned - 9g Tubes: (Detki) - Maxxis ultra light - 250g Wheel Front: (Kolo przednie) - 831g -Hub: (Piasta) -xt -Rim: (Obrecz) - dt 4.1d -Spokes: (Szprychy) - 32x DT Revo -Nipples: (Nyple) - no name Wheel Rear: (Kolo tylne) - 1023g -Hub: (Piasta) - xt -Rim: (Obrecz) - dt 4.1d -Spokes: (Szprychy) - 32x DT Revo -Nipples: (Nyple) - no name total: 10816g inne Bike computer ( licznik ) - sigma 1106 - 41g Neopren ( oslona ) - no name - 18g total: 10875g nie duzym kosztem mozaby wymienic: - zaciski na bolt on ( -58g) - sztyce na boplighta ( -90g ) - mostek na smice ( - 45g) - obciecie sterowki i wywalenie podkladek ( - 40g ) - opony na nowe ralphy ( - 60g ) - detki na geax titanum ( - 20g ) i wtedy mamy bike'a 10.5kg za nie az tak duza kase a tu w akcji komentowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikodem Napisano 2 Maja 2008 Udostępnij Napisano 2 Maja 2008 masakrycznie wysoko wyciągnięta sztyca! ale jak ci tak wygodnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
verul Napisano 2 Maja 2008 Udostępnij Napisano 2 Maja 2008 Nawet lekko wyszlo... Dlaczego zmieniasz szprychy na compy? I czy ta waga powietrza to nie jest przesada?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fifi Napisano 2 Maja 2008 Udostępnij Napisano 2 Maja 2008 Czemu ta rama nie spełnia Twoich oczekiwań? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
omen Napisano 2 Maja 2008 Udostępnij Napisano 2 Maja 2008 oOo. dobre pytanie.. ogólnie to ładny Ci wyszedł.. tylko ta sztyca trochę klockowata.. nikodem spójrz na mojego to sie dopiero przerazisz :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomeks Napisano 2 Maja 2008 Autor Udostępnij Napisano 2 Maja 2008 no tak mi wygodnie a co do ramy chcialbym troche lzejsza i dluzsza o co najmniej 10mm, bo teraz mam siodelko przesuniete na maxa do tylu i mi sie tak sredni jezdzi, wiec musze cos dluzszego kupic sztyca fakt, ze jest ciezka, ale wymienie ja razem z rama, na razie mi nie przeszkadza wage powietrza sprawdzalem juz kiedys i nie pamietam ile dokladnie bylo, wiec wpisalem tyle ( mozliwe, ze powinno byc okolo 25g ) a szprychy chce zmienic na compy, bo jednak revo dostaja niezle na maratonach, gdzie jezdze na dosc duzym cisnieniu, i kolo na nich zlozone nie jest zbyt sztywne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
verul Napisano 2 Maja 2008 Udostępnij Napisano 2 Maja 2008 A ile wazysz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adik Napisano 2 Maja 2008 Udostępnij Napisano 2 Maja 2008 Ogólnie bardzo fajny rowerek z charakterkiem Podoba mi się, mimo oklepanej w Polsce ramy. Co za ramkę zamierzasz kupić/ na co wymienić? Chociaż markę podaj i typ ramki - ht/ full xc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
verul Napisano 3 Maja 2008 Udostępnij Napisano 3 Maja 2008 Z tym oklepaniem bym tak nie przesadzal. Nie widzialme az tak wiele Kross'ow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomeks Napisano 3 Maja 2008 Autor Udostępnij Napisano 3 Maja 2008 moze nie waze duzo a mianowicie 62kg, ale po dluzszym czasie uzytkowania revo stracily na sztywnosci i teraz duzo latwiej o bicie niz kiedys. compy raczej wezme tez ze wzgledu na cene, bo revki jednak swoje kosztuja a jak kupie piasty to bedzie z kasa krucho a co do ramy to jeszcze nie wiem co bedzie, na poczatku myslalem o fullu ( epic ) ale teraz doszedlem do wniosku, ze po pierwsze raczej mnie na to nie stac, nie jest mi az tak potrzebny i do tego dochodza jeszcze koszty serwisu dampera co w polaczeniu z serwisem skareba i innymi posezonowymi wymianami moze mnie zrujnowac budzetowo wiec raczej postawie na sztywniaka, ale na razie nie znalazlem nic co spelnia moje kryteria w 100%, albo spelnia i kosztuje sporo, choc jest taka ramka, ktora nawet bardzo by mi pasowala ( ghost htx scandium ) ale gdzies czytalem, ze sie lamia a jednak za ta kase wolalbym miec cos co wytrzyma troche sezonow oprocz tego mam jeszcze kilka na oku: - felt q900 ( fajne geo, cena, wyglad ale ciezka troche ) - radon zr ( fajna cena, waga, wyglad ale za krotki ) - merida hfs ( fajne geo, wyglad, wyga calkiem niezla ale droga ) - cube reaction ( fajne geo, wyglad, waga i cena do przyjecia ale ciezko dostac ) - cube ltb itp ( super wyglad, cena, geo ale ciezkie strasznie ;/ ) macie jakies ciekawe propozycje ( 585-590mm gorna rura, 19-20". waga 1500-1650g, cena 1000zl okolo ) ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Lookas 46 Napisano 3 Maja 2008 Mod Team Udostępnij Napisano 3 Maja 2008 Sprzęcior w rankingu Ale tym powietrzem na początku to mnie rozwaliłeś ciężkawe ostro te powietrze skoro neopren z zipami razem ważą mniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomeks Napisano 3 Maja 2008 Autor Udostępnij Napisano 3 Maja 2008 no fakt, moze troche za duzo wpisalem a juz nie pamietam ile to dokladnie wazylo wiec wpisalem tyle grunt, ze jest bo jeszcze nie widzialem zeby ktos podawal mase powietrza... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
verul Napisano 4 Maja 2008 Udostępnij Napisano 4 Maja 2008 jak mi sie bedzie chcialo to zwaze ile mi powietrze wazy w oponie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fifi Napisano 4 Maja 2008 Udostępnij Napisano 4 Maja 2008 Można też obliczyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team bogus Napisano 4 Maja 2008 Mod Team Udostępnij Napisano 4 Maja 2008 Jak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fifi Napisano 4 Maja 2008 Udostępnij Napisano 4 Maja 2008 W necie jest podana waga powietrza w kg/m3. Oblicza się objętość powietrza w kole, wtedy można już przejść do obliczania wagi. (nie mam pewności) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team bogus Napisano 4 Maja 2008 Mod Team Udostępnij Napisano 4 Maja 2008 No ok. Tylko jak obliczyć objętość opony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sekman Napisano 4 Maja 2008 Udostępnij Napisano 4 Maja 2008 dało by rade gdyby znac dokladne wymiary, caleczke potrojna robisz i cheja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
verul Napisano 5 Maja 2008 Udostępnij Napisano 5 Maja 2008 O wiele prosciej wrzucic na wage... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Lookas 46 Napisano 7 Maja 2008 Mod Team Udostępnij Napisano 7 Maja 2008 Taaa, najpierw napompowaną później pustą i na bank różnica w masach będzie w granicy błędu pomiaru wagi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
verul Napisano 7 Maja 2008 Udostępnij Napisano 7 Maja 2008 Cale kolo trzeba napompowane wrzucic, w samej detce nigdy nie uzyskasz cisnienia powyzej 2 bar. A jesli roznica taka mala to znaczy ze to 30 gram jest mocno przesadzone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sekman Napisano 8 Maja 2008 Udostępnij Napisano 8 Maja 2008 metr szescienny powietrza wazy 1kg ;o . takze jest nad czym koncypowac ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość R3surrection Napisano 8 Maja 2008 Udostępnij Napisano 8 Maja 2008 objętość obliczysz + ciśnienie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomeks Napisano 14 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2008 zaszla mala zmiana w projekcie doszly rogi con-tec o masie 63g ( nowe fotki wkrotce ) Bar ends (rogi ) - con-tec - 63g Brakes (Front&Rear)): (Hamulec przedni i tylny) - Avid Juicy 5 - 883g Brake Levers: (Klamki Hamulcowe) - incl. Cables: (Pancerze i linki ) - 75g Cassette: (Kaseta) - Shimano XT 08 11-32 - 255g Chain: (Lancuch) - Shimano XT - 268g Crankset: (Korby) - shimano xt - 872g Derlr (Front): (Przerzutka przednia) - Shimano lx FD-M571 - 139g Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) - sram x-9 07 - 224g Fork: (Widelec) - skareb super - 1482g Frame: (Rama) - kross a6 19" - 1755g ( na zdjeciu jeszcze z piwotami, teraz juz bedzie bez ) Grips: (Gripy) - Boplight - 36g Handlebar: (Kierownica) - truvativ team 151g Headset: (Stery) - accent ann-11 - 104g Misc option ( inne ) - smar, zipy - 10g Pedals: (Pedaly) - look 4x4 - 302g Rim tape ( opaski ) - tasma izolacyjna - 20g Seat: (Siodlo) - Selle Italia SLR XP - 180g Seatpost: (Sztyca) - bontrager sport - 324g Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) - noname - 21g Shifters: (Manetki) - sram x-9 trigger 278g Skewers: (Zaciski kol) -xt - 123g Spacers: (Podkladki pod mostek) - 30mm - 30g Starnut: (Gwiazdka) - 10g Stem: (Mostek) - truvativ team - 149g Tire (Front): (Opona przednia) - schwalbe racing ralph - 474g Tire (Rear): (Opona tylna) - schwalbe racing raplh - 475g Top Cap: (Top cap) - vp tuned - 9g Tubes: (Detki) - Maxxis ultra light - 250g Wheel Front: (Kolo przednie) - 831g -Hub: (Piasta) -xt -Rim: (Obrecz) - dt 4.1d -Spokes: (Szprychy) - 32x DT Revo -Nipples: (Nyple) - no name Wheel Rear: (Kolo tylne) - 1023g -Hub: (Piasta) - xt -Rim: (Obrecz) - dt 4.1d -Spokes: (Szprychy) - 32x DT Revo -Nipples: (Nyple) - no name total: 10816g inne Bike computer ( licznik ) - sigma 1106 - 41g Neopren ( oslona ) - no name - 18g total: 10875g to jest juz chyba najlepsza i koncowa specyfikacja na tej ramie po wakacjach przewiduje zmiane ramy, sterow i byc moze sztycy i mostka. ( no chyba, ze sztyca nie bedzie pasowac wiec wtedy nie bede mial innego wyjscia ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomeks Napisano 5 Października 2008 Autor Udostępnij Napisano 5 Października 2008 rower na tej ramie nie istnieje juz prawie dwa miesiace wiec teamt mozna zamknac na tygodniu powinien sie pojawic projekt nowego rumaka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.