OpisNa chwilę obecną rower złożony jest na osprzęcie takim by w miarę dobrze się jeździło. Plany są ambitniejsze na rozbudowę roweru ...<br /><br />Amortyzacja: <br />Widelec: ROCK SHOX RECON SL SOLO AIR, 100mm ( w planie jest DT SWISS XRC 100 twin shot )<br /><br />Napęd: <br />Przerzutka przednia: SHIMANO SLX FD-M661-L6<br />Przerzutka tylna: SHIMANO SLX RD-M662 ( w planie SRAM X0 )<br />Korba: SHIMANO SLX FC-M660 44/32/22T ( w planie FSA SL-K )<br />Kaseta: SHIMANO CS-HG80 11-34 ( w planie SRAM XX )<br />Łańcuch: SHIMANO CN-HG73 <br /><br />Koła: <br />Piasta przednia: SHIMANO SLX HB-M665 ( tutaj w planie są piasty CHRIS KING'a )<br />Piasta tylna: SHIMANO SLX FH-M665 <br />Obręcze: ALEX XD-Lite ( w planie obręcze DT SWISS XR 350 )<br />Opony: SCHWALBE NOBBY NIC 2.25 ( na letni sezon będą Furious Fred'y )<br /><br />Kontrola: <br />Manetki: SHIMANO SLX SL-M660 ( tutaj miejsce zajmą SRAM'y XX albo X0 )<br />Dźwignie hamulca: SHIMANO BR-M665 <br />Hamulec przedni: SHIMANO BR-M665 180mm<br />Hamulec tylny: SHIMANO BR-M665 160mm<br />Jeśli chodzi o hamulce to plany kierują się na HOPE Stealth Race Evo X2<br /><br />Kierownica: Procraft Flat OS 600mm ( niedługo zamieni miejsce FSA karbonowa albo RITCHEY WCS )<br />Mostek: Procraft AL OS Pro 6° ( tak jak sztyca - bontrager xxx light )<br />Stery: FSA BB-410-SL<br />Siodełko: Centurion Race ( miejsce zajmie coś z Selle Italia )<br />Wspornik siodełka: Bontrager XXX light Carbon<br /><br />Obecna waga bez pedałów oscyluje w granicach 10,4 kg.<br />A zejdziemy jeszcze niżej!
@TheJW Co do długości korb, w góralach mam 175mm, w gravelu analogowym 172.5 a w ostatnim Cubie hybrid 165mm i o dziwo świetnie mi się kręci kadencyjnie. Coś w tym musi być 😀
Tak kolego, tu trzeba Ci przyznać rację...sprzedać sprzedadzą, ale w ramach reklamacji i udogodnień dla klienta postępowanie rodem z PRL - wyłgać się i odstawić sprawę na boczny tor, zepchnąć na klienta i zapomnieć
Witam serdecznie,
Chciałem się podzielić moimi niestety przykrymi doświadczeniami z marką Romet!
Skusiłem się na zakup roweru gravelowego Boreas 2 (zielono-grafitowego) ponieważ bardzo mi się spodobał.
Zaraz po zakupie zgodnie z zaleceniami autoryzowanego sklepu w Krakowie wykonałem niezbędne przeglądy w serwisie Romet.
Mój rower od momentu zakupu był sporadycznie używany i w zasadzie tylko na asfaltowych ścieżkach rowerowych.
Wkrótce wykryłem wadę w rowerze. Pękniętą obręcz prze
Dzięki Panowie za miłe słowa. Nie mogę się z Wami nie zgodzić. Im więcej na ten rower patrzę, tym bardziej mi się podoba.
@nossy wcześniej jeździłem na Vittoria Corsa G2.0 28c TLR i myślałem, że są to bardzo szybkie i przyczepne opony. W sumie są, ale po trzech jazdach na GP5000 TR zdecydowanie stwierdzam, że są jeszcze lepsze i to najszybsze, najbardziej przyczepne i komfortowe opony na jakich jeździłem. Już na pierwszej jeździe, kiedy jeszcze ich nie wyczułem, 2 zakręty w okolicy pokonał
Fajny sprzęcik...jakie masz odczucia jeśli chodzi o opony. U mnie w tcr w tej chwili conti gp5000tc 700x25c i właśnie szykuje się na zmianę conti gp5000tr 700x30c lub nawet schwalbe pro one 700x30 lub 32c. Drugie pytanie ile realnie wyszły Tobie te conti jeśli chodzi o szerokość?