grzegorz1974paszek Napisano 29 Września 2008 Napisano 29 Września 2008 A ja widze podobieństwo do Scotta...
Schwefel Napisano 29 Września 2008 Napisano 29 Września 2008 ktos kojarzy co za pancerz jest na fotce z czerwona ? Wygląda podobnie do Accenta Supreme, więc może to to.
Mod Team Lookas 46 Napisano 1 Października 2008 Mod Team Napisano 1 Października 2008 O IsoTruss była już wcześniej mowa ale niebawem wyszła pierwsza rama... http://www.bikeradar.com/news/article/worl...-launched-18780 http://galleries.kontrakarma.net/ib2008/avantix/
KAZUMI Napisano 1 Października 2008 Napisano 1 Października 2008 Jestem ciekaw na ile lat dają gwarancje na tą ramę
Vistat Napisano 1 Października 2008 Napisano 1 Października 2008 niesamowita chciałbym taką jaki szpan xD pierwszy rower ze szkieletem w pełnym tego słowa znaczeniu ;] nie czytałem materiału ale to karbon czy nanorurki?
1415chris Napisano 1 Października 2008 Napisano 1 Października 2008 carbon & kevlar robi wrazenie... http://www.isotruss.org/ polecam na dole likn do zdjecia: ,BYU News Release,
Vistat Napisano 1 Października 2008 Napisano 1 Października 2008 wiecie co o wiele większe wrażenie by to zrobiło jak by było np czerwone a nie taki bury kolor przy budowie nie było speca od marketingu a może tego się nie da pomalować?
zekker Napisano 2 Października 2008 Napisano 2 Października 2008 A co z oporami powietrza? Taka konstrukcja musi powodować spore zawirowania.
Vistat Napisano 2 Października 2008 Napisano 2 Października 2008 myślę że ważniejsza jest chyba różnica wag i jest tak spora że jest to dopuszczalne albo jest to tak sprytnie poskładane że opory są w normie przejże ten artykuł chyba nie wiem czy dobrze zrozumiałem al tu chyba pisze że opory są podobne ;] In response to uncertainties raised about the frame’s wind resistance capacity, the company took it to the wind tunnel: "What we verified was that in a head-on direction, the Ascend frame has slightly less drag than a typical cylindrical-tube road frame with tubes slightly smaller around than the IsoTruss-based Ascend tube structures,” said Tyler Evans, Delta 7 Sports general manager.
Mathieo Napisano 2 Października 2008 Napisano 2 Października 2008 nieźli http://www.isotruss.org/graphics/circular.jpg Tylko ciekawe jak taka rama będzie sie czyściła po błocie i czy bedzie sztywna ?
grzegorz1974paszek Napisano 2 Października 2008 Napisano 2 Października 2008 Z tego co wiem - ta rama jest bardzo sztywna - masa i opory powietrza są na drugim miejscu.
sabotagedsc Napisano 2 Października 2008 Napisano 2 Października 2008 1,7kg to trochę dużo...ja gdzieś przeczytałem a następnie przeliczyłem sobie z funtów na kg i mi wyszło 0,8 kg z groszami, opory powietrza trochę mniejsze w odniesieniu do roweru o minimalnie mniejszym przekroju rurek.
Fifi Napisano 2 Października 2008 Napisano 2 Października 2008 Mozna folia owinac, ochrona przed blotem, przy tym lekka.
MrJ Napisano 2 Października 2008 Napisano 2 Października 2008 Trochę z innej półki: RST FIRST na 2009 - 100mm, 1,80kg, <700PLN katalogowo więc niedługo pewnie koło 600 - lekki lifting i parę ćwiczeń odchudzających dało alternatywę dla amorków typu Reby, czyli 200g więcej ale 800PLN taniej???
Schwefel Napisano 2 Października 2008 Napisano 2 Października 2008 Nie wiem gdzie tu alternatywa dla Reby która jest dużo lżejsza i ma golenie 32mm. Nie wiem też skąd 800zł, bo mi wyszło niecałe 500zł.
tysiu Napisano 3 Października 2008 Napisano 3 Października 2008 Zobaczcie kochani bajkerzy eto Marin'y na 2009 : http://www.marinbikes.com/2009/us/bikes/bikes_collection.php Bardzo oryginalnie prezentuje się seria Alchemist , czyli rowery ze skokiem zawieszenia 100 mm. Dotychczas Marin do XC oferował fulle o skoku 120 . Widać zmieniła im się koncepcja... http://www.marinbikes.com/2009/us/bikes/as...S_XCR_AL4.7.jpg A tutaj Seria Wolfridge czyli najbardziej ciekawa propozycja dla ludzi którzy jeżdżą w górach. Tylko że ceny niestety zabijają http://www.marinbikes.com/2009/us/bikes/bi...s_quadtrail.php
Mod Team Pixon Napisano 4 Października 2008 Mod Team Napisano 4 Października 2008 Ale kolory Niemalże jak w rowerach Yeti
Pikul Napisano 5 Października 2008 Napisano 5 Października 2008 http://duncon.pl/index.php?id=news&akc...ly&id_p=114 Duncon 2009
Schwefel Napisano 6 Października 2008 Napisano 6 Października 2008 Amstaff ładnie się prezentuje w tym malowaniu.
ulvgar Napisano 6 Października 2008 Napisano 6 Października 2008 Trochę z innej półki: RST FIRST na 2009 - 100mm, 1,80kg, <700PLN katalogowo więc niedługo pewnie koło 600 - lekki lifting i parę ćwiczeń odchudzających dało alternatywę dla amorków typu Reby, czyli 200g więcej ale 800PLN taniej??? Szczerze? Wolę Rebę Ale F1RST jest dobrą alternatywą.
c1ach Napisano 6 Października 2008 Napisano 6 Października 2008 Alternatywa dla Reby? Przecież to kosztuje tyle co połowa Reby
KAZUMI Napisano 6 Października 2008 Napisano 6 Października 2008 Ja bym się nie skupiał na cenie i wadze aczkolwiek są to ważne rzeczy a zwłaszcza ta pierwsza. Najważniejsza jest chyba praca samego amorka oraz jego awaryjność
c1ach Napisano 7 Października 2008 Napisano 7 Października 2008 First pracuje podobno tak samo jak Mx Pro albo porównywalnie, a Mx pro nie ma porównania z Rebą (akurat te dwa miałem okazję porównać - mojego Mx'a z kumpla Rebą) No ale First to moim zdaniem będzie konkurował właśnie z amorami typu Mx pro, a że jest wiele lżejszy od niego to już inna sprawa...no i ciekawe czy bezawaryjnego bombera pobije lekki ale ze słabą reputacją Rst
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.