chickenowa 10 Napisano 6 Września 2011 O dzięki, za te wstawki. teraz widzę, ze dla 30gramów nie warto dopłacać 50zl ;] Cytuj Odnośnik do komentarza
Centek 59 Napisano 6 Września 2011 Tak naprawdę nie dopłaca się tylko za 30g mniej - według opinii wielu forumowiczów 540-stki są trwalsze i łatwiejsze w serwisowaniu (gdyby złapały luz). Dlatego, że zamiast plastikowej śruby kontrującej na specjalny klucz mają metalową na zwykły klucz płaski. Moje 540-stki maja ponad 5tyś przebiegu i ciągle chodzą jak nowe Nie opłaca się dopłacać do pedałów XT i XTR bo ich waga nie powala a technologicznie to ten sam poziom wykonania co 540-stki Cytuj Odnośnik do komentarza
Przeor 285 Napisano 7 Września 2011 Stać kogoś na XTR, chce ich i poprawią mu samopoczucie to dlaczego miałby ich sobie odmówić? Nie rozumiem myślenia, że coś się nie opłaca. A pedały faktycznie trwałe, tylko ja musiałem je wymienić bo moje kolana nie przyjęły współpracy z nimi Cytuj Odnośnik do komentarza
Schwefel 429 Napisano 2 Października 2011 Po 5tys.km to moje 520 też chodziły jak nowe, więc to żaden argument. Luz powstaje ok.8-10tys.km i nie da się go skasować także dla mnie jest to wyrób na 1-2 sezony. Teraz przesiadłem się na 540 i oczekuję 3 sezonów spokoju. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza
Piksel 120 Napisano 15 Stycznia 2012 Fajnie, że moje xt m770 ważą 354gramy... Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.