Skocz do zawartości
TransRower Lazaro Integral V3
Przez isbjorn, 27.03.2015
  • 1 752 wyświetleń
  • 2 komentarzy
  • Kolor Biała perła
  • Rocznik 2015
  • Waga --
  • Jednostka wagi g
  • Skradziony --
  • Numer seryjny ramy --
  • Opis Amortyzator przód: SR-SUNTOUR NVX amortyzowany, skok 72 mm, aluminiowy z regulacją twardości oraz hydrauliczną blokadą skoku<br />Przerzutka tył: SHIMANO ALIVIO RD-M4000<br />Przerzutka przód: SHIMANO ALIVIO FD-T4000<br />Manetki: SHIMANO ALIVIO ST-M410 3 x 9<br />Klamki hamulca: SHIMANO ALIVIO<br />Kaseta: SHIMANO ALIVIO HG-300 9V<br />Łańcuch: SHIMANO ALIVIO HG-53<br />Mechanizm korbowy: SHIMANO FCM-391 ramiona 175mm tarcze 48/38/28<br />Suport: NECO na łożyskach maszynowych<br />Hamulec przód: TEKTRO V-brake aluminiowy<br />Hamulec tył: TEKTRO V-brake aluminiowy<br />Obręcze: KANDS MAXX aluminiowe wzmacniane dwukomorowe<br />Piasty: SHIMANO FH-TX800 kasetowe aluminiowe na szybko-zamykacze<br />Siodło: DDK anatomiczne<br />Opony: CST 28” 700 x 38C szosowo terenowe<br />Mostek: KALLOY UNO aluminiowy typu a-head<br />Kierownica: KALLOY UNO aluminiowa profilowana<br />Sztyca siodła KALLOY UNO aluminiowa<br />Pedały: FP aluminiowe<br />Liczba biegów: 3x9 27 speed<br />Wyposażenie: Podpórka aluminiowa URSUS, błotniki SIMPLA, aluminiowy koszyk bidonu SIMPLA, licznik bezprzewodowy Crivit, zapięcie składane Crivit, oświetlenie przód/tył Crivit, sakwa podsiodłowa.

Komentarze

Przesiadłem się z górskiego Wheelera i mam wrażenie że Lazaro gorzej znosi wyboje, ale widać tak już mają crossy z cieńszymi oponami. Poza tym super, polecam :)

Odnośnik do komentarza


IP.Board Collections by DevFuse
×
×
  • Dodaj nową pozycję...