Skocz do zawartości

[9195g] Giant XTC by Sixer


Sixer

Rekomendowane odpowiedzi

Bar Ends: (Rogi) 0g

Bar Plugs: (Korki do kierownicy) 0g

Bottle Cage: (Koszyk na bidon) 0g

Brake (Front): (Hamulec przedni) Shimano XTR Dual Control (masa tarczy) 124g

Brake (Rear): (Hamulec tylny) Shimano XTR Dual Control (masa tarczy) 124g

Brake Levers: (Klamki Hamulcowe) Shimano XTR Dual Control ST-M965 725

Cables: (Pancerze i linki) Accent Red160g

Cassette: (Kaseta) Shimano CS-M760 11.32 262g

Chain: (Lancuch) Shimano CN-N7701 266g

Crankset: (Korby) Shimano XT FC-M760 "tuned"

-Bottom Bracket: Shimano XT 108g

-Crank Arms: (Ramiona) Shimano XT FC-M760 596g

-Outer Ring: (Blat) 86g

-Middle Ring: (Srednia tarcza) 38g

-Inner Ring: (Mala tarcza) 18g

-Crank Bolts: (Sruby mocujace tarcze) KCNC red + A2z blue 14g (8+6=14 :ermm: )

Derlr (Front): (Przerzutka przednia) Shimano XTR FD-M970 - 126g

Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) Shimano Deore RD-M530 315g

Fork: (Widelec) Marzzocchi Marathon Race 1548g

Frame: (Rama) Giant XTC Team M, piwoty 1618g

Grips: (Gripy) Ritchey wcs cut 20g

Handlebar: (Kierownica) Tioga Taskforce 132g

Headset: (Stery) Accent Airplane 88g

Pedals: (Pedaly) Look Quartz 264g

Seat: (Siodlo) Tune speedneedle marathon 100g

Seatpost: (Sztyca) KCNC 31.6/350mm 154g

Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) M2racer 8g

Shifters: (Manetki) Shimano XTR Dual Control (masa wliczona w mase hamulcow) 0g

Skewers: (Zaciski kol) A2Z Ti red 87g

Spacers: (Podkladki pod mostek) Soul Kozak 4g

Stem: (Mostek) Smica 100mm 25.4 104g

Tire (Front): (Opona przednia) Maxxis flyweight 330 328g

Tire (Rear): (Opona tylna) Maxxis Flyweight 330 328g

Top Cap: (Top cap) Soul Kozak5g

Tubes: (Detki) Maxxis flyweight 182g

Wheel Front: (Kolo przednie) DT Swiss 1540 CL 738g

-Hub: (Piasta) DT Swiss 240s Based

-Rim: (Obrecz) DT Swiss 4.1 D

-Spokes: (Szprychy) DT Aeorlite

-Nipples: (Nyple) DT

-Rim tape: (Opaska) Taśma izolacyjna 4g

Wheel Rear: (Kolo tylne) DT Swiss 1540 CL 862g

-Hub: (Piasta) DT Swiss 240s Based

-Rim: (Obrecz) DT Swiss 4.1D

-Spokes: (Szprychy) Aerolite

-Nipples: (Nyple) DT

-Rim tape: (Opaska) Taśma izolacyjna 4g

 

suma 9540 g

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najsłabsza część roweru to koła, jednak piasty AC to straszna padaka i szkoda, że nie jest to choćby xtr, tak wiem, cięższy, ale chyba warto było te kilka gram poświęcić. O oponach nie ma co zaczynać tematu, bo będzie awantura;)

A poza tym to całkiem udany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cała taka sprawa z lightowaniem jest dla mnie zabawna. (..)

 

oraz

 

Zwyczajnie jednak nie rozumiem takiego maniakalnego dążenia do lekkości, jakie niektórzy potrafią reprezentować.

 

Nastepny urwal sie z choinki...

 

 

 

Przeczytaj to:

 

Witam

"Mania lekkości" to dział poświęcony "maniakom odchudzania" swoich rowerów. Znajdziecie tu porady, sposoby, linki oraz opisy osprzętu, które sprawią, że Wasze rowery będą jeszcze lżejsze niż są. Zapraszamy!!

 

 

I mam jeszcze prośbę:

JEŚLI KOGOŚ NIE INTERESUJĘ MASA ROWERU, "ODCHUDZANIE" GO I ROZMOWY NA TEN TEMAT TO NIECH POPROSTU TU NIE ZAGLĄDA I NIE WPISUJE BEZSENSOWNYCH DOCINEK...

Specjalnie stworzyłem osobny dział, żeby nikomu nie "przeszkadzać" :D

Pozdrawiam

 

 

I Jesli nie rozuzmiesz sensu lightowania rowerow to zmien podforum!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rower fajny i już konkretnie lekki....pozmieniaj opis bo tam jest pare literówek

 

tak jak sam pisałeś bez problemu osiągniesz 8,5kg a nawet mniej...czekamy na najlżejszy rower na forum! :devil:

 

PS jaki to jest model SIDa? bo nie masz wpisane w rozpisce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bedzie ze sie czepiam ale jak zrobiles ze przy jezdzie w terenie po nieciekawej pogodzie on taki czysty jest?

Wyglad rzeczywiscie niezly pomijajac siodelko. SLR lepiej wyglada :P

 

Juz tłumacze :) Chory jestem więc wystawiłęm rower na pole przed dom, zeby fotke zrobic lepsza, bo kilka osób się prosiło o nią B)

 

Kr1zje, a jaki wygodny :ermm::P

 

 

 

P.S Coś się dzieje, z forum. Nie moge mieć więcej niż jeden cytat w odpowiedzi... ; :blink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P.S Coś się dzieje, z forum. Nie moge mieć więcej niż jeden cytat w odpowiedzi...

 

Spoko, mnie praktycznie nie funkcjonuje wyszukiwarka - czego bym nie wpisał, i tak zawsze pojawia się "nie znaleziono frazy..." :D

 

Winq - zależy. Dla maniaków WW nawet XTR bywa przyciężkawy, stąd na LightBike'e mamy różne Tune, Stronglighty i inne wynalazki. W tym rowerze IMO to XT jest "na styk" - jeszcze nie razi, ale coś lepszego zdecydowanie by nie zaszkodziło. ;)

 

Ale dla mnie osobiście (planuję bika ok. 10kg, z tym że jak najmniejszym nakładem kosztów) np. nie ma sensu wydawać nie wiadomo ile kasy za różnicę 31g, bo taka jest między ramionami i suportem LX a XT2007 (do sprawdzenia w galerii LB: XT 700g, LX 731g). Tarcze i tak będę miał wszystkie alu (bez dopłaty xtra), a do tego może wyhaczę samą korbę taniej, więc... dla napisu i rzeczonych 31g??? :D

 

PS. Mnie się bike podoba - podejrzewam, że mój już taki PJENKNY nie będzie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MrJ wiem o istnieniu takich marek i o produktach jakie oferują. Podobnie jak wiem ile te komponenty kosztują.

Przy kwotach w okolicach 500zł za korbę (tyle w końcu max kosztuje XT 2008) można zaszaleć i kupić by była lżejsza.

Jeśli jednak patrzeć na topowe light komponenty, to jeszcze sporo by się zrzuciło gram z tego roweru.

Zapewne właściwiel już o takich rozwiązaniach myśli.

 

Trzeba kombinować, a się coś poskłada.

Ja osobiście wolę się nie rozpędzać i nie lightować roweru zbytnio. Na zwykłych XT, czy XTR bym pewnie nie poprzestał.

A już teraz bajońskie sumy łącznie wydałem na rowery :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...