Xsystoff Napisano 6 Maja 2006 Napisano 6 Maja 2006 Dzien przed matura w ramach relaksu postanowilem troche pobawic sie z lakierem na mojej Meridzie. Kamienie, sol, piach, bloto, slonce i 3.5 tys km troche juz daly sie we znaki ramie Najpierw dokladnie wyczyscilem rame wilgotna szmatka. Potem chwile poczekalem, az wyschnie i za pomoca takiego zestawu zabralem sie do pracy Pasta do polerowania lakieru (lekko scierna, samochodowa) + lakier do zaprawek (samochod tez jest granatowy wiec problemu nie ma). Wszystko zostalo dokladnie wypolerowane i o to efekty: PRZED: PO: PRZED: PO: PRZED: PO: PRZED: PO: PRZED: PO: Nie moglem doczyscic naklejek na amorze, ale pasta polerska ze wzgledu na swoje lekko scierne wlasciwosci po prostu wymiotla PRZED: PO: Odpryski do golej blachy na amorze zostaly zlikwidowane za pomoca zaprawek PRZED: PO: Rama troche dostala kamieniami i rowniez zostala zabezpieczona PRZED: PO: A tak wyglada calosc! Efekt jest powalajacy, szczegolnie na sloncu.
naiLo Napisano 6 Maja 2006 Napisano 6 Maja 2006 Rewelacja faktycznie ramka doczyszczona swietnie. Świeci ekstra Niezła robota... Ile czasu ci to zajeło?
QWEY564 Napisano 6 Maja 2006 Napisano 6 Maja 2006 wow... kawał dobtej roboty Jak bym miał jakieś większe rysy to już wiem do kogo się zwrócić :) pozdrawiam...
Xsystoff Napisano 6 Maja 2006 Autor Napisano 6 Maja 2006 Ile czasu ci to zajeło? Cos kolo godziny razem ze zrobieniem zdjec przed i po
Spider Napisano 6 Maja 2006 Napisano 6 Maja 2006 ooo ,widzę że nie jestem sam. Ja też odświerzyłem swoją ramkę za pomoca pasty TEMPO i ściereczki ,efekty podobne
Mod Team Odi Napisano 6 Maja 2006 Mod Team Napisano 6 Maja 2006 AutoMax świetnie się nadaje do polerowania. Jeszcze lepsze efekty widać na polerowanym alu (np. ramiona korb). Ja niestety mojej Meridki pastą nie potraktuję bo mam matowy lakier.
Xsystoff Napisano 6 Maja 2006 Autor Napisano 6 Maja 2006 AutoMax świetnie się nadaje do polerowania. Wiem, przetestowane na dosc mocno obtluczonej kamieniami masce samochodu Jeszcze lepsze efekty widać na polerowanym alu (np. ramiona korb). Tego nie wiedzialem. Nastepnym razem pobawie sie z korbami Dzieki na handy hint-a :wink: Ja niestety mojej Meridki pastą nie potraktuję bo mam matowy lakier. Ja mam chyba perlowy, bo po polerowaniu w sloncu jest piekny Matowy mam amortyzator i po przejechaniu pasta nic sie nie stalo, tylko wzarty brud zostal usuniety.
Mod Team Odi Napisano 6 Maja 2006 Mod Team Napisano 6 Maja 2006 Tylko po dłyższym polerowaniu matowego lakieru nie będzie on już matowy. Zwyczajnie zacznie się świecić. Ale na razie mam świeżą ramkę więc nie ma się co martwić
Dawidek Napisano 6 Maja 2006 Napisano 6 Maja 2006 Kawał dobrej roboty sprzydałoby się tak po Treningu , żeby ktoś wypolerował ubłoconą Madzie Wie ktoś czym sę poleruje Karbon ??
Xsystoff Napisano 7 Maja 2006 Autor Napisano 7 Maja 2006 Wie ktoś czym sę poleruje Karbon ?? Zalezy co jest na wierzchniej warstwie, szczerze to nie mam pojecia co tam klada, jak bezbarwny lakier to imho nie ma sensu nic z tym robic.
Lukaszeczek Napisano 7 Maja 2006 Napisano 7 Maja 2006 No cóż, patrzę i patrzę i szczerze mówiąc świetnej roboty nie widzę. Widzę tylko ładnie zmatowiony lakier :025:. Niestety lakier w większości rowerów jest jakiś dziwny, potwornie delikatny i niezbyt profesjonalne obejście się z nim, powoduje efekt, który ładnie u ciebie wyszedł - pozbyłeś się z grubsza rys i zadrapań, za to porobiłeś ślyczny mat koło tych miejsc. Osobiście odradzam - ale się nie martw, każdy się uczy na błędach. Jeśli nie widzisz o czym mówię, przypatrz się dobrze, popatrz pod światło, ze światłem, zobaczysz . BTW - u ciebie to pikuś - ja sobie kiedyś tak pięknie centralnie błotnik w samochodzie zmatowiłem, ale od tego czasu już trochę minęło, i troszkę inaczej traktuję chemię do samochodu. Zwłaszcza kiedy aplikuję ją na rower :030: Aaaa, i jeszcze jedno - się przyczpię - jakbyś miał rower z "blachy", to długo byś się nim nie pocieszył :lol:
Xsystoff Napisano 8 Maja 2006 Autor Napisano 8 Maja 2006 Widzę tylko ładnie zmatowiony lakier :025:. Gdzie ??? Moze to efekt niedoskonalosci aparatu, ale na zywo nigdziej nie ma zadnego zmatowania. pozbyłeś się z grubsza rys i zadrapań, za to porobiłeś ślyczny mat koło tych miejsc. To jednak musi byc aparat, bo az dokladnie obejrzalem caly rower + miejsca rys i nie widze zadnego zmatowienia. To co widac kolo zacisku sztycy to cien. Jeśli nie widzisz o czym mówię, przypatrz się dobrze, popatrz pod światło, ze światłem, zobaczysz Nie widze Zreszta uzycie danych srodkow bylo konsultowane z kims, kto zna sie na rzeczy (czyt. ojciec). Ostrzegal przed zbyt mocnym polerowaniem, wlasnie ze wzgledu na scierne wlasciwosci auto-maxa, ale potraktowalem rame tak jak kobiete, delikatnie i z wyczuciem :wink: Aaaa, i jeszcze jedno - się przyczpię - jakbyś miał rower z "blachy", to długo byś się nim nie pocieszył :lol: Przenosnia Oczywiscie chodzilo o calkowite obtlucznie widelca, tak az podklad odpadl.
Jack Danniels Napisano 10 Maja 2006 Napisano 10 Maja 2006 Całość można jeszcze pokryć warstwą lakieru bezbarwnego (będzie trwalsze), wypolerować (papierkiem ściernym 800-1000-1500-2000 po kolei i pastą 150-200-250) i potem dokładnie nawoskować. Efekt gwarantowany. Ja swoją ramkę regularnie woskuję, a miejsca gdzie idą linki i pancerze pozabezpieczałem bezbarwną folią samoprzylepną przed otarciami. Niestety kelly's ma słaby lakier i odpryskuje od kamuczków i chaszczy A jak ktoś nie potrafi tego zrobić (czyt. nie ma doświadczania w lakiernictwie, ani delikatności w łapkach) to niech się lepiej nie zabiera. Pozdrawiam Jacunio
jacekkoz Napisano 19 Maja 2006 Napisano 19 Maja 2006 Witam, ja w ten sposób odświeżyłem swoja ramkę z niemalowanego aluminium. Ale efekt nie był powalający na nogi. Poza tym bardzo szybko stan lakieru powrócił do poprzedniego stanu. Wydaje mi się że alu jest po prostu bardzie miękkie niż lakier, ale mozę się mylę. Jacek
Mod Team Odi Napisano 19 Maja 2006 Mod Team Napisano 19 Maja 2006 ja w ten sposób odświeżyłem swoja ramkę z niemalowanego aluminium. Ale efekt nie był powalający na nogi. Poza tym bardzo szybko stan lakieru powrócił do poprzedniego stanu. To malowana czy nie? Na aluminium najlepiej widać działanie pasty. Przykłady: http://img64.imageshack.us/my.php?image=deore016ta.jpg http://img146.imageshack.us/my.php?image=deore025sb.jpg http://img152.imageshack.us/my.php?image=alivio6ey.jpg
Shogun Napisano 15 Lipca 2006 Napisano 15 Lipca 2006 A co byście mi radzili zrobić z takim obiciem lakieru przez łańcuch: Żeby było śmieszniej rower ma naklejoną osłonkę, ale tak krzywo, że gówno daje.
Biera Napisano 15 Lipca 2006 Napisano 15 Lipca 2006 zalatw naklejkę i naklej na to. A starą wywal, jak sie nie przydaje.
Edi666 Napisano 31 Sierpnia 2006 Napisano 31 Sierpnia 2006 A co byście mi radzili zrobić z takim obiciem lakieru przez łańcuch Żeby było śmieszniej rower ma naklejoną osłonkę, ale tak krzywo, że gówno daje. Hmm... na to to jedynie pójść do jakiegoś sklepu authora i kupić sobie neopren wydatek rzędu 10 zeta. Ładnie Ci to wszystko zakryje i zabezpieczy na przyszłość, a jeżeli masz automa deore to zapobiegnie też obijaniu sie automaty u o rame (głównie dlatego sie wyposażyłem w neopren). Nawet do ramy Ci będzie pasowało bo neopren jest czarny z biało czerwonym napisem author. Chyba najprostrzy sposobik. A co do tego że naklejka jest krzywo to nie musi być prawdą. Może po prostu jest za mała. Chroni te miejsca na które jest przyklejona i jest tam potrzebna ale nie obejmuje już góry rury, a łańcuch jak wiadomo zmienia sowją polożenie nad rurką.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.