Skocz do zawartości
Bike Force Hybrid
Przez QmtB, 17.02.2015
  • 1 503 wyświetleń
  • 3 komentarzy
  • Kolor Ciemno zielony
  • Rocznik 2010
  • Waga 13900
  • Jednostka wagi g
  • Skradziony --
  • Numer seryjny ramy --
  • Opis Tę norweską ramę kupiłem na rower dojazdowy do pracy za 100zł wraz z widelcem, sterami, kierownicą, mostkiem, korbą z supportem, przednią przerzutką, sztycą i siodełkiem. Istna okazja biorąc pod uwagę fakt, że wideł pod tarcze a wszystko inne w alu. Profil roweru zmienił się, gdy full wylądował przez awarię w piwnicy. Hybrid aktualnie służy mi non stop, stąd podmiana przedniego koła na 26 dająca możliwość wsadzenia szerszej opony i amortyzatora w niedługiej przyszłości.<br />Up to date:<br />Poza wspomnianym amortyzatorem w postaci RST gamma TL, po drodze pojawiły się koła 27,5 z jakiegoś KTMa na tarczach centerlock i z oponami 2,125, które ledwo weszły z prześwitem akceptowalnym na poziomie około 0,5cm. Aktualnie stoją i czekają na ramę pod nowy rower mtb. Dodatkowo wymieniłem:<br />- koło przednie na jakiś najtańszy model Krossa<br />- pedały na spd m520<br />- opony na genialne, choć ciężkie CST Traveller 1,75, <br />- hamulce tarczowe na szosowe Promax Render R, <br />- mostek na no name 130, <br />- kierownicę na black comp 580mm<br />- kable na nowe w białym kolorze<br />Docelowo, zważywszy na wiekowość ramy oraz pojawienie się spd (niewiarygodny wzrost prędkości), ma wyjść cyclocross do użytku codziennego i turystycznego. Powróci zatem przednia przerzutka, pojawi się baranek i zmieni korba na 3 rzędową (jakiś tourney do zajechania a potem zobaczymy). Postaram się też ściągnąć napisy, może również przemalować ramę.

Komentarze

Szczerze mówiąc bardzo mi się podoba taka dojazdówka :thumbsup: Wszystko po taniości i nie żeby wyglądało, a działało. Super że ten wideł ma mocowanie pod tarcze, ja bym go nie ruszał, tylko poszedł w osprzęt (np. jakiś Nexus 8-biegowy)...

Odnośnik do komentarza

Właśnie rozważam tę opcję. Ciągłe czyszczenie zębatek zaczyna być uciążliwe przy ilości pokonywanych kilometrów, często w okrutnych dla napędu warunkich. W sumie powstrzymuje mnie tylko brak możliwości pedałowania podczas zmiany biegu, nie jestem pewien, czy sprawdzi się w mieszanym terenie.

Wideł to w ogóle jest ciekawy temat. Przy swojej sztywności działa trochę jak abs, nie da się podnieść tyłu mimo mocno przeniesionego środka ciężkości.

Odnośnik do komentarza

Że taki giętki ten wideł? Czy jak? :) Co do zmiany biegu w nexusie, to jest prawie tak samo jak w "normalnych" przerzutkach, i tu i tu nie należy cisnąć przy zmianie biegu :)

Odnośnik do komentarza


IP.Board Collections by DevFuse
×
×
  • Dodaj nową pozycję...