Skocz do zawartości

[10943g] Diamondback Vertec Team SL by Pit


pogromca0szos

Rekomendowane odpowiedzi

Bar Ends: Kalloy - 115g

Brake (Front): Juicy Carbon - 297g

Brake (Rear): Juicy Carbon - 318g

Cables: Clarks + BBB - 80g

Cassette: Shimano XTR - 238g

Chain: Shimano Deore - 278g ---> Shimano XTR

Crankset: Shimano LX 08' - 908g

Derailleur (Front): Shimano LX - 171g

Derailleur (Rear): Shimano XT Shadow SGS - 225g

Fork: Manitou Skareb Elite - 1500g

Frame: Diamondback Vertec SL Team - 1428g

Grips: No Name - 50g

Handlebar: Truvativ Team 31,8 - 152g

Headset: Pro - 120g

Pedals: Shimano M540 - 358g

Rotors: Avid 160/160 - 250g

Seat: Author Ergo-Gel - 500g ---> ???

Seatpost: BBB 400mm - 268g

Seatpost clamp: Pro - 22g

Skewers: a2z cr-mo - 108g

Shifters: Shimano LX - 253g

Stem: Truvativ Team - 148g

Tire (Front): Schwalbe Racing Ralph - 480g

Tire (Rear): Schwalbe Racing Ralph - 477g

Tubes: Kenda Light - 229

Wheel Front: Kibix WMX + Dt Champion + Author - 903g

Wheel Rear: Dt 4,1D + Dt Comp + Xero - 1067g

Całość : 10943g

dodatki

Bottle Cage: Author - 59g

 

Całość : 11002g

 

f89f804786f17121med.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juicy carbon to jedyne hydrauliki na jakich jeździłem. Znajomi mówią że można porównać z XTR :rolleyes: Może kolega gerus się wypowie, on będzie miał porównanie, a jeździł kilka razy na moim biku i zna te hamulce. Przy masie ciała 65kg jednym palcem mogę spokojnie operować klamkami, aczkolwiek na 2 palce mi jakoś wygodniej, przyzwyczaiłem się tak. Siła jak dla mnie zdecydowanie wystarczająca, modulacja - rewelacja, po prostu boska :blink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rogi na Smica, Ritchey WCS, Boplight etc. -55g

Koła aż prosiłyby się o zmianę.

Poza tym zaciski piast na Dartmoor, Mounty etc. -44g

Siodełko SLR XP, XC, Decathlon, Velo carbon etc. -320g.

Gripy na Authora, Accenta etc. -30g.

Niski koszt a rower już by ważył 11xxx gram. :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gripów, rogów, zacisków jak na razie nie chcę wymieniać, bo to da grosze.

 

Opony i siodło to mój priorytet.

Co do siodła nie szukam jakiejś mega deski, spodenki z wkładką mam, aczkolwiek jeszcze w nich nie jeździłem.

Gumy ze stajni schwalbe wydają się ciekawe. Kolega śmiga na NN 1,8 i są fajne. O RR 08' też są niezłe opinie. Może ktoś coś doradzi ?

 

Kasy mi jeszcze trochę zostało i myślę, że do końca tego sezonu wszystko będzie zrobione.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakupiłem upragnione opony. Teraz rozpiska wygląda następująco (proszę moderatora o aktualizację pierwszego postu):

 

Oto lista części wraz z masą poszczególnych podzespołów:

Bar Ends: Kalloy - 115g

Bottle Cage: Author - 59g

Brake (Front): Juicy Carbon - 297g

Brake (Rear): Juicy Carbon - 318g

Cables: Clarks + BBB - 80g

Cassette: Shimano Deore - 362g ---> Shimano XT

Chain: Shimano Deore - 278g ---> Shimano XTR

Crankset: Shimano LX 08' - 908g

Derailleur (Front): Shimano LX - 171g

Derailleur (Rear): Shimano XT Shadow SGS - 225g

Fork: Marzocchi Mx Pro - 2150g ---> Reba Race/Team

Frame: Diamondback Vertec SL Team - 1428g

Grips: No Name - 50g

Handlebar: Truvativ Team 31,8 - 152g

Headset: Pro - 120g

Pedals: Shimano M540 - 358g

Rotors: Avid 160/160 - 250g

Seat: Author Ergo-Gel - 500g ---> ???

Seatpost: BBB 400mm - 268g

Seatpost clamp: Pro - 22g

Skewers: a2z cr-mo - 108g

Shifters: Shimano LX - 253g

Stem: Truvativ Team - 148g

Tire (Front): Schwalbe Racing Ralph - 480g

Tire (Rear): Schwalbe Racing Ralph - 477g

Tubes: Kenda Light - 229

Wheel Front: Kibix WMX + Dt Champion + Author - 903g

Wheel Rear: Dt 4,1D + Dt Comp + Xero - 1067g

 

Całość : 11776g

 

W planach mam również czerwone śruby, no i zaciski będą inne niż na foto.

Następne do odstrzału siodło :( Będę polował na jakiegoś slr'a w przystępnej cenie.

 

Oto jeszcze najnowsze fotki, rowerek nieco brudny, ale kolarstwo górskie nie jest raczej czystą dyscypliną ;)

 

02b239a14bef690em.jpg 3d94abc150f05602m.jpg 364844ab039c4442m.jpg b0a92663b60ed79fm.jpg

d678029b9e362abcm.jpg e7ad4a08fc4c6283m.jpg 3f47b93d0bcc6dbcm.jpg 9dbc3b49aa4a3df8m.jpg

2bc85ea576d654e6m.jpg f517a54800f0ae82m.jpg 552309e7e571bbb1m.jpg 1903a0d5290210bam.jpg 5b42d017d4e5c27em.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Wybacz ,że tak w Twoim temacie ale może też Ci się przyda.

Ile mniej więcej zyskamy na wymianie śrub wszędzie gdzie to możliwe [np.: na czerwone; mostek Ti reszta alu] i ile orientacyjnie nas to będzie kosztowało? Nie jeden na forum już dokonywał tego zabiegu więc pewnie może pomóc. :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie do 50g, zależy czy damy śruby ti do tarcz itd. Gdyby zmieniać dosłownie wszystko (śruba na której obraca się tylnia przerzutka, nakretka kasety itd) zysk może i wyniósłby koło 100g, ale cena takiego zestawu wyniosłaby z 300zł. Same alu +ti do mostka to ok. 30-40zł za alu (+30zł do korby) i zależności od ilości śrub w mostku +- 10zł za każdą śrubę ti.

 

Alu będę zakładał, ale ti nie mam zamiaru, gra nie warta świeczki. Alu też nie chcę zejść na wadze, ale chcę upiększyć bika ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...