OpisCześć!
Jestem Zibi i chciałbym przedstawić Wam mój główny rower ;)
Jest to B'TWIN Mach 720 CF z 2016 rozm.57(L). Jestem jego trzecim właścicielem.
To stosunkowo nowy nabytek. Do tej pory jeździłem na Tribanie 500SE. Nowy rower spadł mi jak z nieba. Kolega podesłał ogłoszenie. Full Carbon na osprzęcie Shimano 105, za cenę tak śmieszną, że grzech nie brać. Niestety stał w Szczecinie a sprzedający nie zgadzał się na wysyłkę. O mediacje poprosiłem kolegę który znalazł ogłoszenie. Ma chłop większe doświadczenie i dar przekonywania. Negocjacje trwały równy tydzień, ale finalnie rower profesjonalnie zapakowany przez sklep przyjechał do mnie kurierem. Przez cały dzień wszystko składałem, serwisowałem i czyściłem. Dopiero potem przyszedł czas na jazdę testową. Moje obawy przed sportową geometrią okazały się bezpodstawne. Rower jest wygodny i piekielnie szybki. Czuć prawdziwą przepaść względem Tribana.
Mach 720, to taki rower o którym słyszymy i pytamy "Jaki B'Twin?". Konstrukcja nie była zbyt popularna na naszym rynku. Sam nie wiem dlaczego. Katalogowo kosztował 5,5 tys PLN. Oferował za to pięknie wyrzeźbioną w pełni karbonową ramę, z taperowanym w pełni karbonowym widelcem, osprzęt Shimano 105 (poza grupowe są korba i heble). W zestawie były koła B'Twin Aero które przy bliższym macaniu okazały się wiernym klonem Mavic Aksium. Rower waży nieco ponad 8 kg i jest przepiękny. Masywna rura dolna łączy się z dużą główką. Rura górna jest spłaszczona, delikatna i pięknie przechodzi w maszt podsiodłowy. Do formowania tej ramy ktoś mocno się przyłożył. Na tym rowerze ścigała się jakaś młodzieżowa drużyna w Wold Tourze... A teraz mam go ja :)
Rower nie jest idealny. Nosi ślady użytkowania. Po zakupie wymieniłem linki i pancerze, owijkę, zaciski i klocki, oraz pedały i korbę R7000. Jej desing idealnie zgrał się z przetłoczeniami na rurze podsiodłowej. Udało mi się zdobyć rower, który mnie nie ogranicza w żadnym stopniu i w który był sens troszkę zainwestować... co z dziką radością zrobiłem :D Na razie za mną kilka jazd i nie wiele było zdjęć, ale będziemy uzupełniać.
@TheJW Co do długości korb, w góralach mam 175mm, w gravelu analogowym 172.5 a w ostatnim Cubie hybrid 165mm i o dziwo świetnie mi się kręci kadencyjnie. Coś w tym musi być 😀
Tak kolego, tu trzeba Ci przyznać rację...sprzedać sprzedadzą, ale w ramach reklamacji i udogodnień dla klienta postępowanie rodem z PRL - wyłgać się i odstawić sprawę na boczny tor, zepchnąć na klienta i zapomnieć
Witam serdecznie,
Chciałem się podzielić moimi niestety przykrymi doświadczeniami z marką Romet!
Skusiłem się na zakup roweru gravelowego Boreas 2 (zielono-grafitowego) ponieważ bardzo mi się spodobał.
Zaraz po zakupie zgodnie z zaleceniami autoryzowanego sklepu w Krakowie wykonałem niezbędne przeglądy w serwisie Romet.
Mój rower od momentu zakupu był sporadycznie używany i w zasadzie tylko na asfaltowych ścieżkach rowerowych.
Wkrótce wykryłem wadę w rowerze. Pękniętą obręcz prze
Dzięki Panowie za miłe słowa. Nie mogę się z Wami nie zgodzić. Im więcej na ten rower patrzę, tym bardziej mi się podoba.
@nossy wcześniej jeździłem na Vittoria Corsa G2.0 28c TLR i myślałem, że są to bardzo szybkie i przyczepne opony. W sumie są, ale po trzech jazdach na GP5000 TR zdecydowanie stwierdzam, że są jeszcze lepsze i to najszybsze, najbardziej przyczepne i komfortowe opony na jakich jeździłem. Już na pierwszej jeździe, kiedy jeszcze ich nie wyczułem, 2 zakręty w okolicy pokonał
Fajny sprzęcik...jakie masz odczucia jeśli chodzi o opony. U mnie w tcr w tej chwili conti gp5000tc 700x25c i właśnie szykuje się na zmianę conti gp5000tr 700x30c lub nawet schwalbe pro one 700x30 lub 32c. Drugie pytanie ile realnie wyszły Tobie te conti jeśli chodzi o szerokość?