Dadi Napisano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2006 Ponieważ jeżdzę tylko po asfalcie chciałbym zmienić opony na bardziej odpowiednie. W tej chwili mam SCHWALBE TERRA CRUISER / 28X1.60 . Niby na asfalcie pracuje tylko niewielki wycinek tej opony ale mam wrażenie , że te opony to nie szczyt możliwości. Co polecacie ? Najlepiej coś co łatwo się nie da przebić. Czy faktycznie odczuję różnicę jeśli zmienie moje opony na inne (sliki)? Pozdrawiam i dzięki za podpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lenoxs Napisano 29 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2006 a ile masz kasy na wydanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dadi Napisano 2 Maja 2006 Autor Udostępnij Napisano 2 Maja 2006 a ile masz kasy na wydanie powiedzmy , że 200 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kos Napisano 2 Maja 2006 Udostępnij Napisano 2 Maja 2006 a moze cos niskobudzetowego ? co wcale nie oznacza czegoś gorszego ? http://www.allegro.pl/item99917791_opona_k...owa_od_ss_.html i nie trzeba wydawac 200 pln ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dadi Napisano 3 Maja 2006 Autor Udostępnij Napisano 3 Maja 2006 a moze cos niskobudzetowego ? co wcale nie oznacza czegoś gorszego ? ..... i nie trzeba wydawac 200 pln ... Bardzo sobie cenie niezawodność , w tym wypadku odporność na przebicia. Z tego co wiem (mogę się mylić) tanie opony nie oferują żadnej ochrony przed "kapciem" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beribazoo Napisano 8 Maja 2006 Udostępnij Napisano 8 Maja 2006 Witam, jesli mozna to podlacze sie pod istniejacy temat Posiadam Garego Rybaka Marlin z 2004 roku. Rower jest przeznaczony do jezdzenia w terenie ale w zwiazku ze zmiana moich preferencji w tym sezonie na podroze miejskie chcialbym zmienic ogumienie na odpowiednie Obecnie załozone są IRC Mythos XC 26 x 2.10. Przyznam ze w terenie swietnie sobie radza, lecz na asfalcie jezdzi sie nimi ciezko. Wiec chcialbym je wymienic na cos o mniejszych oporach toczenia. Zastanawiam sie powaznie nad tymi oponami: http://www.allegro.pl/item101835974__s_s_o...ick_tanio_.html I jeszcze 3 krotkie pytania: 1. Jesli chcialbym zjechac czasem z drogi na lesne drozki to czy te opony dadza sobie rade? 2. Jaka moze byc zmiana srednich predkosci? Bo jesli bede nimi jezdzil o 3 km szybciej to szkoda mi wydawac pieniedzy, ale jesli byly by to juz roznice 5-7 km/h to sie nimi zainteresuje. 3. Ten model jest tez dostepny w wersji 26 x 1.75, rowniez sie zastanawiam czy te nie poradza sobie lepiej jak czasem zjade z asfaltu niz 1.5 Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grabo Napisano 10 Maja 2006 Udostępnij Napisano 10 Maja 2006 Na szose dobre sa tez oponki continental travel contact 1.75. Wyglądają solidnie, mają bardzo gęsty splot , można je mocno pompować no i mają niby jakiś "safety system" antyprzrzebiciowy.Komplet kosztuje około 90 złotych. Co do postu Beribazoo...nie miałem okazji jechać na oponach 1.5 ale 1.75 w terenie od biedy robią, przy czym jak chcesz poszaleć w terenie to nie bardzo się nadają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
thcfarmer Napisano 10 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2006 hmm poważnie zastanawiam sie nad continental travel contact na tył.. jeżdże tak 70% asfalt reszta teren- piach, szuter, dukty. małe opory na asfalcie to cos dla mnie ale czy w teren beda się nadawac, czy odpadają zupełnie? myslalem o 2.1 o moze nawet większe bo z przodu mam kende 2.1 a słyszalem ze conti zawyża rozmiary. jak uważacie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.