KosteQ 11 Napisano 12 Lutego 2012 MEGA średnio pasują te zębatki do XTRa... Co z tego, że lekkie i tanie jak po tygodniu użytkowania wymiana na nowe. A druga rzecz to gdzie jeździsz? Cytuj Odnośnik do komentarza
jasskulainen 32 Napisano 12 Lutego 2012 masz zle zalozona najwieksza zebatke Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza
tomalczak 25 Napisano 12 Lutego 2012 dokładnie popraw ustawienie największej koronki, ten wystający kołek ma być za ramianiem korby Cytuj Odnośnik do komentarza
Bikemaster 0 Napisano 12 Lutego 2012 Lasco powala wagą.. ale serio, te koronki po 500km będą do wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza
Piksel 120 Napisano 12 Lutego 2012 ja się ciesze, znalazł się tester zobaczymy ile wytrzymają Cytuj Odnośnik do komentarza
KosteQ 11 Napisano 12 Lutego 2012 Moja 32T była krzywa już po kilku treningach... ja osobiście nie polecam. Bikemaster według mnie waga nie jest ważniejsza od działania i żywotności sprzętu. Lepiej mieć kilka gram cięższy rower i mieć sztywniejsze zębatki, albo zainwestować w porządne lekkie Cytuj Odnośnik do komentarza
giant78 0 Napisano 12 Lutego 2012 Jakos przejechalem na tych zebatkach ponad 1000tys km i nie widze wiekrzego zuzycia (tylko troche przetarta czarna anoda zebow) (amatorska jazda) Cytuj Odnośnik do komentarza
giant78 0 Napisano 12 Lutego 2012 Ten wystajacy kolek na najwiekszej tarczy jest za wysoki (musze go o polowe spilowac) Cytuj Odnośnik do komentarza
Bikemaster 0 Napisano 12 Lutego 2012 KosteQ - ja uważam podobnie. 22,44T - Alu, 32T- stal gigant78 - Ten klocek zapobiega klinowaniu się spadającego łańcucha między 44T a ramię korby! Musi być, ale w innym miejscu. Źle założyłeś 44T i dla tego tak on wygląda. Przesuń tarczę o jedno oczko tak żeby klocek wypadał za ramieniem korby! Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.