OpisTę norweską ramę kupiłem na rower dojazdowy do pracy za 100zł wraz z widelcem, sterami, kierownicą, mostkiem, korbą z supportem, przednią przerzutką, sztycą i siodełkiem. Istna okazja biorąc pod uwagę fakt, że wideł pod tarcze a wszystko inne w alu. Profil roweru zmienił się, gdy full wylądował przez awarię w piwnicy. Hybrid aktualnie służy mi non stop, stąd podmiana przedniego koła na 26 dająca możliwość wsadzenia szerszej opony i amortyzatora w niedługiej przyszłości.<br />Up to date:<br />Poza wspomnianym amortyzatorem w postaci RST gamma TL, po drodze pojawiły się koła 27,5 z jakiegoś KTMa na tarczach centerlock i z oponami 2,125, które ledwo weszły z prześwitem akceptowalnym na poziomie około 0,5cm. Aktualnie stoją i czekają na ramę pod nowy rower mtb. Dodatkowo wymieniłem:<br />- koło przednie na jakiś najtańszy model Krossa<br />- pedały na spd m520<br />- opony na genialne, choć ciężkie CST Traveller 1,75, <br />- hamulce tarczowe na szosowe Promax Render R, <br />- mostek na no name 130, <br />- kierownicę na black comp 580mm<br />- kable na nowe w białym kolorze<br />Docelowo, zważywszy na wiekowość ramy oraz pojawienie się spd (niewiarygodny wzrost prędkości), ma wyjść cyclocross do użytku codziennego i turystycznego. Powróci zatem przednia przerzutka, pojawi się baranek i zmieni korba na 3 rzędową (jakiś tourney do zajechania a potem zobaczymy). Postaram się też ściągnąć napisy, może również przemalować ramę.
Ale dziś mnie jeden koleś na Veturilo wyprzedził jak z pracy wracałem, tak się napiął że aż mu z uszu parowało Blacik 40T zrobił robotę i myślę ze facet następnym razem nie będzie kozaczył
eeee to na razie zostanę przy butylach szkoda mi tej minuty osiem kosztem paru gram w swojej meridzie mam jeszcze fabryczne dętki z 2018 i nie miałem jeszcze żadnej przygody 😮
W mojej fabrycznie też był Markhor ale na sztywnej osi w Boost.
Dętki biorę z Aliexpress, Cyclami, zielone z metalowym wentylem. Coś tam od czasu do czasu trzeba łatać, ale to minuta osiem bo tylko naklejkę przyklejasz.