chickenowa 10 Napisano 6 Września 2011 O dzięki, za te wstawki. teraz widzę, ze dla 30gramów nie warto dopłacać 50zl ;] Cytuj
Centek 59 Napisano 6 Września 2011 Tak naprawdę nie dopłaca się tylko za 30g mniej - według opinii wielu forumowiczów 540-stki są trwalsze i łatwiejsze w serwisowaniu (gdyby złapały luz). Dlatego, że zamiast plastikowej śruby kontrującej na specjalny klucz mają metalową na zwykły klucz płaski. Moje 540-stki maja ponad 5tyś przebiegu i ciągle chodzą jak nowe Nie opłaca się dopłacać do pedałów XT i XTR bo ich waga nie powala a technologicznie to ten sam poziom wykonania co 540-stki Cytuj
Przeor 285 Napisano 7 Września 2011 Stać kogoś na XTR, chce ich i poprawią mu samopoczucie to dlaczego miałby ich sobie odmówić? Nie rozumiem myślenia, że coś się nie opłaca. A pedały faktycznie trwałe, tylko ja musiałem je wymienić bo moje kolana nie przyjęły współpracy z nimi Cytuj
Schwefel 429 Napisano 2 Października 2011 Po 5tys.km to moje 520 też chodziły jak nowe, więc to żaden argument. Luz powstaje ok.8-10tys.km i nie da się go skasować także dla mnie jest to wyrób na 1-2 sezony. Teraz przesiadłem się na 540 i oczekuję 3 sezonów spokoju. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Cytuj
Rekomendowane komentarze
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.