Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Bo to jest zabawka jednorazowego użytku.
  3. W zestawie 00.4315.032.653 są uszczelki z kołnierzem (flanged) i nie pasują do reby A9 boost, która wymaga uszczelek bezkołnierzowych (flangless).
  4. Źle zapamiętałeś. To Cube ma geometrię jak Big.Nine, nie Marlin. Marlin ma bardziej sportową.
  5. Witam, Jako że zwykle zadaję pytania to postanowiłem podzielić się moją opinią na temat Cube'a Reaction Pro rocznik 2025 jak i ogólnie o jego komponentach, może komuś się przyda;) Specyfikacja roweru pod linkiem producenta: https://www.cube.eu/pl/cube-reaction-pro-metallicteal-n-holo/843110 Kupiłem rower w grudniu 2024 roku za 900coś euro + przesyłka. Zakładałem, że będzie to sprzęt do dojazdów do pracy, delikatnych wycieczek i ogólnego jeżdżenia oraz trenowania w okresie kiedy szkoda solić i moczyć inne sprzęty. Poza tym chciałem zobaczyć jak zmieniła się technologia od lat 2010-tych w których tkwią moje inne rowery. Jest to mój pierwszy rower który kompletny, nowy kupiłem prosto ze sklepu. Chciałem w ten sposób pozbyć się problemów z koniecznością regulacji serwisowania itp. Tu niestety rower trochę poległ. Pierwsze co zawiodło to suport Prowheel BSA PW-MB68. Złapał luzy już po około 300km. Dopłaciłem do gwarancji i został wymieniony na Shimano XT mt800. Taki sam katuję już latami w innym rowerze i zapomniałem, że ta część istnieje. Drugą rzeczą która zawiodła niedawno po około pół roku używania, to tylna piasta Shimano FH-QC500-MS. Dostała luzów na łożyskach po stronie bębenka. Została na gwarancji naprawiona i mam nadzieję, że problem nie wróci. Poza tym narzekać można jeszcze na hamulce Shimano BR-MT410. Przy moich ciut ponad 90kg i standardowych tarczach 180/160 można narzekać na niedostatki w mocy, choć nie ma też tragedii. Kolejnym dość słabym elementem roweru są koła. Dość ciężkie a felgi nieco za duże. Na razie miałem okazję 3 razy zdejmować i zakładać oponę i przy okazji złamałem już 2 łyżki do opon. Moim zdaniem felga ma nieco za dużą średnicę. Ostatnimi wadami moim zdaniem są 2 standardy: Sztycy 27.2mm co przy wymianie na regulowaną było drażniące oraz zastosowanie tylnej piasty o 135mm szerokości. Piasta pod 12 rzędowy bębenek występuje tylko jedna (nie licząc kombinacji z dt swissem i novateciem) Po tym jak ponarzekałem czas trochę posłodzić. Rower ma bardzo przyjemną lekko zrelaksowaną pozycję. Amortyzator jest przyzwoity, ma dobrą blokadę oraz powietrzną sprężynę. Napęd 1x12 to moim zdaniem prawdziwa rewolucja, choć okupiona gorszą kulturą pracy oraz większymi stratami energii (pod tym względem uważam napędy 3x10 za ideał). Koła 29" które uważałem za sposób na robienie pieniędzy okazały się wyjątkowo stabilne, świetnie połykają również nierówności. Duże koła mają też wady-po prostu są cięższe i wolniejsze ale i tak uważam, że w pewnych sytuacjach mają wiele zalet. Rower zdecydowanie sprawdza się do zastosowań które mu przewidziałem. Uważam również, że w tej cenie niełatwo jest znaleźć dla niego konkurencję a oferuje naprawdę sporo. Miłym bonusem jest piękny lakier-niebieski metalik. Generalnie polecam rower wszystkim mniej zaawansowanym jeźdźcom oraz tym którzy poszukują "wołu roboczego" w przyzwoitej cenie.
  6. Dzisiaj
  7. Jaki wzrost? Jaki rozmiar ramy? Kross Level A2 czy obecny 2.0 - Wersja z tego roku? Czy używany z poprzednich lat? Jakiś link, jaka to specyfikacja? rocznik? Jaka długość mostka? - można zmienić np. na krótszy. (może wcześniej był wymieniany na inny) Ustawienie siodełka? Czy poprawnie ustawiona pozycja? (może można obniżyć o kilka mm)
  8. To raczej taka "full" 😉 pałatka niż namiocik.
  9. Nie chcę zakładać nowego tematu, więc zaoytam tutaj: macie jakiś sprawdzony patent na obsadzenie uszczelek kurzowych? Są bardzo mocno spasowane, różnica kilku dziesiętnych milimetra. Mam wbijak z Allie, uszczelka to 63-4018-004-000 (zestaw 00.4315.032.653) amortyzator Reba FS-REBA-10B-A9. Stare uszczelki jakie w nim siedziały to 63-4018-007-000 Okropnie ciężko mają wejść, boje się że je uszkodzę.
  10. Zastanawiam się nad tymi dwoma: https://www.decathlon.pl/p/rower-crossowy-riverside-500-z-hamulcami-tarczowymi/_/R-p-300777 https://www.centrumrowerowe.pl/rower-crossowy-damski-liv-rove-4-dd-pd43001/?v_Id=251944 Głównie zależy mi na wytrzymałości i nieawaryjnosci, no i w miarę wygodna jazda, niekoniecznie szybka. Nie wiem też czy sugerować sie okresem gwarancji przy wyborze..
  11. No to nie polecam roweru o agresywnej geometrii. Celowałbym w coś w stylu Marin Four Corners.
  12. .@chrismel, kiedyś tak.
  13. Kreick

    [SS MTB] Jednobiegawcze MTB

    W sumie to rok temu byliśmy na Single Speed World Championship z kolegą @akkwlsk i dotarło do mnie, że nigdy nie wrzucałem filmu, który z tej okazji poczyniłem. A, że właśnie skończyłem montować film z tegorocznej edycji Pakowania Roweru™, to pomyślałem, że podzielę się najpierw jednym, potem drugim https://www.youtube.com/watch?v=LqCkYgMXnf0
  14. Witam Mam pytanko, chciałem spytać ogarniętych na co zwracać uwagę przy zakupie elektryka? Bo niby wiem ze moc silnika pojemność baterii itd ale tutaj znalazlem taką aukcję : https://allegro.pl/oferta/elektryczny-rower-gorski-48v-374-4wh-80km-250w-25km-h-skladany-certyfikatce-17671877670 I ciekawi mnie czemu taka mała cena? W tej cenie a nawet wyższej to widziałem w promocji "zwyklego gorala" storma x8 za trójkę . Rozumiem że w tym elektryku to wolnobieg i mechaniczne proste tarczówki ale jednak elektryki mają aku i silnik co powinno podbić cene. W tym nawet parametry nie odbiegają od innych elektryków bo ten pojedzie 80 km a takie za 4000 zl mogą do setki dobić. Podsumujac gdzie jest haczyk oprócz tego że to chińskie? 😂
  15. Dziękuję za podpowiedzi i polecenia. Wybiorę prawdopodobnie te wspomniane wyżej - SCHWALBE G-One Allround Performance 700x45c. Chciałbym jeszcze zapytać na co muszę zwrócić uwagę przy wymianie opon? Będę to robił pierwszy raz i na pewno będę się musiał wspomóc YT.
  16. Qbek84

    [Galeria] Pokaż Twojego 29era

    GT doczekał się w końcu konkretnej trasy w górach i zebrał trochę błota 😁 Postój na Hali Redykalnej i dalej w kierunku Rysianki. Zjazd niebieskim z Trzech Kopców na przełęcz Bory Orawskie.
  17. Czy jak się pochylasz na wyprostowanych kolanach dotykasz palcami rąk do podłogi ?
  18. W sumie poza szerszymi oponami to na start bym nic nie ruszał - z czasem mam kilka pomysłów ale to za 3-4 sezony ale baza sama w sobie niezła
  19. Niestety nie mam niczego, co byłoby Ci potrzebne, ale podbijam 🙂
  20. Nie ma sensu. Gravel jest świetnym rowerem gdy twoje prędkości przelotowe przekraczają powiedzmy te 25 km/h i zaczynasz korzystać z aerodynamiki baranka. Opcja nr 2 to chwyt na baranku jest dla Ciebie wygodniejszy niż na prostej kierownicy, sprawdziłeś to i wiesz o tym a taki rower kupujesz z myślą o długich wyprawach. Rower MTB jest do Twoich zastosowań jak najbardziej w porządku. Ale możesz też zainteresować się rowerami tego typu bo raczej nie będziesz jeździł w ciężkim terenie: https://www.giant-bicycles.com/pl/toughroad-slr-2-2022 https://www.trekbikes.com/pl/pl_PL/dual-sport/
  21. Jeśli większość czasu spędzasz w lesie to mtb będzie lepszy niż grawel
  22. A co Ci nie pasuje w Roam 1, że chcesz modyfikować? Którego Roama oglądałeś z Deore 1x11 czy nowego z Cuesem 1x11? Jeśli na Cuesie, to napęd jest taki sam w obu rowerach ale Giant ma większą korbę więc będzie twardziej ale szybciej. Generalnie Roam 1 ma lepszy amor niż Heist x7 bo RockShox Paragon Gold jest uznawany za jedyny działający crossowy amor powietrzny. Ten od Suntoura, który jest w Heistcie wymięka w niskich temperaturach i generalnie jest gorszy od Paragona. Paragon ma też blokadę z kierownicy a Suntour chyba nie. Hamulce za to są lepsze w Heistcie. No Heist ma też sztywne osie o ile się nie mylę, w Giancie są osie qr. Jakby Heist miał amor od Roama to byłby to rower idealny
  23. Bo jeszcze nie wiedziałem, że deszcz zacznie padać godzinę wcześniej, niż było w prognozach
  24. Bliitz - 16302 km (szosa, gravel, trenażer) Zigfir - 14806 km (mtb, szosa + trenażer) [9696 km outdoor] bashey_pl - 8701 km (cross 3.3kkm, gravel 3.5kkm trenażer 1.9kkm) SpinOff - 7261 km (szosa, gravel, trenażer) provayder - 6856km (szosa, MTB) michalr - 6058 (terenówka, mieszczuch) przeciętny - 6000 km (mtb,grv) Jacekddd - 5051 km (velomobil - rower poziomy) bubulin - 4225 (mtb 26 carbon semi slick / mtb 27.5 full ciężki) wojtbike - 4059 km (cross) smw44199 - 3999km (cross) ernorator (gravel, szosa, trenażer) - 3973 km dfq - 3558 km (MTB, gravel, trenażer) Miro1970 - 3238 km (stalowe turystyk i fitness) Zbyszek.k - 3105 km. (trenażer + gravel) Lextalionis - 2680 km (gravel) thorcik - 2659 (mtb) Joker86 - 2600km( gravel , schwalbe Kojak) Grochu86-2496km(gravel,szosa) CoolBreezeOne - 2419 km (MTB) revolta - 2340 km ( MTB ) spidelli - 2085 km (szosa: 790 gravel: 1263, MTB: 32, trenażer: 1498 - nie liczę do dystansu) Sansei6 - 2001 km (MTB) JWO - 1966 km (MTB) Cross90 - 1304 km (Szosa, MTB, Cross, Trenażer) szczupak56 - 1104km (cross 1027, mtb 77) DickSteele (1096 km szosa, 1411 km trenażer) Electronite - 696km (szosa) TheJW - 573 km (MTB, dojazdowy) NeefMe - 183 (MTB) Eathan - 64 km (gravel) l2cz3k - 46 km (MTB)
  25. Szybciej kupował niż myślał, zatem popełnił temat uzupełniający:
  26. Servuss załoga, Ponownie popełniłem impulsywny zakup, tym razem wpadły piasty XTR FH-M9111-B oraz HB-M9111-B a więc szaro-czarne centerloki, 32 otwory, bustowane. Jako iż zamiast kasety zamierzam używać jednej zębatki wolę bębenek HG zamiast Microspline. Zatem z chęcią wymienię się, mój jest wciąż spudełkowany wraz z piastą, kaseta nawet obok nie leżała. Jeśli Twój był używany to może nadal się dogadamy, wolę jednak nowy Inna opcja to zamiana obu moich piast na Hope Boost, TYLKO SREBRNE, 32h! Nieważne czy czwórki czy piątki, 6 śrub czy centrelock, najlepiej nówki, jeśli masz używki to nadal podbij, może się dogadamy z ekstra kasą lub jakimiś gratami. @Punkxtr: wywołuję Ciebie ze względu na częsty kontakt z powyższymi POZDRo-:ver
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...