Skocz do zawartości
GT Avalanche 3.0
Przez m0rdeczka, 12.01.2013
  • 1 765 wyświetleń
  • 2 komentarzy
  • Rozmiar ramy L
  • Rama 6061 Hydro Alu
  • Widelec RST F1RST
  • Tylny amortyzator brak
  • Kierownica Easton EA30
  • Mostek GT All Terra
  • Sztyca GT pancerna
  • Siodło Selle
  • Pedały PD-M520
  • Manetki SL-M430
  • Przerzutka przednia Poczciwa Acera
  • Przerzutka tylna DEORE RD-M591
  • Hamulce Formula Oro K24<br />Tektro v-brake
  • Dźwignie hamulca Formula Oro K24 + tektro
  • Kaseta/wolnobieg CS-HG50 11-32
  • Łańcuch SRAM PC-951
  • Korba FC-M430
  • Suport Kwadrat za 25 zł
  • Obręcze MACH1 Nitro
  • Piasty Shimano Hone M600
  • Szprychy cnSpoke czarne
  • Opony Schwalbe Rapid Rob
  • Dętki Jak najtańsze
  • Rogi Ritchey Pro
  • Linki/pancerze Białe pancerze Unex + tanie linki
  • Zacisk sztycy WTB
  • Top Cap Stock
  • Stery Kulkowe + ręcznie ułożone kuleczki
  • Gripy Piankowe za 7 zł

Komentarze

marcingt

Napisano

Widzę, że mamy prawie identyczne ramy. Ja mam lawinkę z 2012, o chyba identycznej geometrii. Zdecydowałem się na amor 80mm, bo przy 100mm ten rower jest dla mnie za bardzo chopperowaty, przynajmniej w moim rozmiarze ramy (M-17,5").

m0rdeczka

Napisano

Ja mam L, siodełko wyciągnięte równo, a czasem za poziom kierownicy i nie mam takiego odczucia. Teraz mostek na plus dałem znowu i zmieniłem kierownice na prostą 580 (wcześniej gięta 630) i zamierzam zdobyć rogi. Zobaczymy jak to będzie. Teraz jest w połowie rozebrany i napęd się czyści, a amortyzator czeka na powietrze :)



IP.Board Collections by DevFuse
×
×
  • Dodaj nową pozycję...