absalon Napisano 7 Maja 2007 Udostępnij Napisano 7 Maja 2007 Witam serdecznie !!! Kupilem SCHWALBE MARATHON XR (zwijana) mam problem z ustawieniem jej na obreczy opona jest jakas krzywa albo ma bicie gora dol albo na boki pasek ktory jest z boku opony wije sie jak waz na wszystkie strony probowalem ja naciagac rekami ale po napompowaniu zawsze wychodzi krzywo moze cos robie zle bo jestem nowy w tej branzy moze czyms sie smaruje obrecz ale ze stara opona nie mialem takich problemow moze ta jest juz zle odlana?obrecz jest idealnie prosta, prosze o pomoc . Pozdrawiam!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Autor Napisano 7 Maja 2007 Udostępnij Napisano 7 Maja 2007 Spróbuj ją wyrównac po napompowaniu:) a nie przed. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zendel Napisano 7 Maja 2007 Udostępnij Napisano 7 Maja 2007 Witam. Wydaje mi się że to nie wina opony tylko dętki. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukas_t1 Napisano 7 Maja 2007 Udostępnij Napisano 7 Maja 2007 a masz prostą obręcz? moze całe koło jest źle wycentrowane? bo w sumie krzywe opony sie czasami zdarzają (jednak ma to miejsce rzaaaaadko) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radomir82 Napisano 7 Maja 2007 Udostępnij Napisano 7 Maja 2007 Napompuj wstępnie mniej więcej do 1 atm. a potem spróbuj ręcznie wyrównać, i nie patrz na pasek tylko na znacznik (taka linia przy samej obręczy , bo te różne paski to badziejstwo krzywe jest:-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...