Opis1. Ogólnie jazda.<br />Podjeżdża jak każdy inny, o ile się ma kondycję, a takową sobie wypracowałem przez zimę.<br />- mocniej pompuje przy podjeżdżaniu, zamulanie zawieszenia wskazane. W wirtualu było to mniej dokuczliwe.<br />Zjazd (w porónaniu do nomada 2)<br />+ stabilniejszy na stromych zjazdach.<br />+ szybka rąbanka, koło 29" faktycznie lepiej to łyka.<br />+ zwrotniejszy, tutaj krótki tył tak gloryfikowany przez Speca faktycznie sprawdza się. Pomimo większej bazy kół, rower jest zwrotniejszy.<br /><br />2. Napęd<br />+ Oval HCC - dla mnie bajka, sporo już o tym napisane, więc nie będę się rozpisywał dlaczego - pasuje mi to . Zęby NW - napinacz i sprzęgło nie potrzebne.<br />+ manetka - poprzednio jeździłem na SRAM'ie, po przejściu na Shimano doceniam możliwość zrzucenia biegu o "2" (szczególnie przy napędzie 1x11)<br />+ zębatka 46z - dzięki niej mam przełożenia jak w napędzie 2x10 (dotyczy młynka), przełożenie na 11z nie ma dla mnie znaczenia <br />+ przerzutka - ładnie ogarnia wszystkie biegi, pod warunkiem wyłączenia sprzęgła.<br /><br />3. Hamulce.<br />+ Dawno nie miałem tak trafionego zakupu. Wahałem się 4 czy 2 tłoczki - 2 w zupełności wystarczają. Modulacja i siłą hamowania jest rewelacyjna, wręcz zastanawiam się nad przejściem na tarcze 180/160 .
@TheJW Co do długości korb, w góralach mam 175mm, w gravelu analogowym 172.5 a w ostatnim Cubie hybrid 165mm i o dziwo świetnie mi się kręci kadencyjnie. Coś w tym musi być 😀
Tak kolego, tu trzeba Ci przyznać rację...sprzedać sprzedadzą, ale w ramach reklamacji i udogodnień dla klienta postępowanie rodem z PRL - wyłgać się i odstawić sprawę na boczny tor, zepchnąć na klienta i zapomnieć
Witam serdecznie,
Chciałem się podzielić moimi niestety przykrymi doświadczeniami z marką Romet!
Skusiłem się na zakup roweru gravelowego Boreas 2 (zielono-grafitowego) ponieważ bardzo mi się spodobał.
Zaraz po zakupie zgodnie z zaleceniami autoryzowanego sklepu w Krakowie wykonałem niezbędne przeglądy w serwisie Romet.
Mój rower od momentu zakupu był sporadycznie używany i w zasadzie tylko na asfaltowych ścieżkach rowerowych.
Wkrótce wykryłem wadę w rowerze. Pękniętą obręcz prze
Dzięki Panowie za miłe słowa. Nie mogę się z Wami nie zgodzić. Im więcej na ten rower patrzę, tym bardziej mi się podoba.
@nossy wcześniej jeździłem na Vittoria Corsa G2.0 28c TLR i myślałem, że są to bardzo szybkie i przyczepne opony. W sumie są, ale po trzech jazdach na GP5000 TR zdecydowanie stwierdzam, że są jeszcze lepsze i to najszybsze, najbardziej przyczepne i komfortowe opony na jakich jeździłem. Już na pierwszej jeździe, kiedy jeszcze ich nie wyczułem, 2 zakręty w okolicy pokonał
Fajny sprzęcik...jakie masz odczucia jeśli chodzi o opony. U mnie w tcr w tej chwili conti gp5000tc 700x25c i właśnie szykuje się na zmianę conti gp5000tr 700x30c lub nawet schwalbe pro one 700x30 lub 32c. Drugie pytanie ile realnie wyszły Tobie te conti jeśli chodzi o szerokość?