TwiSssteR Napisano 23 Lipca 2007 Napisano 23 Lipca 2007 Witam w teamie Radona Od kilku dni jestem Szczesliwym posiadaczem tego zacnego cuda Model ZR PRO 7.0 tyle ze zmienione piasty na XT zmienione hamulce na avidy j5 i pedaly na 540stki Jak na razie cud miod i orzeszki i mam nadzieje ze to sie nigdy nie zmieni
Qba66 Napisano 7 Września 2007 Napisano 7 Września 2007 No to i ja dołączam do team'u szczęśliwych posiadaczy Radonów.. Wczoraj kurier dostarczył moje cudeńko do domu... Radon Zr Team Only Pressure Reba
Color Napisano 8 Września 2007 Napisano 8 Września 2007 Gratulacje! Czekamy na wrażenia z pierwszej jazdy i fotki!
Qba66 Napisano 8 Września 2007 Napisano 8 Września 2007 Hmm moje wrażenia po pierwszej krótkiej wycieczce las & asfalt... Radon - bezcenny :D Rowerek jest super To po kolei: Hamulce - Oro K18 hamują niesamowicie.. jeszcze nie dotarte a juz siła i modulacja jest na najwyższym poziomie Rama - sztywna bardzo.. zero pływania.. lakier świetny.. poprostu tylko jeździc.. Amorek - Reba Sl.. hmm chyba nie musze duzo dodawac.. pracuje świetnie, wybiera ładnie nierówności, jest bardzo sztywna i tłumienie powrotu ma więkkszy zakres niż w Torze 318 SA.. Napęd - pełna grupa XT poza przednią przerzutką działa bardzo szybko i precyzyjnie.. całośc bardzo sztywna - idealnie pasuje do ramy koła - toczą się leciutko i zdają się byc bardzo wytrzymałe Oponki.. no to jest jak dla mnie poezja.. Noby Nic są jak dla mnie idealne.. gładko toczą się nawet po asfalcie a teren to ich żywioł Całośc roweru sprawia tak pozytywne wrażenie, że nie chce już się z niego zsiadac Zdjęcia i jakieś dalsze przeżycia w najbliższym czasie POZDRAWIAM
KAZUMI Napisano 24 Października 2007 Napisano 24 Października 2007 Chciałbym poinformować, że dziś stałem się posiadaczem Radona ZR Team Only "Energy" !!! Wygląda bardzo masywnie i topornie ale jak się zacznie na nim jechać zachowuje sie jak sarenka Rama bardzo sztywna i nie wygina się przy mocniejszym depnięciu. Podczas jazy czuć że jest to alu jednak rama sztywna. Jazda jest bardzo przyjemna, amortyzator wszystko ładnie wybiera. Napęd pracuje cicho i bardzo sprawnie. Opony i w piasku i w błocie dają radę. Geometria jak dla mnie ładnie dopasowana i tak jak pisali w testach przy podjazdach trochę trudno tor jazdy utrzymać. Mimo mostka ustawionego -6* pozycja jest bardziej wyprostowana niż w klasycznych rowerach XC. Tak pozycja sprzyja długim wypadom w teren. Jutro pobawię się podkładkami pod mostkiem w poszukiwaniu idealnej pozycji. Klamki hamulcowa bardzo wygodne a szczęki bardzo skuteczne. Praca hamulców bardzo płynna i łatwa do wyczucia a siła hamowania porażająca. Na 4km testu zerwałem łańcuch (pierwszy raz w życiu) podczas podjazdy. W Magazynie Rowerowym łańcuch i kaseta zostały uznane w tym rowerze jako najsłabszą część roweru wiec się nie bardzo zdziwiłem. Rower kupiłem po małych przejściach. Najpierw chciałem go kupić w sklepie Centrumrowerowe.pl . Po wstępnych rozmowach powiedzieli, że mi go ściągną z Niemiec. Po wpłaceniu pieniędzy dostałem telefon z informacją, że nie mogą mi go ściągnąć bo go już nie ma nigdzie (a sprawdzali i był). Zadzwoniłem do Bike-Center i tam był. Nie prosząc dostałem na Radona 99zł obniżki Przesyłka doszła w ciągu 1 dnia. Żeby nie było za miło sprzedawca zapomniał podczas wkładania roweru do kartonu zapakować dwóch śrubek od mostka Na szczęście udało mi się dostać zamienniki a oryginały zostaną dosłane jutro. W komplecie jakby też brakowało śrubek do mocowań bidonu i bagażnika Specyfikacja http://www.radon-bikes.de/xist4c/web/Ausst...g_id_13809_.htm Parę Fotek http://img401.imageshack.us/my.php?image=radon1bx3.jpg http://img180.imageshack.us/my.php?image=radon4su9.jpg http://img132.imageshack.us/my.php?image=radon3mb2.jpg http://img80.imageshack.us/my.php?image=radon2lz0.jpg
Ecia Napisano 24 Października 2007 Napisano 24 Października 2007 Bardzo urodziwy . Kolorek ramy trafia w mój gust . Pozycja stałaby się bardziej pochylona gdybyś wymienił kierę na giętą . I załóż jakąś osłonkę na dolne widełki - szkoda lakieru Pozdrówko i szerokiej drogi PS. To kiedy wymiana ramy na stal ?
KAZUMI Napisano 24 Października 2007 Napisano 24 Października 2007 Kolorek też mi się podoba Kierownica jest gięta a Tobie chyba chodziło o prostą?? Na ramie jest już neopren tylko do sesji go nie zakładałem Kiedy zmiana jeszcze nie wiem daj mi się nacieszyć
Ecia Napisano 24 Października 2007 Napisano 24 Października 2007 Kierownica jest gięta a Tobie chyba chodziło o prostą?? Jak najbardziej - miało być: gdybyś zmienił kierę z giętej na prostą Pozdrówko korygujące
KAZUMI Napisano 24 Października 2007 Napisano 24 Października 2007 Każdemu może się pomylić Czemu ten klub nazywa się Radon Team Silesia?? Czy on się ogranicza tylko do śląska??
jurasek Napisano 25 Października 2007 Napisano 25 Października 2007 gratulacje Kazumi , szkoda że centrumrowerowe znów zapisało sie negatywnymi głoskami na forum
Color Napisano 25 Października 2007 Napisano 25 Października 2007 Gratulacje Kazumi! Piękny rower! Jak zamontowałeś przewód tylnego hamulca do górnej rury ramy? Ja w komplecie miałem takie "cuś" z czego od razu zrezygnowałem na rzecz zwykłej czarnej opaski zip. Ale nie podoba mi się to i stąd pytanie. Rzeczywiście, geometria roweru nie jest ścigancka. Mnie bardzo odpowiada, bo jest po prostu wygodna (a wycieczki +-100km to jest to co lubię najbardziej). Co do CR - dużo sprzedają to i dużo pomyłek. Swój rower kupowałem u nich. Poprosiłem o zmianę kierownicy na prostą i dołożenie rogów Ritcheya. Wszystko odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Na rogi też bez pytania dostałem rabat (dzięki temu były to wówczas najtańsze rogi WCS jakie widziałem w sklepie), a kierownicę zmienili mi z risera FSA na PRO 560mm bez dopłat. Zastrzeżeń nie mam. Rower dobrze spakowany, żadnych braków, zamontowanie manetek, klamek i rogów na nowej kierownicy wzorowe. Koniec OT
KAZUMI Napisano 25 Października 2007 Napisano 25 Października 2007 Górna rura posiada 4 komplety przelotek. Dwie pod zwykle linki i dwie pod przewody hydrauliczne. Nie do końca wiem po co dwa hydrauliczne do tyłu -może firma patrzy przyszłościowo i wie ze będą przerzutki hydrauliczne. A może po to żeby przerzutka tylna mogła mieć jeden nieprzerwany pancerz. Przewód ma na sobie takie blokujące tulejki które wchodzą w przelotkę i dzięki temu jest blokowany. Jak na razie sprawuje się dobrze SPROSTOWANIE Pomyliłem się! Są 4 przelotki ale tylko jedna jest pod hydraulikę reszta jest pod zwykłe linki. Jeden zestaw przelotek pod zwykłe linki jest zostawiony jak by ktoś chciał zamontować V-breiki
pedros Napisano 7 Listopada 2007 Napisano 7 Listopada 2007 mamy już jeden z nowych modeli na 2008 http://www.radon-bikes.de/xist4c/web/ZR-Te...u_id_22607_.htm
meyde9 Napisano 7 Listopada 2007 Napisano 7 Listopada 2007 Właśnie dziś też go zauważyłem i od razu wpadł mi w oko. Jak dla mnie jest piękny, zobaczymy co jeszcze innego pokaże Radon, ale raczej będę się przymierzał do tego roweru na wiosnę, myslałem na Team Only Pressure Reba, ale ten kolorek jak dla mnie "wymiata". Specyfikacja prawie taka sama jak w Team Only Pressure cena taka sama 999E, więc i nas pewnie po około 4k będzie.
KAZUMI Napisano 7 Listopada 2007 Napisano 7 Listopada 2007 Jeden mały szczegół mi w nim nie pasuje a mianowicie mostek. Jest zadarty do góry jak... i nie wyobrażam sobie podjazdów z tym mostkiem w tej pozycji. Ten model ma taką samą geometrie jak mój i ja mam na -6 mostek. Podjazdy nie są jakiej super rewelacyjne - cały rower tak Na szczęście mostek to rzecz łatwa do wymiany lub obrócenia
KAZUMI Napisano 11 Listopada 2007 Napisano 11 Listopada 2007 Dzisiaj Radonika przetestowałem w zimowych warunkach i asfalcie. 78km po zaśnieżonych Kaszubach dało trochę w kość. Rower prowadzi sie fajnie ale na podjazdach trochę nerwus. Bardzo pozytywnie zaskoczyły mnie oponki Nobby Nic bardzo dobrze radzą sobie na śniegu i na błotnistych zjazdach ale największym zaskoczenie był asfalt. Na asfalcie hałasują jak traktor ale bardzo gładko się jedzie nie czuć że jedzie się na oponach 2,3". Amorek bardzo ładnie wszystko wybierał po pod pompowaniu bo był ustawiony na jakieś 55-60lg a ja ważę 72kg P.S. Radon na stronie ma parę nowych modeli
black rider Napisano 17 Stycznia 2008 Napisano 17 Stycznia 2008 Aloha wszystkim Dzisiaj doszła do mnie ramka Radona Litening wraz ze sterami, zdjęcia wrzuce jak przeszczepie wszystkie części z meridy ( ) czyli w nastęnym tygodniu. Zastanawia mnie tylko jak poprowadzic pancerz do tylnego hamulca czyli w moim przypadku v-brake bo są tam dwie przelotki noromalne do przerzutek i jedna wielka do hydraulicznego, a co z v-ką?
miciu22 Napisano 17 Stycznia 2008 Napisano 17 Stycznia 2008 Ja też już skleciłem mojego Radonika, ale ta sztyca, to chyba przez Indie idzie Do tylnych v-ek pusciłem cały pancerz, bo innego wyjścia nie znalazłem.
black rider Napisano 17 Stycznia 2008 Napisano 17 Stycznia 2008 miciu mozęsz napisać jakie masz pancerze bo nawet jak przekładałem swój obecny pancerze to był i tak za cienki i przelatywał jak tylko chciał i jak wygląda u Ciebie miejce łączenia fajki z pancerzem w tylnym hamulcu bo nie wiem jak mam mierzyć nowy pancerz przy kupowaniu, wrzucisz fotke?
miciu22 Napisano 17 Stycznia 2008 Napisano 17 Stycznia 2008 A więc tak, z przelotkami w ramie poradziłem sobie w następujący sposób: po prostu owinąłem pancerz (jakiś zwykły) izolacją i wcisnąłem- nie wiem na ile się to sprawdzi, wszystko wyjdzie podczas jazdy. Co do fajki, to tam pancerz wchodzi do środka jakieś 1-1,5 cm, w każdym bądź razie z metra jeszcze trochę zostało.
KAZUMI Napisano 17 Stycznia 2008 Napisano 17 Stycznia 2008 miciu mozęsz napisać jakie masz pancerze bo nawet jak przekładałem swój obecny pancerze to był i tak za cienki i przelatywał jak tylko chciał i jak wygląda u Ciebie miejce łączenia fajki z pancerzem w tylnym hamulcu bo nie wiem jak mam mierzyć nowy pancerz przy kupowaniu, wrzucisz fotke? Może pytanie nie do mnie ale odpowiem. Miejsce gdzie pancerz styka się z fajką może być zrobione na dwa sposoby. Pierwsze pancerz wchodzi w zgrubienie na fajce a drugie to że dzieje się tak samo ale pancerz jest zakończony metalową końcówką. A co do mocowania do ramy to w tym przypadku najlepiej puścić jeden długi pancerz od klamki do vałki. Ma to taki plus, że nie brudzi się linka i nie zmienia pracy hampla Dawać foty chłopaki !!!
miciu22 Napisano 17 Stycznia 2008 Napisano 17 Stycznia 2008 Wersja Beta, trochę niekompletna, do wymiany na pierwszy strzał pójdzie mostek, ale najpierw muszę obczaić odpowiednią długość
black rider Napisano 18 Stycznia 2008 Napisano 18 Stycznia 2008 czemu dałeś podkłądki i mostek na 'minus'? nie lepiej było dać na 'plus' , zdjać podkłądki i przyciąć strówkę? cyba ze zamierzasz sprzedać niedługo amor... ale ogólnie świetnie się prezentuje nie moge sie doczekać jak złoże swój tylko długość bombera nie psuje Ci geometrii?? Hmm i mam dylemat, z jaiim jarzemkiem zakupić sztyce? mostek mam 120mm a na meridzie jakoś zawsze mi sie chciało przesunac jeszcze troche do przodu siodło, tu niby innny kąt jest ale mozę bedzie ok dalej z cofnietym?
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.