Rammzes Napisano 14 Października 2009 Udostępnij Napisano 14 Października 2009 Witam, chciałabym złożyć opony slicki dla mojego męża. Nie znam się jednak dostatecznie, aby poradzić sobie z tym problemem. Więc mam pytanie do fachowców: jakie obręcze i oponki (szerokość 1,25-1,50?) polecacie. Na ten zestaw jednak nie chce wydawać fortuny, max 300-350zł. Nie wiem czy ma to znaczenie, ale jeździ on na Krossie Levelu A4. EDIT A może coś na Alexrimsy X2100 się znajdzie? Bo ma on je teraz nieuzywane, w piwnicy leżą... Czekam na odpowiedź i pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arroyo Napisano 14 Października 2009 Udostępnij Napisano 14 Października 2009 Alexrims x2100 mogą być, opony szukaj CST slick, Author slick, Kenda KHAN lub z wyższej półki: Schwalbe Kojak itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rammzes Napisano 15 Października 2009 Autor Udostępnij Napisano 15 Października 2009 Czyli wszystkie wejdą na tę obręcz? I jeszcze jedno pytanie, czy muszę kupić nowe dętki, czy mogę jeździć na tych normalnych od koła 2,2 czy ile ono ma...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arroyo Napisano 15 Października 2009 Udostępnij Napisano 15 Października 2009 Niektóre opony wejdą z większą, inne z mniejszą trudnością. Jeśli chcesz założyć opony 1,50" to nie będzie problemu. Dętki mogą pasować, ale lepiej kupić takie na rozmiar opony czyli 26 x 1,00-1,50, wtedy łatwiej ją umieścić w oponie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rammzes Napisano 15 Października 2009 Autor Udostępnij Napisano 15 Października 2009 A jakbyś mi powiedział czy warto dopłacić te 30zł i kupić Maxxis DETONATOR, a nie Author Slicka dla rowerzysty chyba jednak bardziej weekendowego. Podróże tak do 120km max.? Czy odczuje różnicę w jeździe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...