Skocz do zawartości

[11674g] Kellys Magic '06 by Arek03170


Arek03170

Rekomendowane odpowiedzi

Brake (Front): (Hamulec przedni) Formula oro K18 : 240g

Rotor (Front): (Tarcza przednia) Shimano XTR RT-97 160mm : 128g

Adapter (Front): (Adapter przedni) pm-is 160 + 2 śruby : 25g

Brake (Rear): (Hamulec tylny) Formula oro K18 : 270g

Rotor (Rear): (Tarcza tylnia) Shimano XTR RT-97 140mm : 110g

Adapters (Rear): (Adaptery tylny) pm-is 160 + 2 śruby : 25g

Cables: (Pancerze i linki) : 80g

Cassette: (Kaseta) Shimano CS-HG61 11-28t : 263g

Chain: (łańcuch) Shimano CN-HG53 : 270g

Crankset: (Korby) Shimano FC-M660 175mm : 903g

Derlr (Front): (Przerzutka przednia) Shimano LX : 172g

Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) Shimano Deore XT RD-M772 : 225g

Fork: (Widelec) SR Suntour Epicon sf11 LOD : 1692g

Frame: (Rama) Kellys Magic '06 : 1883g

Grips: (Gripy) Dartmoor Race : 127g

Handlebar: (Kierownica) Easton EA50 25,4/10/685 : 264g

Headset: (Stery) FSA Orbit Z : 77g

Pedals: (Pedały) Shimano PD-M520 : 374g

Seat: (Siodło) Kbix ultraform pro-race : 294g

Seatpost: (Sztyca) Ritchey comp 30,4/350 : 331g

Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) noname : 41g

Shifters: (Manetki) Shimano Deore SL-M590 : 294g

Skewers: (Zaciski koł) Mavic : 125g

Spacers: (Podkładki pod mostek) Ritchey : 17g

Starnut: (Gwiazdka) FSA : 10g

Stem: (Mostek) Kore 25.4/90 : 135g

Tire (Front): (Opona przednia) Kenda Karma dtc 2.0 : 471g

Tire (Rear): (Opona tylna) Kenda Karma dtc 2.0 : 498g

Top Cap: (Top cap) FSA : 17g

Tubes: (Dętki) noname (172+202 g) : 374g

Wheel Front: (Koło przednie) Mavic Crossride : 901g

Wheel Rear: (Koło tylne) Mavic Crossride : 1038g

 

Z seryjnego magica pozostała jedynie rama, sztyca oraz siodło- reszta częsci była sukcesywnie wymieniana przez ostatnie 1,5 roku. Rower póki co uważam za skończony i nie planuje dalszych, wiekszych inwestycji, poza wymianą opon z dętkami, gripów oraz linek z pancerzami. Przez ostatni miesiąc rowerek został rozkręcony do ostatniej śrubki, założyłem nowe stery, amortyzator, przeserwisowałem hamulce i wyczyściłem wszytko co było możliwe.

 

album ze zdjęciami: https://picasaweb.google.com/117232036601838703891/Magic2012

Edytowane przez Arek03170
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brawo za dobranie kolorystyczne wygląda naprawdę fajnie, ale patrząc na osprzęt zastanawiam się co tu tak ciąży.Na pewno dętki bez utraty odporności na przebicia można zejść około 100g, tak samo z chwytami wymieniając je na pianki.Zacisk sztycy za kilkanaście złoty 20gram w dół.Jeśli masz większe fundusze to zmień siodełko i sztyce.Przednia przerzutka też lekkością nie grzeszy można upolować starego lx co pozwoli zejść około 50g.Później oczywiście rama i koła, ale to już duża inwestycja.Swoją drogą mój ritchey comp w rozmiarze 27.2 o długości waży aż 309g(producent podaje 250, mogłem wziąć smicę :verymad: ) a twoja co prawda w rozmiarze 30.4 ale 5 cm krótsza, aż tyle waży dziwne...

Edytowane przez Piksel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dętki zamierzam wymienić razem z oponami, gripy Dartmoora zapisałem w specyfikacji, jednak na dniach zamierzam dopiero je kupić. Wiem, że zamiast nich mogę mieć 100 g mniej, jednak nie jestem przekonany do pianek. Darmoory do tego są długie (145mm) co bardzo mi odpowiada, gdyż mam szerokie dłonie. Zacisk sztycy, kół faktycznie ciąża, na tych częsciach mógłbym zyskać ok 300g. Niestety, w funduszu licealisty każe 100 zł jest na wagę złota, dlatego na razie zostawie te części. Koła i rama?? Gdybym wygrał $$$$ to dla samej próżności wymieniłbym te części, a póki co cieszę się tym na co sam zapracowałem i sam złozyłem :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jeździłem kiedyś na takich przykręcanych chwytach Dartmoora (nawet taki sam model i kolor :icon_cool: ). Ogólnie swoją rolę spełniały w 100%. Zmieniłem na pianki ponieważ są sporo lżejsze. Drugim powodem było to że te Dartmoory strasznie się brudziły (w końcu taki kolor). Od tej pory zawsze kupuje ciemne/czarne chwyty :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja akurat bardzo nie lubię pianek. Obracają się na kierownicy i trzeba je przyklejać na lakier, a jak spadnie deszcz to po tym zabiegu znowu sie obracają. Ja polecam owijkę XLC żelową (nie kupuj najtańszych Bike Ribbon bo się rwią przy odklejaniu). Gripy skręcane też fajna rzecz, ale mimo wszystko owijka jak ją umiejętnie nawiniesz według mnie jest lepsza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...