Skocz do zawartości
Kands Maestro
Przez zienius, 20.10.2015
  • 2 699 wyświetleń
  • 1 komentarz
  • Kolor Czarny
  • Rocznik 2013
  • Waga 15000
  • Jednostka wagi g
  • Skradziony --
  • Numer seryjny ramy --
  • Opis W trakcie nawijania na koła kolejnych km, podczas dopasowywania roweru pod siebie, normalnej eksploatacji i zużywania się części, zmianie uległy:<br />1. wspornik siodła na PROMAX aluminiowy 400mm<br />2. łańcuch na SHIMANO HG-50 2 szt.<br />3. linki i pancerze przerzutek na SHIMANO nierdzewne<br />4. opony (zamiennie lato/zima) na CONTINENTAL Cyclocross Speed 28x1.6 / SCHWALBE Winter 28x1.6<br />5. kaseta na SHIMANO CSHG518 z11-28<br />6. korba na SHIMANO FC-M543 z48-36-26<br />7. suport na ACCENT BB-EX EX1<br /><br />Aktualizacja 10.06.2016 i ok. 12kkm dystansu na kołach<br />Zmianie uległy:<br />1. suport ACCENT BB-EX EX1 na SHIMANO Hollowtech II SMBB52B - ze względu na zużyte łożyska,<br />2. opony CONTINENTAL Cyclocross Speed 28x1.6 na SCHWALBE Energizer Plus 28x1.5 - ze względu na notoryczne łapanie kapci w ciągu ich drugiego sezonu,<br />3. przedni amortyzator SR-SUNTOUR NVX na SR-SUNTOUR NRX - ze względu na pojawienie się korozji na lagach pod uszczelkami, większą masę i generalnie kiepskie działanie.<br /><br />Aktualizacja 28.04.2017 i ok. 15kkm dystansu na kołach<br />Chcąc ułatwić sobie jazdę i zaoszczędzić na czasie poświęconemu konserwacji napędu a jednocześnie mając na uwadze zużyciu się: kasety, przerzutki tylnej, koronek korby, łańcucha, łożysk piasty tylnej, obręczy kół (od hamulca V-break), zdecydowałem się przejść na system biegów ALFINE 8 z jedną tarczą przy korbie, więc zmianie uległy:<br />1. piasta tylna na SHIMANO Alfine SG-S7001 36H<br />2. zębatka tylna na SHIMANO Nexus 16T 1/2x3/32<br />3. obręcze przednia i tylna na STARS CIRCLE J19DG<br />4. piasta przednia na NOVATEC 751SB<br />5. szprychy na LEADER SS<br />6. napinacz łańcucha na SHIMANO Alfine CT-S500<br />7. zębatka korby przedniej na SHIMANO FC-M430 44z<br />8. łańcuch 8-rzędowy KMC X8 X8.93<br />9. dźwignie hamulców na SHIMANO Deore BL-T610<br />10. manetka SHIMANO Alfine SL-S70008L

Komentarze



IP.Board Collections by DevFuse
  • Najwyżej oceniane

  • Najnowsze komentarze

    • Giant TCR Advanced Pro 2025 (custom)
      Przez: dfq · 04.04.2025
      @TheJW Co do długości korb, w góralach mam 175mm, w gravelu analogowym 172.5 a w ostatnim Cubie hybrid 165mm i o dziwo świetnie mi się kręci kadencyjnie. Coś w tym musi być 😀
    • Scott Speedster 30
      Przez: ernorator · 03.04.2025
      Ale fajny kolor ramy 🥰
    • Romet Boreas 2 GRX by Peper
      Przez: PeperPL · 29.03.2025
      Tak kolego, tu trzeba Ci przyznać rację...sprzedać sprzedadzą, ale w ramach reklamacji i udogodnień dla klienta postępowanie rodem z PRL - wyłgać się i odstawić sprawę na boczny tor, zepchnąć na klienta i zapomnieć 
    • Romet Boreas 2 GRX by Peper
      Przez: Zibi123 · 22.03.2025
      Witam serdecznie, Chciałem się podzielić moimi niestety przykrymi doświadczeniami z marką Romet! Skusiłem się na zakup roweru gravelowego Boreas 2 (zielono-grafitowego) ponieważ bardzo mi się spodobał. Zaraz po zakupie zgodnie z zaleceniami autoryzowanego sklepu w Krakowie wykonałem niezbędne przeglądy w serwisie Romet. Mój rower od momentu zakupu był sporadycznie używany i w zasadzie tylko na asfaltowych ścieżkach rowerowych. Wkrótce wykryłem wadę w rowerze. Pękniętą obręcz prze
    • Giant TCR Advanced Pro 2025 (custom)
      Przez: TheJW · 22.03.2025
      Dzięki Panowie za miłe słowa. Nie mogę się z Wami nie zgodzić. Im więcej na ten rower patrzę, tym bardziej mi się podoba. @nossy wcześniej jeździłem na Vittoria Corsa G2.0 28c TLR i myślałem, że są to bardzo szybkie i przyczepne opony. W sumie są, ale po trzech jazdach na GP5000 TR zdecydowanie stwierdzam, że są jeszcze lepsze i to najszybsze, najbardziej przyczepne i komfortowe opony na jakich jeździłem. Już na pierwszej jeździe, kiedy jeszcze ich nie wyczułem, 2 zakręty w okolicy pokonał
    • Giant TCR Advanced Pro 2025 (custom)
      Przez: nossy · 21.03.2025
      Fajny sprzęcik...jakie masz odczucia jeśli chodzi o opony. U mnie w tcr w tej chwili conti gp5000tc 700x25c i właśnie szykuje się na zmianę conti gp5000tr 700x30c lub nawet schwalbe pro one 700x30 lub 32c. Drugie pytanie ile realnie wyszły Tobie te conti jeśli chodzi o szerokość?
    • SUPERIOR XP 939 sprzedany
      Przez: michalr75 · 20.03.2025
      Dobrze widzę ze tam była sztywna oś z tyłu? Można tam wymienić hak z tyłu?
    • Giant TCR Advanced Pro 2025 (custom)
      Przez: pecio · 20.03.2025
      Zacny szpej . Bez przesadnego "baroku"  , złożony  ze smakiem . 👍
×
×
  • Dodaj nową pozycję...