ulvgar Napisano 28 Grudnia 2008 Napisano 28 Grudnia 2008 Mój Zaskar jest ze stopu Kinesis coś tam, jutro sprawdzę - jest to chyba taki sam z jakiego wykonane są Kelly'sy z górnej półki z tym, że one częściej pękają andrej trzeba ostro trenować na czerwiec by w górach plamy nie dać Może kiedyś znów pokuszę się na SL-ki ale póki Chrome nie sprawiają problemów to nie ma co się zastanawiać.
andrej Napisano 28 Grudnia 2008 Napisano 28 Grudnia 2008 Ja mam z Easton 6061 czyli podobnież bardzo mocne. Trenuje ile moge, cały sezon sobie ustawiam pod trophy, najważniejsza impreza roku
Mod Team bikergonia Napisano 29 Grudnia 2008 Mod Team Napisano 29 Grudnia 2008 norty piękna ta Twoja bestia.
norty Napisano 29 Grudnia 2008 Napisano 29 Grudnia 2008 dzieki bikergonia skladajac ten rower bralem 3 rzeczy pod uwage: wyglad by wszystko pasowalo do siebie wizualnie oraz jokosc komponetow i ich niezawodnosc pozdrawiam
andrej Napisano 29 Grudnia 2008 Napisano 29 Grudnia 2008 ładny jest ładny ja w sprawach designu to chciałbym sida wc niebieskiego-byłby perfect
daVe Napisano 29 Grudnia 2008 Napisano 29 Grudnia 2008 Dawno, dawno temu witałem się z Wami w tym temacie, ale nigdy nie dałem zdjęć mojej Lawinki. Czas to zmienić A teraz opis tego, co znajduje się na pokładzie GieTeka: Brake (Front): (Hamulec przedni) - Tektro 836A Brake (Rear): (Hamulec tylny) - Tektro 836A Brake levers: (Klamki) - Shimano ST-EF50 Cables: (Pancerze i linki) - Jagwire / Clarks Cassette: (Kaseta) - Shimano XT CS-M737-I Chain: (Łańcuch) - SRAM PC-870 Computer: (Licznik) - Speedmaster 7000 Crankset: (Korby) - Truvativ ISO FLO Derlr. (Front): (Przerzutka przednia) - Shimano XT FD-M771 Derlr. (Rear): (Przerzutka tylna) - Shimano Deore RD-M530 Fork: (Widelec) - RockShox Reba SL Frame: (Rama) - GT Avalanche 2.0 Grips: (Gripy) - GT ATB Handlebar: (Kierownica) - GT Headset: (Stery) - Cane Creek Tange Pedals: (Pedały) - Shimano PD-M520 Seat: (Siodło) - WTB Speed V Seatpost: (Sztyca) - Accent SP-408 Seatpost Clamp: (Zacisk sztycy) - jest Shifters: (Manetki) - Shimano ST-EF50 Skewers: (Zaciski kół) - Formula Spacers: (Podkładki pod mostek) – ??? Stem: (Mostek) - GT ATB Tire (Front): (Opona przednia) - Kenda Karma, 26 x 2.0 Tire (Rear): (Opona tylna) - Kenda Karma, 26 x 2.0 Top Cap: (Top cap) - jest Tubes: (Dętki) - Maxxis Ultralight Wheel Front: (Koło przednie) -Hub: (Piasta) - Formula -Rim: (Obręcz) - Alexrims ACE-17 -Spokes: (Szprychy) - są 36 szt. -Nipples: (Nyple) - są -Rim Tape: (Opaska) - jest Wheel Rear: (Koło tylne) -Hub: (Piasta) - Formula -Rim: (Obręcz) - Alexrims ACE-17 -Spokes: (Szprychy) - są 36 szt. -Nipples: (Nyple) - są -Rim Tape: (Opaska) - jest Pozdrawiam wszystkich GT-riderów
ulvgar Napisano 29 Grudnia 2008 Napisano 29 Grudnia 2008 Bielusi Jak się sprawuje Reba z blokadą na goleni? Obecnie mam z manetką, do tej pory przejechałem na niej 1600 km ale coraz częściej się zastanawiam czy dobrze zrobiłem biorąc taką wersję. Przy tego typu amorze jest ona chyba zbędna, znaczy manetka na kierownicy. Ta sztyca nie jest nieco krzywa...?
daVe Napisano 29 Grudnia 2008 Napisano 29 Grudnia 2008 Zrobiłem na niej niewiele ponad 150 km, więc trudno mówić o jakieś obiektywnej ocenie. Jak na razie jestem zadowolony z wyboru - sięgnięcie do korony nie jest znowu tak uciążliwe, a dodatkowo mam możliwość ustawienia tłumienia kompresji, co przy opcji standardowej manetki Poplock nie jest możliwe. Plusem manetki jest za to zewnętrzna regulacja floodgate, ale przecież ustawia się to raz na jakiś czas, więc stwierdziłem, że zaoszczędzę parę złotych na tym "ulepszeniu"... Tak, sztyca jest lekko wygięta. Ale trzyma się tak od kilku kkm, więc chwilowo jeżdżę tak jak jest.
ulvgar Napisano 29 Grudnia 2008 Napisano 29 Grudnia 2008 Floodgate nie reguluje się manetką. Reba SL ma regulację imbusem a reszta modeli pokrętłem. Ciekawe czy w przypadku wymiany tłumika na taki z blokadą na goleni jest opcja imbus lub pokrętło bo reszta bebechów ta sama.
daVe Napisano 29 Grudnia 2008 Napisano 29 Grudnia 2008 Pisząc "zewnętrzna regulacja floodgate" miałem na myśli właśnie to pokrętło, jako że ja mam bez manetki muszę to robić imbusem (notabene jest on "wbudowny" w pokrętło od regulacji tłumienia powrotu) Co do wymiany tłumika to wydaje mi się, że jedyna opcja to imbus, gdyż wtedy musisz mieć to zwykłe pokrętło od regulacji tłumienia kompresji, a tam chyba jedyna opcja to imbus.
andrej Napisano 29 Grudnia 2008 Napisano 29 Grudnia 2008 Ooo holyszyt daVe boska ta twoja lawinka, cud miód orzeszki Ja sobie nie wyobrażam jazdy bez manetki na maratonie, na jakiejś ostrej wytrząsarce schylać się żeby odblokować amor było by ryzykownie, pozatym często blokuje go na chwilkę, na parę gładszych metrów podjazdu, a ciężko by tak było ciągle się schylać.
ulvgar Napisano 29 Grudnia 2008 Napisano 29 Grudnia 2008 DaVe tak taka blokada wygląda w nowym SIDzie http://www.prorower.pl/allegro/sid32a/9.jpg a jak jest w Rebie? Floodgate w tym SIDzie też jest regulowany imbusem?
daVe Napisano 29 Grudnia 2008 Napisano 29 Grudnia 2008 W Rebie (rocznik 2008) wygląda to tak: http://unserland.ch/blogpics/floodgate_big.jpg Wyjmuje się tą zaślepkę "GATE", wkłada imbusa i kręci Natomiast z tego zdjęcia SID-a, co Ty wstawiłeś wynika, że tam robi się to bez użycia dodatkowych narzędzi.
ulvgar Napisano 29 Grudnia 2008 Napisano 29 Grudnia 2008 Czyżby więc była szansa na coś takiego? W sezonie się zobaczy, teraz i tak mam koła na głowie. Jeśli w górach manetka będzie mi zbędna to chyba zdecyduję się na wymianę tłumika.
Ajem77 Napisano 12 Września 2011 Napisano 12 Września 2011 dopisuję się do Klubu...od 2008 roku nic ciekawego?
ulvgar Napisano 13 Września 2011 Napisano 13 Września 2011 Raczej ktoś niepotrzebnie bawi się w archeologa Piszemy w TYM temacie, który jest już trzecim odnośnie naszego klubu, a ten zamykam.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.