Skocz do zawartości

jasinski21444 blog

  • wpisy
    4
  • komentarzy
    28
  • wyświetleń
    40 298

Hayes Stroker Trail


Hayes Stroker Trail

 

 

e6ff3b84aa5a.jpg

ac8e39e929cd.jpg

 

Hayes Stroker Trail to środkowy model w ofercie hayesa z serii stroker znajdujący się między modelami "Stroker Ryde" oraz "Stroker Ace"

Producent kwalifikuje model "Trail" do jazdy XC-->Trail-->AM-->Freeride-->Downhill czyli w praktyce możemy według producenta użytkować go do każdego rodzaju jazdy . Dostępny jest także model Stroker Carbon który różni się od modelu Stroker Trail tym że posiada karbonową klamkę a co za tym idzie jest odrobinę lżejszy

 

Krótka specyfikacja producenta :

  • Waga: 406g (80cm przewód 160 mm rotor i elementy montażowe)
    Korpus i zacisk kolor: biały lub czarny połysk
    Kolor przewodu: czarny
    Kolor pokrętła regulacji dźwigni: czerwony lub srebrny
    Materiał klocków: Spiekane metaliczne
    Regulacja odległości klocków od tarczy: Automatyczna
    System: Dwutłokowy, system otwarty
    Przeznaczenie: XC, Trail, AM, FR, DH

Klocki można zdemontować bez narzędzi ,wystarczy lekko odgiąć klocek i wypchnąć w dół.

 

Działanie :

 

Hamulców użytkuję w moim 29er'ze z kompletem tarcz RT54 160mm . Moja waga wynosi ok 75kg i nic nie stoi na przeszkodzie aby przy pomocy hayesów podnieść tylne koło na dowolną wysokość. Wystarczy mocniejsze szarpnięcie za dźwignie i już stoimy na jednym kole

Jeżeli chodzi o modulację to .... jest całkiem niezła choć odrobinę słabsza aniżeli np w deore 596.

 

Hamulce a konkretnie hamulec tylni udało mi się przegrzać tylko raz a mianowicie podczas zjazdu ze Ślęzy czerwonym szlakiem w stronę Sobótki, w połowie zjazdu ( po ok 3-4km) gdy używałem go do utrzymania stałej prędkości klamka zaczęła się zapadać lecz jeszcze jako tako hamował , na dole czyli po 7km klamka przy kierownicy i nie możność zablokowania koła.

 

Być może było to spowodowane syfiastym DOT'em firmy K2 a może brakiem techniki .

 

Hamulca używam od około 3500km , poprzedni właściciel z forum EMTB.pl także go używał i działa jak nowy .

 

W cenie ok 500zł mogę śmiało go polecić jeżeli ktoś nie lubi Serwo Wave od Shimano lub koniecznie chce hample na DOTA .

8 komentarzy


Rekomendowane komentarze

MMMAAACCC7

Napisano

gorzej przy którymś z kolei odpowietrzaniu, jak srubkozaworek przy klamce zacznie wypadać przy byle hamowaniu..

jasinski21444

Napisano

Raczej nie ma takiej możliwości . Przy odpowietrzaniu śrubke wykręca się a w jej miejsce wkręca końcówke z wężykiem.

ernesto

Napisano

500zł to za nowy czy używany ?

jasinski21444

Napisano

Osobiście dałem 350zł za komplet mało używanych od użytkownika z EMTB.pl . 

 

Nowe to koszt ok. 500-600zł .

ernesto

Napisano

Dzieki za info pytalem bo kumpel sklada nowy rower i chce nowe hample uparł sie na hydrauliki mysle czy mu tych nie polecic . Budrzet na hample ma 6 stówek

jasinski21444

Napisano

Ja mogę bardzo polecić te hample . Miałem 446 / 596 / juicy five / 505  z zaciskami 446 i teraz te Hayesy Trail . 505 są odrobinkę słabsze na tarczy 180 od hayesów trail na tarczy 160 . 

 

W hayesie i shimano 505 + 446(zaciski) były/są te same klocki a mianowicie A2Z Blue półmetaliczne.

ernesto

Napisano

Dzięki za info kumplowi sie spodobały dzisiaj zamuwił. Pozdrawiam

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj komentarz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...