Wax Napisano 13 Marca 2008 Udostępnij Napisano 13 Marca 2008 Amortyzator - Rock Shox Reba SL + manetka + gwiazdka + piwoty - 1739g Dętki - Geax Titatnium Presta - 226g Gripy - Ritchey WCS - bez korków - 43g Hamulce - Avid Single Digit 7 2008 + linki - 540g Kaseta - Shimano Deore XT CS-M770 11/32 - 252g Kierownica - BOPlight Team XL - 145g Koło przednie + opaska - 865g Koło tylne + opaska - 1027g Korba - Shimano Deore XT FC-M770 44/32/22 + śruby KCNC ALU7075 - 864g Łańcuch - Shimano CN-HG-93 - 280g Manetki - Shimano Deore XT Rapid Fire Plus + linki - 290g Mostek - BOPlight Team XL - 115g Opony - Continental Explorer 2.1 - 1171g Pancerze - Jagwire - 89g Pedały - Shimano SPD XTR PD-M970 - 326g Podkładka dystansująca - No-name - 3g Przerzutka przód - Shimano Deore XT FD-M770 - 148g Przerzutka tył - Shimano Deore XT RD-M771 Top Normal SGS - 236g Rama - Giant Rincon 2006 '19 + miski sterów + piwoty + hak + 4 śruby stalowe w ramie - 1840g Rogi - BOPlight + korki - 61g Siodełko - Selle Italia SLR XC Gel Flow - 176g Stery - Cane Creek - 43g Sztyca - BOPlight Team + tuleja redukcyjna - 247g Top Cap + śruba - 16g Zacisk sztycy - BBB Carbonstrangler - 24g Zasicki kół - Dartmoor Bolt-On - 67g suma: 10.833g dodatki Neopren - Author - 15g Licznik + uchwyt - Sigma BC 1200 - 32g suma: 10.880g Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bilskij Napisano 13 Marca 2008 Udostępnij Napisano 13 Marca 2008 Detki wymien na ultralighty lub flylighty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wax Napisano 13 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 13 Marca 2008 Będą Ultralighty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wax Napisano 18 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 18 Marca 2008 W poprzedniej wadze gdzieś wkradł mi się błąd powinno być 11.700g Tym czasem waga poszła minimalnie w dół -> 11.681g Z 3 podkładek dystansujących zrobiła się jedna = 3g. Przed świętami dorwę jeszcze Ultralight'y jakieś nowe opaski i mam na oku sztycę. Jeśli można, to proszę mnie dodać do rankingu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wax Napisano 27 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 27 Marca 2008 Witam. Waga poszła w dół. Zmiany względem początkowej rozpiski zaznaczone są pogrubieniem. W poprzedniej rozpisce nie dodałem wagi 4 śrub stalowych do koszyka. Zamiast 43g powinno być 59g. Zdjęcia poniżej. Amortyzator - Marzocchi Bomber MX Comp Air 105mm + gwiazdka + piwoty - 1968g Dętki - Maxxis Ultralight – 256g Gripy - Ritchey WCS - bez korków - 43g Hamulce - Avid Single Digit 7 2008 + linki - 540g Kaseta - Shimano Deore XT 11/32 - 252g Kierownica - BOPlight Team XL - 145g Koło przednie + opaska - 865g Koło tylne + opaska - 1027g Korba - Shimano Deore XT FC-M770 44/32/22 + suport Shimano Deore XT - 864g Koszyk na bidon - Kellys Squad + 4 śruby stalowe - 59g Licznik + uchwyt - Sigma BC 1200 - 32g Łańcuch - Shimano CN-HG-93 - 280g Manetki - Shimano Deore XT Rapid Fire Plus + linki - 290g Mostek - BOPlight Team XL - 115g Neopren - Author - 15g Opony - IRC Mythos XC Slick 2.1 kevlar - 1171g Pancerze - Jagwire - 89g Pedały - Shimano SPD XTR PD-M970 - 326g Podkładka dystansująca - No-name - 3g Przerzutka przód - Shimano Deore XT FD-M770 - 148g Przerzutka tył - Shimano Deore XT RD-M771 Top Normal SGS - 236g Pulsometr + uchwyt - Sigma Onyx Fit - 69g Rama - Giant Rincon 2006 '19 + miski sterów + piwoty + hak - 1824g Rogi - BOPlight - 61g Siodełko - Selle Italia SLR XC Gel Flow - 176g Stery - Cane Creek - 43g Sztyca - No-name - 343g Top Cap + śruba - 16g Zacisk sztycy - BBB Carbonstrangler - 24g Zasicki kół - Shimano Deore XT – 124g 11.404g - - - - - Nastepna będzie sztyca (200-240g), kupiłem tuleje redukcyjną z 31.6mm na 27.2mm - waży 30g. Uwzględnie ją w rozpisce jak będę jej używał. Proszę o komentarze. Lookas_46 dodaj mnie do rankingu jak możesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nawrotek Napisano 27 Marca 2008 Udostępnij Napisano 27 Marca 2008 No powiem Ci że rowerek wyszedł przekozacki Jedyne co to oponki bym wymienił na Schwalbe, żeby ładne logo było widać Rower extra, nie ma co Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wax Napisano 27 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 27 Marca 2008 Dzieki Nawrotek. Będą nowe oponki, też mi chodziła po głowie myśl żeby logo było widać Mam 4 typy: -Schwable Racing Ralph 2.1 2008 (komplet - około 920g) -Conti Speed King Supersonic 2.1 (komplet - około 840g) -Maxxis Fly Weight (komplet - luźno licząć 650g) -albo jakieś porządne slicki (mało prawdopodobne, bo w tym sezonie chce pośmigać w terenie). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Lookas 46 Napisano 27 Marca 2008 Mod Team Udostępnij Napisano 27 Marca 2008 Mam RR i na suche warunki fajne oponki polecam Maxxisy też śmigam i polecam dobre gumy tylko trzeba troszkę uważać i należy pamiętać o nich Rower w rankingu. Generalnie maszyna poskładana fajnie tylko sztyca bije po oczach Ps co do 4tej opcji jeśli nie będziesz jeździć w terenie to zakładaj np Kende kontender1.0 i miłej jazdy śmigałem tak 2 lata temu i jest super a rower chudł na wymianie zwykłych opon i dętek 1016g w moim przypadku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wax Napisano 27 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 27 Marca 2008 Dzięki Lookas. O RR'ach czytałem dużo, o Maxxisach też, miedzy innymi to co napisałeś, że trzeba się z nimi pilnować. Mało znalazłem na temat Conti Speed Kingów a nie ukrywam, że ku nim bym się kierował na dzień dzisiejszy. Tak wiem, że sztyca bije po oczach ale nie mam juz kompletnie pieniędzy. Ostatnie poszły na WCS'y i zacisk sztycy. Sztyc mam też kilka na oku, fajnie jak by ktoś coś doradził. Ze względu na to, że cały kokpit mam Boplight'a, chciałem kupić sztyce Bop na 27.2 - 350mm (217g - znalezione na necie) -http://allegro.pl/item332298565_sztyca_siodla_boplight_nowa_.html - BOPlight -http://allegro.pl/item333057833_sztyca_fsa_sl_k_carbon_159_zl_super_cena.html - FSA SL-K - swego czasu szlałem za tą sztycą, ale przemyslałem sprawę i mniejszym nakładem finansowym można mieć lżejszą -http://allegro.pl/item329778217_sztyca_ritchey_wcs_27_2_31_6_bikestacja.html - WCS ale matowy, bo ten 2008 świeci się jak psu...*** jak macie jakieś inne typy to pisać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Lookas 46 Napisano 27 Marca 2008 Mod Team Udostępnij Napisano 27 Marca 2008 jeśli kumasz coś po ang to tu możesz poczytać : maxxis vs conti http://weightweenies.starbike.com/forum/vi...pic.php?t=40741 http://weightweenies.starbike.com/forum/vi...pic.php?t=34659 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomeks Napisano 28 Marca 2008 Udostępnij Napisano 28 Marca 2008 speed kingi raczej bym sobie odpuscil na twoim miejscu, jeszcze w dodatku wersje supersonic. kumpel smiga na zwyklych i troche smigania po szosie i juz widac wyraznie zuzycie. ja bym bral nowe rr, co z reszta tez zamierzam uczynic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wax Napisano 28 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 28 Marca 2008 Tomeks, wiadomo, że to są opony sezonowe. na razie musze dojechać moje stare Explorery. Czytałem tam i ówdzie wczoraj, że ludzie są zadowoleni ze Speed Kingów, zależy mi by opony dość dobrze (przynajmniej) trzymały się na mokrym. Po Maxxisach nie mogę się tego spodziewać. Zastanowie się jeszcze pomiędzy RR a CSKS. Tym czasem wstawiam zdjęcie roweru przed tuningiem :) : - seryjna maszyna + błotniki i torebka. Nerka PS. 500 post Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomeks Napisano 28 Marca 2008 Udostępnij Napisano 28 Marca 2008 watpie ze przejedziesz na nich choc jeden sezone, no chyba ze jezdzis 2000km na rok, choc watpie ze choc tyle supersonici wytrzymaja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paviarotti Napisano 29 Marca 2008 Udostępnij Napisano 29 Marca 2008 O kurde, rama otrzymała drugie, normalne życie Bardzo ładnie wszystko się komponuje. Bomber chociaż ciężki pasuje kolorystycznie. No może tylko na innych gumach wyglądałoby to lepiej. Muszę swojego odchudzać bo jeszcze niedługo będzie nowy najlżejszy rower na forum z Bomberem ;] PS. Bardzo ładne, technicznie dobre zdjęcia, to się chwali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wax Napisano 29 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 29 Marca 2008 Dzięki Paviarotti Tak to określenie z nowym życiem jest idealne W planie jest jeszcze kilka zmian...ale o tym będzie na bieżąco w tym temacie Zdjęcia muszą być techniczne i estetyczne by oddać całe piękno roweru Giant na normalnych, czarnych oponach - - Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paviarotti Napisano 29 Marca 2008 Udostępnij Napisano 29 Marca 2008 Zauważyłem, że przy prawym ramieniu korby wystaje Ci ten taki plastik co go trzeba przed skręceniem śrub wepchnąć do środka. Popraw sobie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wax Napisano 29 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 29 Marca 2008 Kurde możliwe. Ja tego nie montowałem, bo nie miałem czasu siedzieć przy nim Chodzi o to czarne kółeczko plastikowe przy lewym ramieniu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paviarotti Napisano 29 Marca 2008 Udostępnij Napisano 29 Marca 2008 A tak, pomyliłem się. Oczywiście chodziło mi o lewe ramę. No i o ten plastik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karolyfer Napisano 29 Marca 2008 Udostępnij Napisano 29 Marca 2008 No tak jak już pisałem w innym temacie, na czarnych oponach znacznie lepiej wygląda IMO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adik Napisano 29 Marca 2008 Udostępnij Napisano 29 Marca 2008 Bardzo ładnie wszystko się komponuje. Bomber chociaż ciężki pasuje kolorystycznie. No może tylko na innych gumach wyglądałoby to lepiej. Muszę swojego odchudzać bo jeszcze niedługo będzie nowy najlżejszy rower na forum z Bomberem ;] PS. Bardzo ładne, technicznie dobre zdjęcia, to się chwali Również podpisuję się pod tym Ten amorek to całkiem całkiem wyszedł temu Marzocchi - pasuje i w Radonie Paviarottiego i w Giancie Waxa i w moim Cubie Kiedy ja zmienię ramę to u mnie będzie stał najlżejszy rower z Mx Comp Air Fajny rowerek, mi się bardzo podoba, jest dobrze technicznie zgrany, chociaż bez biżuterii rowerowej {wiadomo o co chodzi ;P } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wax Napisano 29 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 29 Marca 2008 Dzięki Adik. Tak masz rację, nawet im wyszedł ten amorek i jestem z niego zadowolony w 100%. Jaką biżuterię rowerową masz na myśli ? . Co do najlżejszego roweru z MX'em nie powiedziałem jeszcze ostatniego słowa ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paviarotti Napisano 29 Marca 2008 Udostępnij Napisano 29 Marca 2008 Biżuterię anodyzowaną Ale najlżejszy rower na forum z Bomberem to jednak będzie mój, nie dam się!! niedługo zmiany :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wax Napisano 29 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 29 Marca 2008 Co do biżuterii bo planuje kupić śrubki ALU czerwone, takie jak Ty masz Paviarotti w swoim Radonie i do tego czerwone zaciski kół na imbus Jak się Paweł weźmiesz za zmiany w Radonie to ja chyba nie dam rady odpadam na kilku częściach ale będę 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paviarotti Napisano 29 Marca 2008 Udostępnij Napisano 29 Marca 2008 No i właśnie o zaciski na przykład chodziło apropo tej biżuterii Będzie Bombowy duet w lekkiej polewie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
omen Napisano 29 Marca 2008 Udostępnij Napisano 29 Marca 2008 z tego co wiem, to ten plastik ma właśnie tak odstawać. :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.