Skocz do zawartości

Pomysł na regulowany wspornik kierownicy


Tomek102

From the category:

Stems / Mostki

· 47 grafik
  • 47 grafik
  • 59 komentarzy do grafik


Rekomendowane komentarze

Wykonany bardzo precyzyjnie, ale u siebie bym takiego nie założył. Sztywność mostka jest zbyt istotna żeby ją poświęcać dla regulacji. Fabryczne mostki regulowane mają dużo krótsze dźwignie, przez co całość nie pracuje aż tak bardzo. Autorski mostek, nawet gdyby był odlany z jednego kawałka aluminium nawet w pozycji maksymalnie ściśniętej, będzie pracował we wszystkie strony.

 

Widzę doskonałe zastosowanie takiego mostka - przy bike fittingu. Po ustaleniu już pozycji, zamiana mostka na normalny i gitara gra :)

Odnośnik do komentarza

Dzieki za tą uwagę, widać, że poparta doświadczeniem.

Z doświadczalnych jazd dodam, że w czasie jazdy kierownica się lekko ugina lecz ma sie uczucie, że jest to amortyzacja, dla mnie to jest pozytywny wniosek z badania tego prototypu. Za mało jednak na razie jeździłem, żeby ocenić trwałość zebatek koronowych, które całość utrzymują. Jak się sezon rozkręci i pojeżdżę to dam znać.

Odnośnik do komentarza

No nie... ramiona duralowe, 16mm grubości, to jest solidne. Specjalnie teraz walnąłem parę razy, puściłem swobodnie, rower się przewrócił na podłogę... nie pęka.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj komentarz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...