Centek 59 Napisano 21 Września 2011 Co ona taka ciężka? Po tej oponie można spodziewać się 100g mniej. Że niby to RG robi swoje gramy? Cytuj Odnośnik do komentarza
Piksel 120 Napisano 21 Września 2011 koszmar po co prawie gładka opona jest w szerokości 2.25 Cytuj Odnośnik do komentarza
Dudek93 6 Napisano 21 Września 2011 Moim zdaniem nie jest warta swojej ceny. W jej cenie mam nieco lżejsze opony z lepszym bieżnikiem. Ale nie pamiętam czy 2.10 czy 2.25 Cytuj Odnośnik do komentarza
Centek 59 Napisano 21 Września 2011 Też się zastanawiam co w tym FF tyle waży. Moj Rocket Ron 2.25 evo waży 434g a gumy na nim nieporównywalnie więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza
miskov17 109 Napisano 22 Września 2011 Centek, to weź do ręki swojego wylajtowanego Roro i FF'a z Raceguard, może zmienisz zdanie w której jest więcej gumy (oczywiście oprócz bieżnika)... Opona idealna np. na Murowaną, oporów nie ma a w piachu duży balon swoje zrobi. Cytuj Odnośnik do komentarza
Centek 59 Napisano 22 Września 2011 @ miskov17 "oprócz bieżnika" Nie wiem jak Ty, ale ja wole mieć gumę ulokowaną tam, gdzie wpływa ona na przyczepność a klocki też w pewnym stopniu chronią oponę przed przebiciem. RoRo daję radę w niemal każdych warunkach, a FF nadaje się tylko w łagodny teren i to ze strachem o przebicie Fakt, że FF nigdy nie był uniwersalną oponą, ale miał sporą przewagę w postaci niskich oporów toczenia i niskiej masy rotującej (nawet poniżej 300g). Cytuj Odnośnik do komentarza
rzymo 134 Napisano 22 Września 2011 Masa - ta opona po prostu tyle waży, druga z kompletu 439g; wersja bez Race Guard to ok. 20g mniej, za to dużo bardziej ryzykownie (sto kilkanaście gram mniej ma sporo mniejszy brat 2.0"). Balon - rzeczywiście nie jest mały, świeżo po wyjęciu z pudełka i przy 1.9atm: 53mm szerokości, 52mm wysokości. Jeździłem dziś po lesie: sporo piachu, korzenie, gałęzie, kamienie; do tego trochę dziurawego asfaltu, bruku. Ciśnienie niecałe 2atm i było całkiem sympatycznie (amortyzacja i trakcja). Żyję i mam się dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza
pawelsystem 17 Napisano 22 Września 2011 obecnie jak ff jest TR trochę przytył ale myślę ze nawet jest to na plus bo nie jest juz papier pozatym uszczelnienie wersji TR przebiega bez najmnijeszego problemu (moze być jakaś mikro dziura albo nawet zdarzają szczelne ) jeżdżę na tej samej wersji i bardzo sobie chwale poprostu idealna opona do koł bezdętkowych na szybkie maratony a przy 2,25 idealna opona do przelatywania na szybkosci przez piachy Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.