OpisWygląda na to że zagości u mnie nowy Ghost. Poprzednia rama pękła i w ramach gwarancji otrzymałem nową.<br /><br />Trochę podążyłem temat ramy. Generalnie jest to rama z modelu ASX z 2011 roku. Jednak od modeli z 2011 roku rożni się malowaniem i nazwą. A to dlatego że jest to rama którą w ramach reklamacji dostają ludzie którzy posiadali starsze modele AMR, na przykład z 2008 roku.<br /><br />Generalnie praktycznie wszystkie części już mam, czekam tylko na adapter do przedniego hamulca oraz kilka śrubek.<br /><br />Wczoraj podczas składania okazało się że stara przednia przerzutka niestety nie pasuje do nowej ramy. Tak więc rower nie ma jeszcze napędu. Ale myślę że do końca tygodnia problem zostanie rozwiązany.<br /><br />Przerzutka zamontowana, działa bardzo sprawnie. I tym oto sposobem udało się pomieszać system Dyna-sys (korba, łańcuch, przerzutka przód) z Mega9 (kaseta, przerzutka tył, manetki p+t, i uzyskać w pełni działający napęd Dyna-Mega-sys-9. ;)<br /><br />W końcu pozbyłem się starego zacisku w tylnym hamulcu. Od dziś na tyle siedzi "Święty".<br /><br />Rower dostał nowe opony na wyjazdy w góry. Na przednim kole jest Maxxis Minion DHF 2.5 EXO 42a, na tył trafiła Maxxis High Roller II 2.4 EXO 60a.<br /><br />No i nastał koniec dla Ghosta. Dobrze się na nim jeździło ale znalazł się godny następca. Prawdopodobnie będę musiał rozstać się z ramą, mam nadzieję że znajdzie dobrego właściciela.<br /><br />
@TheJW Co do długości korb, w góralach mam 175mm, w gravelu analogowym 172.5 a w ostatnim Cubie hybrid 165mm i o dziwo świetnie mi się kręci kadencyjnie. Coś w tym musi być 😀
Tak kolego, tu trzeba Ci przyznać rację...sprzedać sprzedadzą, ale w ramach reklamacji i udogodnień dla klienta postępowanie rodem z PRL - wyłgać się i odstawić sprawę na boczny tor, zepchnąć na klienta i zapomnieć
Witam serdecznie,
Chciałem się podzielić moimi niestety przykrymi doświadczeniami z marką Romet!
Skusiłem się na zakup roweru gravelowego Boreas 2 (zielono-grafitowego) ponieważ bardzo mi się spodobał.
Zaraz po zakupie zgodnie z zaleceniami autoryzowanego sklepu w Krakowie wykonałem niezbędne przeglądy w serwisie Romet.
Mój rower od momentu zakupu był sporadycznie używany i w zasadzie tylko na asfaltowych ścieżkach rowerowych.
Wkrótce wykryłem wadę w rowerze. Pękniętą obręcz prze
Dzięki Panowie za miłe słowa. Nie mogę się z Wami nie zgodzić. Im więcej na ten rower patrzę, tym bardziej mi się podoba.
@nossy wcześniej jeździłem na Vittoria Corsa G2.0 28c TLR i myślałem, że są to bardzo szybkie i przyczepne opony. W sumie są, ale po trzech jazdach na GP5000 TR zdecydowanie stwierdzam, że są jeszcze lepsze i to najszybsze, najbardziej przyczepne i komfortowe opony na jakich jeździłem. Już na pierwszej jeździe, kiedy jeszcze ich nie wyczułem, 2 zakręty w okolicy pokonał
Fajny sprzęcik...jakie masz odczucia jeśli chodzi o opony. U mnie w tcr w tej chwili conti gp5000tc 700x25c i właśnie szykuje się na zmianę conti gp5000tr 700x30c lub nawet schwalbe pro one 700x30 lub 32c. Drugie pytanie ile realnie wyszły Tobie te conti jeśli chodzi o szerokość?