Skocz do zawartości
Kross B7
Przez bombarda, 10.04.2016
  • 1 118 wyświetleń
  • 2 komentarzy

Komentarze

mam pytanie czy u ciebie też dali amortyzator bez taperowanej sztycy. I czy byłeś o tym w jakiś sposób wcześniej poinformowany.

a może kupiłeś rower będąc nieświadomym tego.

Ja mam R7 bez taperu w amorze i reklamuje to u krossa. więc jakieś wieści że z innymi też polecieli w kulki może mogły by mi pomóc. Z góry dzięki.

Odnośnik do komentarza

Po analizie zgłoszenia reklamacyjnego serwis centralny Kross, podjął decyzję iż zgłaszana usterka nie może zostać uznana za zasadną.

Powody takiego rozpatrzenia reklamacji znajdzie Pan/Pani w poniższym uzasadnieniu:

 

Zgodnie z informacją z Działu Konstrukcyjnego w reklamowanym modelu zastosowano tylko widelce 1-1/8”. Pana prośba o wymianę widelca niestety nie może zostać uwzględniona, ponieważ zgodnie z zapisem na naszej stronie jako Producent zastrzegamy sobie prawo do zmiany elementów w specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.

a najlepsze jest to że ten wałek był zarezerwowany dla wszystkich z zagranicy no i może dla nas albo tylko do nich dołączyliśmy stwierdzili że naszych też tak potraktują

Zmieńcie na jakikolwiek inny język stronę Krossa potem otwórzcie ich książeczkę Rowery I Akcesoria 2016 albo zobaczcie w tym języku R7 i B7

A tam jeszcze w R8 i B8 piszą o taperowanym widelcu ale już w R7 i B7 o taperze nie wspominają.

Dla mnie wygląda to na zaplanowaną akcję. Zostało tylko poinformować o tym rzecznika praw konsumentów może jak dostaną jakąś konkretną kare to się przed następną taką akcją zastanowią

Czy mi się tylko tak zdaję ?

Odnośnik do komentarza


IP.Board Collections by DevFuse
×
×
  • Dodaj nową pozycję...