Skocz do zawartości

Schwalbe Furious Fred 26x2.25'' - 436g



Schwalbe Furious Fred 26x2.25'', Race Guard, 436g.


From the category:

Tires / Opony

· 48 grafik
  • 48 grafik
  • 54 komentarzy do grafik


Rekomendowane komentarze

Centek

Napisano

Co ona taka ciężka? Po tej oponie można spodziewać się 100g mniej. Że niby to RG robi swoje gramy?

Piksel

Napisano

koszmar po co prawie gładka opona jest w szerokości 2.25 :wallbash:

Dudek93

Napisano

Moim zdaniem nie jest warta swojej ceny. W jej cenie mam nieco lżejsze opony z lepszym bieżnikiem. Ale nie pamiętam czy 2.10 czy 2.25

Centek

Napisano

Też się zastanawiam co w tym FF tyle waży.

Moj Rocket Ron 2.25 evo waży 434g a gumy na nim nieporównywalnie więcej.

miskov17

Napisano

Centek, to weź do ręki swojego wylajtowanego Roro i FF'a z Raceguard, może zmienisz zdanie w której jest więcej gumy (oczywiście oprócz bieżnika)...

 

Opona idealna np. na Murowaną, oporów nie ma a w piachu duży balon swoje zrobi.

Centek

Napisano

@ miskov17 "oprócz bieżnika" :no:

Nie wiem jak Ty, ale ja wole mieć gumę ulokowaną tam, gdzie wpływa ona na przyczepność a klocki też w pewnym stopniu chronią oponę przed przebiciem.

RoRo daję radę w niemal każdych warunkach, a FF nadaje się tylko w łagodny teren i to ze strachem o przebicie :down:

Fakt, że FF nigdy nie był uniwersalną oponą, ale miał sporą przewagę w postaci niskich oporów toczenia i niskiej masy rotującej (nawet poniżej 300g).

rzymo

Napisano

Masa - ta opona po prostu tyle waży, druga z kompletu 439g; wersja bez Race Guard to ok. 20g mniej, za to dużo bardziej ryzykownie ;) (sto kilkanaście gram mniej ma sporo mniejszy brat 2.0").

Balon - rzeczywiście nie jest mały, świeżo po wyjęciu z pudełka i przy 1.9atm: 53mm szerokości, 52mm wysokości.

 

Jeździłem dziś po lesie: sporo piachu, korzenie, gałęzie, kamienie; do tego trochę dziurawego asfaltu, bruku. Ciśnienie niecałe 2atm i było całkiem sympatycznie (amortyzacja i trakcja). Żyję i mam się dobrze ;)

pawelsystem

Napisano

obecnie jak ff jest TR trochę przytył ale myślę ze nawet jest to na plus bo nie jest juz papier

 

pozatym uszczelnienie wersji TR przebiega bez najmnijeszego problemu (moze być jakaś mikro dziura albo nawet zdarzają szczelne :icon_wink: )

 

jeżdżę na tej samej wersji i bardzo sobie chwale poprostu idealna opona do koł bezdętkowych na szybkie maratony a przy 2,25 idealna opona do przelatywania na szybkosci przez piachy

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj komentarz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...