Skocz do zawartości
Santa Cruz Blur LTc
Przez kzielu, 05.05.2013
  • 2 111 wyświetleń
  • 8 komentarzy
  • Kolor Black
  • Rocznik 2012
  • Waga 12980
  • Jednostka wagi g
  • Skradziony --
  • Numer seryjny ramy --
  • Opis Poskładany własnoręcznie, z założenia miał być trail bike i tylko w zasadzie do tego jest używany. Zarówno w dół jak i w górę jeździ rewelacyjnie.

Komentarze

paszczaq

Napisano

Piękna maszyna. SC marzy mi się po nocach :)

kzielu

Napisano

Kilka istotnych zmian - napęd wymieniony na XT 2x10 - korba FD-M785 175 mm, 40-28, tylna przerzutka Shadow Plus RD-M786, manetki XT, kaseta XT 11-36 i przednia przerzutka FD-M 786.

 

Próbowałem użyć poprzedniej przerzutki SLX (3x9) i generalnie dało się ją zmusić do działania ale ponieważ mocowanie jest direct mount, nie dało się jej ustawić w odpowiedniej odległości od zębatki.

 

Oprócz tego kierownica Easton EC-70XC Low Riser + pierdoły w rodzaju gripów ODI.

 

Wcześniej zmieniłem sztyce Thomsona na dropper post KS Lev - który póki co sprawuje się znakomicie. Absolutnie najlepszy zakup do trailbike'a jaki można zrobić - jeżeli ktoś nie ma (dropper post w ogóle - niekoniecznie KS Lev).

fraczi

Napisano

ilę Cie to wyszło orientacyjnie ? takim sprzętem można się potłuc po trailu :D

kzielu

Napisano

Mówiąc szczerze to nie wiem - ramę kupiłem za $1500, widelec na wyprzedaży w Jensonie za niecałe $400, ostatni upgrade napędu to jakieś $700, Lev ciut ponad $300.

 

Jakbył miał strzelać to z $4k mniej więcej.

kzielu

Napisano

Zmieniłem hamulce z Hayesów Stroker Ryde / Trail (pójdą do Cameleona) na XT z rotorami IceTech (BR-M785).

 

Większa siła hamowania, co do modulacji nie mam jeszcze zdania (po jednej jeździe), klamki krótsze ale pozwalają sensownie ustawić manetki na kierownicy. Nie podoba mi się srebrny kolor zbiornika w klamce - wygląda tandetnie.

Minieknrw

Napisano

Niesamowity sprzęcior, nie chcesz się zamienić na mój? Hi, hi. Moją maszynę też sam złożyłem, ale Twój, to bestia!!!

kzielu

Napisano

Zwazony na wadze (dostalem wage w prezencie od zony - zdjecie wkrotce) - 12.98 kg.

Nie mialbym nic przeciwko zeby byl lzejszy ale i tak jest stosunkowo lekki i nie ma w nim miejsc gdzie sensownie mozna by zalozyc cokolwiek lzejszego.

 

Tylne kolo zmienione na wlasnorecznie zaplecione Hope 2 Pro Evo (z osia 10mm through bolt), Sapim Race i WTB i23 Frequency Team - do tego sealant Stan's Notubes i opona Specialized Ground Control 2.3.

 

Zdjecia wkrotce.

kzielu

Napisano

Zdjęcie na wadze dorzucone...



IP.Board Collections by DevFuse
  • Najwyżej oceniane

  • Najnowsze komentarze

    • Cannondale scalpel ht4 carbon
      Przez: KNKS · 15.04.2025
      👍
    • Scott Speedster 30
      Przez: jari_221 · 15.04.2025
      Idealnie komponuje się jesienią 🍁🍂
    • Giant TCR Advanced Pro 2025 (custom)
      Przez: dfq · 04.04.2025
      @TheJW Co do długości korb, w góralach mam 175mm, w gravelu analogowym 172.5 a w ostatnim Cubie hybrid 165mm i o dziwo świetnie mi się kręci kadencyjnie. Coś w tym musi być 😀
    • Scott Speedster 30
      Przez: ernorator · 03.04.2025
      Ale fajny kolor ramy 🥰
    • Romet Boreas 2 GRX by Peper
      Przez: PeperPL · 29.03.2025
      Tak kolego, tu trzeba Ci przyznać rację...sprzedać sprzedadzą, ale w ramach reklamacji i udogodnień dla klienta postępowanie rodem z PRL - wyłgać się i odstawić sprawę na boczny tor, zepchnąć na klienta i zapomnieć 
    • Romet Boreas 2 GRX by Peper
      Przez: Zibi123 · 22.03.2025
      Witam serdecznie, Chciałem się podzielić moimi niestety przykrymi doświadczeniami z marką Romet! Skusiłem się na zakup roweru gravelowego Boreas 2 (zielono-grafitowego) ponieważ bardzo mi się spodobał. Zaraz po zakupie zgodnie z zaleceniami autoryzowanego sklepu w Krakowie wykonałem niezbędne przeglądy w serwisie Romet. Mój rower od momentu zakupu był sporadycznie używany i w zasadzie tylko na asfaltowych ścieżkach rowerowych. Wkrótce wykryłem wadę w rowerze. Pękniętą obręcz prze
    • Giant TCR Advanced Pro 2025 (custom)
      Przez: TheJW · 22.03.2025
      Dzięki Panowie za miłe słowa. Nie mogę się z Wami nie zgodzić. Im więcej na ten rower patrzę, tym bardziej mi się podoba. @nossy wcześniej jeździłem na Vittoria Corsa G2.0 28c TLR i myślałem, że są to bardzo szybkie i przyczepne opony. W sumie są, ale po trzech jazdach na GP5000 TR zdecydowanie stwierdzam, że są jeszcze lepsze i to najszybsze, najbardziej przyczepne i komfortowe opony na jakich jeździłem. Już na pierwszej jeździe, kiedy jeszcze ich nie wyczułem, 2 zakręty w okolicy pokonał
    • Giant TCR Advanced Pro 2025 (custom)
      Przez: nossy · 21.03.2025
      Fajny sprzęcik...jakie masz odczucia jeśli chodzi o opony. U mnie w tcr w tej chwili conti gp5000tc 700x25c i właśnie szykuje się na zmianę conti gp5000tr 700x30c lub nawet schwalbe pro one 700x30 lub 32c. Drugie pytanie ile realnie wyszły Tobie te conti jeśli chodzi o szerokość?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...