undervolcano Napisano 10 Kwietnia 2009 Napisano 10 Kwietnia 2009 chciałem sie o szytkach wypowiedziec to tematu troche wyżej. sa tanie i swietne. tufo s22 mozna miec za 50zł a w sklepie ok 70zł stosunek ceny do jakości jest pierwsza klasa, szytki sie mniej przebijają niz opony i sa specyfiki ktore latają od srodka mniejsze dziury. wieksze mozna latac metodą operacyjną, da rade. generalnie sie opłaca chyba ze komuś zależy na minimalnych kosztach to lepiej se kende ze 20zł założyć ale przy szytce masz obrecz lżejsza niż najlżejsze mawiki i to za 30-40zł. i to lzejsza o ok100gr wiec za niewiele wiecej pieniedzy ma sie duzo więcej niz najtańsza opcja. yo yo
elberet Napisano 10 Kwietnia 2009 Napisano 10 Kwietnia 2009 hejże, teraz jest na allegrze wystawiona przez gromade zielona rama.romet specjal z torowymi hakami więc jak torowa.ale troche mała. http://www.allegro.pl/item607642205_rama_d...la_torowka.html
undervolcano Napisano 17 Kwietnia 2009 Napisano 17 Kwietnia 2009 w ramach budowy ostrego. czy można ciąć karbonową kierownice giętą mtb tak do szerokości 44cm?
Schwefel Napisano 17 Kwietnia 2009 Napisano 17 Kwietnia 2009 A czemu by nie? Choć i tak bycze z tego nie wyjdą.
ptx Napisano 18 Kwietnia 2009 Napisano 18 Kwietnia 2009 http://e-bmx.bazarek.pl/opis/274480/kmc-k-710sl-kolor.html http://e-bmx.bazarek.pl/opis/274453/kmc-k-910-kolor.html z tych dwóch szerokich łańcuchów ,który lepiej wybrać biorąc pod uwagę stosunek ceny do trwałości (łańcuch będzie biały).
undervolcano Napisano 18 Kwietnia 2009 Napisano 18 Kwietnia 2009 no bycze z tego nie wyjdą na pewno i dobrze. chodzi mi o ucięcie kierownicy gietej do mtb. nie szosowej. wiem że niektóre sa takie ze sa z alu i sa omotane karbonem a inne sa chyba czysto karbonowe. i mam wahanie czy one nie sa jakos tak zakończone ze np nadaja sie do przyciecia ale nie do zrobienia czegos takiego z niej. tzn wyznaczenia na 44cm. czy nie zaczną sie rozplatać czy coś takiego. no ne znam sie na karbonie to pytam:D
mastiv Napisano 18 Kwietnia 2009 Napisano 18 Kwietnia 2009 tutaj raczej tez nikt się nie zna więc pytaj w dziale bardziej mtb, a lepiej nawet może na forum lightbike oni się tam znają na tych węglach...
Fifi Napisano 18 Kwietnia 2009 Napisano 18 Kwietnia 2009 Na końcu większości kier karbonowych są alu inserty do rogów, ale możesz uciąć krócej, nic się nie powinno dziać.
Mod Team IvanMTB Napisano 18 Kwietnia 2009 Mod Team Napisano 18 Kwietnia 2009 http://e-bmx.bazarek.pl/opis/274480/kmc-k-710sl-kolor.html http://e-bmx.bazarek.pl/opis/274453/kmc-k-910-kolor.html z tych dwóch szerokich łańcuchów ,który lepiej wybrać biorąc pod uwagę stosunek ceny do trwałości (łańcuch będzie biały). Klaniam, 710sl jest dlatego drozszy bo ma perforowane plytki. Co raczej nie bedzie pomagac jego dlugowiecznosci. Ja sam osobiscie jezdze na 710 (nie SL) i jest to najwytrzymalszy lancuch jaki stosowalem dotychczas w ostrym. Nie znaczy to oczywiscie ze sie nie rozciaga, bo oczywiscie to sie z nim dzieje. Dal bym szanse 910-tce choc moze byc to zludne. Plytki lancucha optycznie zdaja sie byc tej samej grubosci zatem musieli poszerzyc same piny i rolki aby uzyskac monstrualne 3/16 cala. Spinki nie bardzo daja rade. To znaczy, nie rozpinaja sie ale ich piny wyjatkowo slabo znosza obciazenia. Poprostu sa przepilowywane przez rolki. Nawet mam zdjecie takiej spinki... http://img72.imageshack.us/my.php?image=p1192079ew5.jpg No i co najwazniejzse sprawdz czy 100 ogniw Ci wystarczy... moze sie okazac ze bedzie kuso, szczegolnie jesli masz duzy blat i koronke... Rozwalil mnie tekst o bialym kolorze. Jakby to mialo jakis wplyw na dlugowiecznosc... OSTRO! I.
ptx Napisano 18 Kwietnia 2009 Napisano 18 Kwietnia 2009 co do bialego to byla tylko kwestia estetyczna nie chodziło mi o wytrzymałość .gdzie można wyrwać białe opony 28"?
mastiv Napisano 18 Kwietnia 2009 Napisano 18 Kwietnia 2009 ma ktoś z was jakieś doświadczenie z kierownicami torowymi? Chodzi mi o doradztwo, co za ile i czy w ogóle jest sens...
undervolcano Napisano 18 Kwietnia 2009 Napisano 18 Kwietnia 2009 no generalnie to nie ma sensu:D ale ostatnio na allegro byla kiera która do złudzenia przypominała deda pista i była za 100zł z klamkami itd. ale o jakie Tobie chodzi?
mastiv Napisano 18 Kwietnia 2009 Napisano 18 Kwietnia 2009 ogólnie to może być wszystko stal/aluminium czarna/chromowana obojętnie jaka średnica... no i żeby nie była za droga tak do 200zł może trochę wiecej... (wiem że za taka kase nic wielkiego nie bedzie...) przywołałeś tutaj kierownice DEDA Pista, więc sądzisz że warta uwagi?? zreszta i tak wielkiego wyboru nie ma :/ co ja się zastanawiam...
undervolcano Napisano 18 Kwietnia 2009 Napisano 18 Kwietnia 2009 pooglądaj sobie zdjecia. dużego wyboru nie ma ale i dobrze. nitto nie jest takie drogie. najdroższe sa mostki do nitto. czy bardziej klasycznie Pan woli czy moze bardziej nowoczesnie-aluminiowo? http://allegro.pl/item610282579_nowa_stylo...k_i_klamki.html np według mnie to jest deda pista i gdybym potrzebował to był wziął. jeszcze taka cena a ewidentnie spójrz na gięcie. dałem sobie spokój na jakiś czas z torowymi kierownicami, teraz sprzedalem dwie wiec naprawde nie potrzebuje a mimo to walcze ze soba by nie kupic tej powhyżej. no.
rout Napisano 24 Kwietnia 2009 Napisano 24 Kwietnia 2009 Czesc Zakupilem niedawno piaste miche (mam juz cale kolo) , zdobylem rowniez koronki. Zalozylem 20-tke (chyba polskiej produkcji - nie jest zbyt piekna) i po dokreceniu kontry z zestawu mam miedzy nia a zebatka ok. 0,5-1mm luzu (da rade zrobic ok. 1 obrot zebatka w strone kontry). Mocniej kontry juz nie dokrece , jedyne co moge zrobic to dac jakas podkladke miedzy kontre a koronke , ale jak to sie chocby lekko poluzuje to bede w d*pie. Mial ktos juz tak ? Jak temu zaradzic ?
Mod Team IvanMTB Napisano 24 Kwietnia 2009 Mod Team Napisano 24 Kwietnia 2009 Klaniam, Misie maja niestety taka polityke ze ich kompatybilnosc z innymi niz misiowe elemantami jest ekhem... nieco problematyczna. Jak bys mial oryginalny carrier i zebatke Misia nie byloby takich problemow. Podkladaka miedzy zebatke i kontre to nie najlepszy pomysl. W/g mnie byloby znacznie lepiej jakbys mial koronke z szerszym kolnierzem ktora calkowicie wypelni "koronkowy" gwint lub zaloz jakies podkladki od strony styku piasty z zebatka. A juz wogole najlepiej by bylo jakby taki dystans byl nakrecany a nie nasuwany na gwint zebatki. Zmniejszy sie wtedy prawdopodobienstwo jego pociachania... OSTRO! I.
rout Napisano 24 Kwietnia 2009 Napisano 24 Kwietnia 2009 Ivanie , ja wiem , ze tak by bylo najlepiej , tylko skad takie cos wziac ? Nie chce mi sie bawic w wytaczanie i gwintowanie takiej podkladki w jakims zakladzie , najlepiej by bylo zastosowac cos gotowego i sprawdzonego. Od biedy moglbym kupic ten zestaw Miche , ale wolalbym jakies inne rozwiazanie - przede wszystkim tansze.
Mod Team IvanMTB Napisano 24 Kwietnia 2009 Mod Team Napisano 24 Kwietnia 2009 No to najtansze rozwiazanie to zmierzyc ile brakuje, dobrac odpowiednia srednice, uciac z kawalka rurki i pozamiatane... Zadna filozofia... No i oczywiscie obserwowac czy sie nic nie babuli... Nadal podtrzymuje ze najlepiej wsadzic ten dystans miedzy piaste a zebatke... OSTRO! I.
rout Napisano 24 Kwietnia 2009 Napisano 24 Kwietnia 2009 Ok , chyba zalatwione. Wsadzilem (odpowiednio przypilowana tam gdzie trzeba) podkladke od kasety- tak jak mowiles Ivanie , miedzy piaste i koronke , faktycznie - tak lepiej . Luzu juz nie ma , jednak gdy dokrecilem na maxa koronke (bacikiem) i to samo chcialem zrobic z kontra , pod koniec krecenia zaczela mi sie odkrecac koronka , wiec dokrecilem koronke kosztem , jak sadze , nie na maxa dokreconej kontry. Tak moze byc ? Nic mi sie nie odkreci?
travisb Napisano 25 Kwietnia 2009 Napisano 25 Kwietnia 2009 jak rozpoznać gwint suportu w ramie? http://www.kolarstwo-szosowe.gda.pl/bb.html Rozdział: 'Różne rodzaje gwintów w mufie suportowej.'
rout Napisano 26 Kwietnia 2009 Napisano 26 Kwietnia 2009 Hm , mam maly problem . Udalo mi sie 'objechać' dzisiaj ostre , ale co jakis czas tak jakby korba (?) sie uślizgiwała , tzn traci polaczenie z piasta i przez to moment obrotowy nogi idzie w gwizdek . Koronka na piascie siedzi mocno , kontra mi sie poluzowala , ale to chyba nie powinno dawac takich skutkow?
lajtspid Napisano 26 Kwietnia 2009 Napisano 26 Kwietnia 2009 Miałem tak kiedyś w ostrym zaklejonym poxipolem. Podczas jazdy były takie jakby "uślizgi" napędu. Po jakimś czasie okazało się że "zjechał" się gwint na piaście (piasta Maillard). edit: tyle że u mnie to pojawiło się po przejeżdżeniu całej jesieni i zimy (parę tyś km)...
leppido Napisano 28 Kwietnia 2009 Napisano 28 Kwietnia 2009 Przyspawanie trybu bezpośrednio na piaście zda egzamin? Ewentualnie inne propozycje. Posiadam bęben pod maillard.
travisb Napisano 28 Kwietnia 2009 Napisano 28 Kwietnia 2009 Przyspawanie trybu bezpośrednio na piaście zda egzamin? Ewentualnie inne propozycje. Posiadam bęben pod maillard. Mam identyczną piastę Maillarda. Niestey z uwagi na ten patent ni to wsuwanego, ni to nakręcanego wolnobiegu, lezy ona nieużywana i tak juz poleży. Nie wiem jak z tym przyspawaniem ale pamiętaj o odpowiedniej odległości koronki od szprych - nie może być ona zbyt blisko bo koło nie będzie umieszczone centralnie w widełkach. Chyba, że tak jak w rowerze z przerzutkami, koło będzie zaplecione niesymetrycznie. I jeszcze jedno - ta piasta to chyba nie jest czysta stal więc nie wiem jak spawanie się w tym przypadku sprawdzi.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.