OpisNowy projekt na nowej ramce.<br />Zmiany:<br />- listopad 2015; Przerzutka przód XT M770, nowe tulejki do dampera, pedały Straitline AMP.<br />- grudzień 2015, napęd 9sp :P. Manetki M770, kaseta M760, łańcuch HG93, Opony Schwalbe Racing Ralph 2.25 Perf<br />- marzec 2016; zmiana amorka, w miejce Pike'a wskakuje Fox36 van R<br />- czerwiec 2016, siodełko WTB Volt Pro 150<br />- zima 2016/2017, damper Monarch RT3, licznik Sigma BC1212 STS<br />- czerwiec 2017, przerzutka XT RD-M772 GS. SLX się popsuł.<br />- sierpień 2017, Jeden Racing Ralph mi się przetarł. założyłem Bontragery, po 2 dniach rozdziałem jedna na szkle. Trzeba było kupić nowe gumy, wybór padł na Geax Goma. Wpadła też sztyca Thomson Elite.<br />- wrzesień 2017, jako że sztyca Thomsona okazała się pęknięta na jarzmie na jej miejsce skoczyła Truvativ Stylo Race. niestety, waga 80g większa, ale jakoś to przeżyję...<br />
- grudzień 2017, zacisk Deore z tyłu wylatuje, w jego miejsce zamontowany SLX 7000, klocki metal.<br />
lipiec 2018, - wpada mostek Sixpack Leader<br />
wrzesień 2018, w miejsce Foxa '06 wpada Durolux '15. Jako że rura taper również i stosowne stery Octane One.
marzec 2019 - zmiana ramki, także rusza nowy projekt.
@TheJW Co do długości korb, w góralach mam 175mm, w gravelu analogowym 172.5 a w ostatnim Cubie hybrid 165mm i o dziwo świetnie mi się kręci kadencyjnie. Coś w tym musi być 😀
Tak kolego, tu trzeba Ci przyznać rację...sprzedać sprzedadzą, ale w ramach reklamacji i udogodnień dla klienta postępowanie rodem z PRL - wyłgać się i odstawić sprawę na boczny tor, zepchnąć na klienta i zapomnieć
Witam serdecznie,
Chciałem się podzielić moimi niestety przykrymi doświadczeniami z marką Romet!
Skusiłem się na zakup roweru gravelowego Boreas 2 (zielono-grafitowego) ponieważ bardzo mi się spodobał.
Zaraz po zakupie zgodnie z zaleceniami autoryzowanego sklepu w Krakowie wykonałem niezbędne przeglądy w serwisie Romet.
Mój rower od momentu zakupu był sporadycznie używany i w zasadzie tylko na asfaltowych ścieżkach rowerowych.
Wkrótce wykryłem wadę w rowerze. Pękniętą obręcz prze
Dzięki Panowie za miłe słowa. Nie mogę się z Wami nie zgodzić. Im więcej na ten rower patrzę, tym bardziej mi się podoba.
@nossy wcześniej jeździłem na Vittoria Corsa G2.0 28c TLR i myślałem, że są to bardzo szybkie i przyczepne opony. W sumie są, ale po trzech jazdach na GP5000 TR zdecydowanie stwierdzam, że są jeszcze lepsze i to najszybsze, najbardziej przyczepne i komfortowe opony na jakich jeździłem. Już na pierwszej jeździe, kiedy jeszcze ich nie wyczułem, 2 zakręty w okolicy pokonał
Fajny sprzęcik...jakie masz odczucia jeśli chodzi o opony. U mnie w tcr w tej chwili conti gp5000tc 700x25c i właśnie szykuje się na zmianę conti gp5000tr 700x30c lub nawet schwalbe pro one 700x30 lub 32c. Drugie pytanie ile realnie wyszły Tobie te conti jeśli chodzi o szerokość?